Spoed ADVIES nodig!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik heb gewoon wat rondgekeken op youtube. Van die filmpjes van 5 tot 15 minuten en zoekend op meditatie... (To relax, to focus, ...) En vond toen die Shaolin Master wel een inspirerende man. Maar het is maar wat je zoekt en internet staat er vol mee.
Zelfs onze @Mindless heeft soms interessante gedachtes die wel kunnen helpen en een gids begreep ik, maar die heb ik nog niet doorgenomen.
Ojaa, op internet wat van die guided meditations proberen kan ook wel interessant zijn/ en makkelijker.
Thanks topper

AntiBenzo1312

Badass junkie
Teveel nadenken is vooral niet leuk, als het negatieve gedachtes zijn. Je moet die gedachtes vervangen door positieve gedachtes. (Dat gaat natuurlijk soepel met THC, maar kan ook zonder.. en is kwestie van oefenen en ergens naartoe werken denk ik.)
Meditatie is bijvoorbeeld express in jezelf keren, maar wel met de bedoeling tot rust te komen, dus piekeren vervangen door dromen en plannen ed.
Ja thc is heerlijk en ik heb er ook niet meer van nodig. Ik ben gevoelig voor thc ben best snel stoned. Gister was ik heel erg high ipv stoned. Had ook closed eye visuals. Dat vind ik fijn als ik ga slapen dan kan ik focussen op die visuals en dan ben ik zo weg. Ik doe ongeveer 1.5week met 2gram

Manu76

Badass junkie
Ja thc is heerlijk en ik heb er ook niet meer van nodig. Ik ben gevoelig voor thc ben best snel stoned. Gister was ik heel erg high ipv stoned. Had ook closed eye visuals. Dat vind ik fijn als ik ga slapen dan kan ik focussen op die visuals en dan ben ik zo weg. Ik doe ongeveer 1.5week met 2gram
Less is more. Tja, ikzelf hoop dat ik nog eens van THC mag genieten, maar voorlopig eerst een jaar zonder. Ik zit vandaag op dag 90. En dag 35 zonder Pregabalina (soort van voorgeschreven vervanger voor benzo-shit)
Ik nam begin dit jaar nog echt meer dan 3 gram wiet per dag, van mij eigen terrasje wel, maar duidelijk een energie-breker.

Ik heb ook nog temaken met obsessies (terugkomende gedachtes), maar eerder minder dan meer, vergeleken met 3 maanden terug! En veel meer energie en ik doe veel leuke dingen etc etc.. all positive.

Sterkte!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Less is more. Tja, ikzelf hoop dat ik nog eens van THC mag genieten, maar voorlopig eerst een jaar zonder. Ik zit vandaag op dag 90. En dag 35 zonder Pregabalina (soort van voorgeschreven vervanger voor benzo-shit)
Ik nam begin dit jaar nog echt meer dan 3 gram wiet per dag, van mij eigen terrasje wel, maar duidelijk een energie-breker.

Ik heb ook nog temaken met obsessies (terugkomende gedachtes), maar eerder minder dan meer, vergeleken met 3 maanden terug! En veel meer energie en ik doe veel leuke dingen etc etc.. all positive.

Sterkte!
Het is puur verdragen man. Het word altijd beter na een tijd.
Heb net een grote angst onder ogen gezien in het echt. Ik ben de meid tegen gekomen waarmee ik digitaal te ver ben gegaan. Waar ik voor deze relatie een seksuele relatie mee had. Ik was vooral erg bang dat ze in het echt drama ging schoppen of mij zou naroepen of vernederen. Zij stond voor de bieb met een vriendin en ik moest naar binnen om te printen. Was nog best kalm, ik had mijn koptelefoon op en zette mijn fiets neer ze stonden een paar meter verder op. Ik hoorde ze niet en zag in de reflectie van het raam dat ze geen eens aandacht aan mij schonken. Zo zie je maar dat een theorie in je hoofd totaal niet de werkelijkheid is.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ben nu ook meer bewust van wat mijn hoofd doet. Mijn hoofd is soms ook de heletijd het verleden aan het herbeleven. De lading spanning word wel minder dat het geeft. Mijn vriendin ziet dit niet meer aan mij. Die gaf laatst aan dat ik enorm ben veranderd weer. Dus dat is wel mooi om te horen. Eerst kon ik helemaal niks, de hele dag in paniek. Hartslag voelen, zweten, misselijk, geen energie. Kortom gewoon voelen alsof je dood gaat. Heel erg opgejaagd gevoel en dan elke dag. Was toen srs aan het kijken voor een pistool want ik hield het niet vol meer.

