SPOED: MDMA is bij nader inzien MCPP??

fokker

Belezen gebruiker
Zojuist een dosis van wat ik dacht MDMA genomen, maar na wat zoeken op internet vanwegen de rare smaak heb k het vermoeden dat ik mcpp genomen heb... maar de dosis heb ik genomen met de gedachte aan MDMA, ~ 180mg dus. Kan dit kwaad, zo ja, wat nu te doen?!

Ik heb het in crystal vorm, had MDMA poeder besteld, kreeg dit, en bij het opdrinken viel me op dat het niet bitter was.

Vervolgens geprobeerd en het smaakte zoet en begon na een tijdje te branden op mijn tong. Opzoeken op internet vertelde me dat dit nogal goed mcpp kon zijn.

Ik kan echter nergens vinden wat de toxicatiegrens van MCPP is. Ik lees wel dat een overdosis een dodelijke serotoninevergiftiging kan veroorzaken, maar ik vind nergens bij hoeveel mg dat is.

Vandaar....

Als het pillen waren zou ik niet zo nerveus zijn nu :wink:

Alvast bedankt!

Fokker

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik zie dat je dit bericht enkele uren geleden hebt geplaatst.

Hoe gaat het nu met je?

fokker

Belezen gebruiker
Wel ok op zicht, duizelig, geen evenwichtsgevoel, voel wel dat er serotonine ten overvloed in mn kop zit, maar wel angstig omdat ik niet weet wat te doen nu...

Wanneer moet ik aan de alarmbel trekken, waar moet ik op letten, cq wanneer weet ik dat het foute boel is? :( Niet relaxt dit...

Heb t anderhalf uur geleden gepakt,

Wacky

Badass junkie
Er zijn veel pillen met mcpp, en veel mensen die ongeteste pillen nemen. Toch weinig ongelukken. Hoewel mcpp normaal in kleinere dosis in pillen zit dan mdma en 180mg dus behoorlijk veel is zou ik me niet zo druk maken als er na een paar uur nog niet echt iets aan de hand is. Ik weet niet vanaf hoeveel het gevaarlijk kan zijn ofzo, maar jezelf druk maken word het iig niet beter op. Ben je alleen, of is er iemand bij je die nog helder dingen kan regelen als het niet goed zou gaan ?

fokker

Belezen gebruiker
Nou, alles is dus goed afgelopen.

Nu die hufter van n dealer die me deze troep door mn maag heeft gesplitst eens zn rommel terug brengen en 'vriendelijk verzoeken' mijn geld terug te geven :angry:

We waren by the way gewoon thuis, ik gebruik nooit op feestjes, heb dat wel een tijd gedaan maar voelde me er nooit zo op mn gemak. Risico om opgepakt te worden, te veel mensen om me heen, ook veel mensen die zelf nooit wat gehad hebben en je vervolgens beginnen te bestuderen alsof je hun biologie prakticum bent, en ook veel mensen die er niet voor kiezen om op het feestje geconfronteert te worden met drugs, ook zij hebben geld betaald voor hun kaartje... Doe mij maar lekker in besloten kringen, enkel met mensen die zelf ook wat pakken, en kan gewoon ten alle tijden mn eigen dingetje doen. Heel andere ervaring! :) Echter in zo'n situatie als gisteravond is het dan wel even minder relaxt.

Wacky

Badass junkie
kiekert zei:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand mcpp in kristalvorm kocht?

Dat is trouwens een goeie ja, ik heb daar ook nog niet van gehoord. Maarja mcpp als het geproduceerd word zit niet automatisch in pillen lijkt me :) Weet iemand hoe mcpp in pure vorm eruit ziet ?

Megasumo

Newbie
Wacky zei:
kiekert zei:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand mcpp in kristalvorm kocht?

Dat is trouwens een goeie ja, ik heb daar ook nog niet van gehoord. Maarja mcpp als het geproduceerd word zit niet automatisch in pillen lijkt me :) Weet iemand hoe mcpp in pure vorm eruit ziet ?