Manu76

Badass junkie
Het is puur verdragen man. Het word altijd beter na een tijd.
Heb net een grote angst onder ogen gezien in het echt. Ik ben de meid tegen gekomen waarmee ik digitaal te ver ben gegaan. Waar ik voor deze relatie een seksuele relatie mee had. Ik was vooral erg bang dat ze in het echt drama ging schoppen of mij zou naroepen of vernederen. Zij stond voor de bieb met een vriendin en ik moest naar binnen om te printen. Was nog best kalm, ik had mijn koptelefoon op en zette mijn fiets neer ze stonden een paar meter verder op. Ik hoorde ze niet en zag in de reflectie van het raam dat ze geen eens aandacht aan mij schonken. Zo zie je maar dat een theorie in je hoofd totaal niet de werkelijkheid is.
Ja, vreemd waar angst vandaan komt. Ik merk dat het niet uitmaakt wat stress oplevert. Het is er of het is er niet. Als het A niet is, dan is het B. Maar als je langzaam je eigen route op een "gezonde" manier beloopt en richting een doel werkt en liefst wat zon erbij, dan komen er tijden zonder "angsten" en energie die je kunt delen met jezelf en de omgeving.

Maar karaoke zonder drank, zie ik nog altijd niet gebeuren. Oftewel, voor mij voorlopig geen 🎤!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ja, vreemd waar angst vandaan komt. Ik merk dat het niet uitmaakt wat stress oplevert. Het is er of het is er niet. Als het A niet is, dan is het B. Maar als je langzaam je eigen route op een "gezonde" manier beloopt en richting een doel werkt en liefst wat zon erbij, dan komen er tijden zonder "angsten" en energie die je kunt delen met jezelf en de omgeving.

Maar karaoke zonder drank, zie ik nog altijd niet gebeuren. Oftewel, voor mij voorlopig geen 🎤!
Hahahah ja ik deed wel karaoke maar toen had ik 15bier op. Daarna alles eronder gekotst. Thc is voor mij de beste drug. En MDMA vind ik heel erg fijn op zijn tijd. Alleen bij mij is het zo dat ik moet opletten dat ik niet te erg doorsla in de dosering. De laatste keer was 6maand terug toen had ik 4pillen gebruikt op de hele avond. Daar heb ik een week lang kater van gehad. Niet normaal naar de wc kunnen gaan. 20mei heb ik een feest staan. Ik zie dan nog wel even hoe ik me voel. Dan hou ik het gewoon bij max 1 pil. Dan valt de kater ook mee, en ik ga skip je dip halen. Daar hoor ik veel goede dingen over. Ik merk dat als ik gewoon om de dosering denk dat ik totaal geen kater heb.

AntiBenzo1312

Badass junkie

Ja ik heb gewoon een angststoornis. Daar ben ik nu echt achter gekomen. Als kind was ik ook heel angstig. Ik heb een tijd gehad in mijn jeugd dat ik met schoolvrienden met een ketting geesten ging oproepen. Ik dacht natuurlijk dat dat stoer was. Tot een kennis vertelde wat de gevaren waren, toen heb ik 2jaar lang niet normaal kunnen slapen. Tot grote frustratie van mijn ouders. Die continu een huilend kind bij hun bed hadden. Toen heeft een psycholoog als oplossing bedacht dat ik eerst in een tent ging slapen in mijn eigen kamer. Omdat ik op vakantie op de camping wel alleen kon slapen. En dat lukte ook en toen ben ik rustig weer in stapjes naar het slapen op bed gegaan.