Hij (fokker) waarschijnlijk nu. Als ik even goed zoek -en bij een fabrikant van 1-(3-Chlorophenyl)piperazine hydrochloride in de specsheet kijk...is de kleur off-white, brown...

midley

Newbie
fokker zei:
MCPP

Alvast bedankt!

Fokker

uitzitten, na 2 pillen tegelijk was het echt niet te begrijpen meer, alles sloeg 2D uit, ongelooflijke dorst en maar te zijgen over dat warm/kpoud gevoel... ni kunnen slapen, mer wel wille.. met klein hoeveelheden is het wel leuk :tearsofjoy: . der voorbij = vettige beroerdheid
:kots:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ja kut Mccp vind je deze dagen alleen nog maar en elke tyfus dealer heeft hetzelfde praatje Ja zijn goeie zit mdma in en dan vraag ik nog dus er zit geen mccp in neeee alleen mdma en wat speed... en dan is het 300% mccp wat erin zit Tegenwoordig kan je beter geen drugs gebruiken want ja er zijn echt niet veel mensen die testen en ik heb 1 keer getest en heb ik 3 weken moeten wachten op de uitslag en als jij eens flink wilt snoepen dan gaat dat echt kriebelen als die snoepjes daar zo in dat zakje liggen te wachten om hun Fucking chemische weet ik wat voorn vergif in je maag te gaan lozen maar dat weet jij niet op dat moment jij denkt: MDMA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: en dan neem je 1 en dan 1 uur later denk je bohh ik moet kotsen en toen wist ik al hoe laat het was tyfus mccp ALLEEEN NOG MAAR ik heb 10 dealers in me telefoon en alle 10 hebben ze mccp Kut kwaliteit van het heden en dat heb je overal in

Maja daarom ben ik vorige week zaterdag gestopt met drugs na die KKmccpschijf

kiekert

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
Ja kut Mccp vind je deze dagen alleen nog maar en elke tyfus dealer heeft hetzelfde praatje Ja zijn goeie zit mdma in en dan vraag ik nog dus er zit geen mccp in neeee alleen mdma en wat speed... en dan is het 300% mccp wat erin zit Tegenwoordig kan je beter geen drugs gebruiken want ja er zijn echt niet veel mensen die testen en ik heb 1 keer getest en heb ik 3 weken moeten wachten op de uitslag en als jij eens flink wilt snoepen dan gaat dat echt kriebelen als die snoepjes daar zo in dat zakje liggen te wachten om hun Fucking chemische weet ik wat voorn vergif in je maag te gaan lozen maar dat weet jij niet op dat moment jij denkt: MDMA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: en dan neem je 1 en dan 1 uur later denk je bohh ik moet kotsen en toen wist ik al hoe laat het was tyfus mccp ALLEEEN NOG MAAR ik heb 10 dealers in me telefoon en alle 10 hebben ze mccp Kut kwaliteit van het heden en dat heb je overal in

En de conclusie is: jij bent dom, want jij laat niet testen.

Het is trouwens mcpp

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
Worstenjongen zei:

Het is trouwens mcpp

dat het mccp was wist ik ook wel
maar als iedereen die niet liet testen dom was wil ik niet weten hoeveel achterlijke op dit forum zitten

En nu beledig je wel veel mensen

kiekert

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
kiekert zei:
Worstenjongen zei:

Het is trouwens mcpp

dat het mccp was wist ik ook wel
maar als iedereen die niet liet testen dom was wil ik niet weten hoeveel achterlijke op dit forum zitten

En nu beledig je wel veel mensen
mCPP zeg ik toch. Nu zeg je zelf weer mccp :rolleyes:

Ik vind iedereen die zijn pillen niet laat testen achterlijk ja. En ik heb er schijt aan als ik daardoor veel mensen beledig.

Bovenaan