En ik was als kind heel erg bang voor harde wind buiten. Dat heb ik nu nog steeds in bepaalde situaties. Dan krijg ik het benauwd en voelt het alsof ik geen adem krijg. Ik denk dat die angststoornis die ik toen had ook nu opbloeit in deze situatie. Ik denk dat er geen erger gevoel is in de wereld. Ik kan nu weer wat meer genieten. En ik hoop dat dat zo blijft. Nu morgen me rijbewijs halen. En dan kan ik in de zomer eens op vakantie :wink: daar ben ik zo erg aan toe. Even weg van hier

AntiBenzo1312

Badass junkie
@Manu76 Poh GGZ zei ook al dat ik een enorme rugzak heb aan verleden gebeurtenissen. Denk aan scheiding ouders, relatiedingen, geen leuke stiefmoeder, huiselijk geweld, gepest zijn,. En ze heeft me doorverwezen naar de S-GGZ. Damn die wachtrij is gwn focking 6maand😂

NewbieJullia

Experimenterende gebruiker
Hey drugsforum,
Ik had een vraag ik ga door een periode met flink veel stress waardoor ik niet kan slapen en continu nadenk. Ik wil via recept een diazepam of lorazepam krijgen om overdag en snachts meer rust te krijgen. Heb de afgelopen dagen veel oxycodon gebruikt. Wat is jullie advies en voor welk medicijn moet ik gaan en hoe heb ik de beste kans op het recept te krijgen?

ZOU IEMAND HIER GRAAG EEN GOED ADVIES WILLEN GEVEN?
Ik heb zelf adhd en krijg snachts nooit mijn rust. Kom nooit tot slaap. Ik gebruik quetapine. Op een lage dosering kan dit als slaapmediactie gebruikt worden. Voordeel is dat niet verslavend is en niet steeds meer nodig hebt. Ik gebruik het al 9 jaar altijd zelfde dosering en werkt perfect!!!

Dossring 25 mg voor ik ga slapen en binnen half uur wordt ik wat moe en kan ik snel slapen.

Officeel wordt het gebruikt voor tegen psychose. Ik heb het gekregen via mijn psychiater, was hier onder behandeling voor medicatie voor adhd. Veel huisartsen zijn er niet bekend mee. Maar echt is heel fijn. Slaap rustig in en goed door! En belangrijkste is dat het niet verslavend is!!!!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik heb zelf adhd en krijg snachts nooit mijn rust. Kom nooit tot slaap. Ik gebruik quetapine. Op een lage dosering kan dit als slaapmediactie gebruikt worden. Voordeel is dat niet verslavend is en niet steeds meer nodig hebt. Ik gebruik het al 9 jaar altijd zelfde dosering en werkt perfect!!!

Dossring 25 mg voor ik ga slapen en binnen half uur wordt ik wat moe en kan ik snel slapen.

Officeel wordt het gebruikt voor tegen psychose. Ik heb het gekregen via mijn psychiater, was hier onder behandeling voor medicatie voor adhd. Veel huisartsen zijn er niet bekend mee. Maar echt is heel fijn. Slaap rustig in en goed door! En belangrijkste is dat het niet verslavend is!!!!
Ik zal het even vragen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ben benieuwd, laat update achter 😊
Krijg binnenkort een consult bij mijn psychiater voor slapeloosheid. Ik heb namelijk het idee dat ik nooit vast slaap. Ik doe altijd heel veel rollen en hummen. Dit doe ik al vanaf dat ik heel klein ben. Ik ben dit nooit ontgroeid. Ik heb quetapine voorgesteld maar ik weet niet of ze dat gaat doen aangezien ik ook citalopram slik

Bovenaan