Spontane uitwerking mdma kristal

Goya

Experimenterende gebruiker
Hoi, alweer een tijdje geleden maar ik dacht post toch nog maar even:
Ik had met mijn vriendin mdma kristalle gedaan, allebij dosis van 2x80mg
Eerste gedropt en toen anderhalfuur later 2de gedropt, onze space liep verder gewoon gelijk
Genieten van gevoel, toen opeens gewoon helemaal over naar lulkick, toen genieten van muziek etc. etc. maar toen opeens na circa 4,5 uur stopte het spontaan bij mijn vriendin! Ze was helemaal moe en haar pupille werden kleiner en ze viel in slaap :P
Bij mij werkte het nog vollop dus rustig nog een uurtje door gespaced en toen heel erg mijn best gedaan om in slaap te valle wat na een uur (o.i.d.) ook lukte,
Had het te maken met dat ze ging liggen op bed en zo loom werd dat het gewoon uitwerkte?
Wat ik me ook bedacht: ik had een beetje chocola door mijn strot gedouwd voor langer effect, maar mijn vriendin kreeg het niet weg :P kan dit meegespeelt hebben?

Verder was het heerlijk en heb dan ook niks te klagen :hearteyes:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
De uitwerking en duur van MDMA kan per persoon verschillen. Het is niet heel uitzonderlijk dat je trip stopt na 4,5 uur ofzo, toch wel normaal meestal dat ie dan begint uit te werken. Maar zoals ik al zei, dit verschilt gewoon. Zo trip ik soms ook langer/korter dan anders.

Een klein beetje chocola kan hier trouwens geen rol in hebben gespeeld.

TrippyShit

Badass junkie
Op 1 dosis space ik ook nooit langer dan 2/3uur uur hoor. Dan voel ik een 'vlaag' realiteit over me heen komen en dan komt er zo'n half nuchtere/brakkerige naspace waar ik altijd een hekel aan heb. Laat me spacen, of laat me slapen. Vroeger rookte ik altijd een jointje waardoor het gevoel dan weer terugkwam.
Tegenwoordig probeer ik meestal gewoon te slapen. Maarja zoals jouw vriendin dat het echt in 1x weg is heb ik niet.

Verder neem ik meestal niet 1 dosis maar wat meer op een feest bijvoorbeeld. Omdat de echte space bij mij nooit zo heel erg lang duurt.

Ik heb wel is gelezen dat een kopje warme thee het gevoel ook terug kan halen. Maarja als het eenmaal uitgewerkt is zou k daar geen zin meer in hebben denk ik :P

Everio

Bewuste gebruiker
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
De uitwerking en duur van MDMA kan per persoon verschillen. Het is niet heel uitzonderlijk dat je trip stopt na 4,5 uur ofzo, toch wel normaal meestal dat ie dan begint uit te werken. Maar zoals ik al zei, dit verschilt gewoon. Zo trip ik soms ook langer/korter dan anders.

bahbah mensen die advies komen geven en het onde invloed zijn van MDMA beschrijven als een trip :confused:

:rock:

TrippyShit

Badass junkie
Das bullshit. Als je het woord trippen letterlijk neemt, trip je eigenlijk op elke drug.
Je 'reist' even naar een ander bewustzijn. En bij psychedelica, wat als echt trippen gezien wordt, is dit heel anders dan bij mdma omdat het een ander soort drug is.

Ik zeg zelf ook niet, trippen op xtx ofzo. Maar je moet geen bijdehande opmerkingen gaan geven als je er zelf even min wat van snapt.. :rolleyes: Wordt je gepest ofzo dat je hier iemand gaat afzeiken om iets wat ie zegt. Tiss niet eens verkeerd wat ie zegt

De Sjeik

Bewuste gebruiker
bahbah mensen die advies komen geven en het onde invloed zijn van MDMA beschrijven als een trip :confused:

Met het woord ''trip'' duid ik soms ook gewoon de space van XTC aan..Ik heb echt wel genoeg ervaring met drugs om te weten wat een trip is.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Everio zei:
Sjeik el wa-tur-pijp zei:

Leg mij eens uit wat een trip precies inhoud dan? slimbo. Ik trip altijd op pilletjes. of moet ik het ''spacen'' noemen? wtf wat boeit het hoe je het noemt, ik kan zelfs op wiet trippen, niet zo heftig als op paddo's maar toch noem ik het trippen.

Ellesdee

Badass junkie
Serotonine is een natuurlijk, lichaams-eigen genotsmiddel dat ons een gelukzalig gevoel bezorgt. De smaak van suiker doet het serotonine-gehalte in ons bloed meteen stijgen, zonder dat suiker zelf serotonine bevat. Een gelijkaardig effect treedt op bij erg vette voedingswaren. Gezien chocolade veel suikers en vetten bevat, produceert de smaak ervan veel serotonine in het lichaam.
Chocolade zou ook fenylethylamine bevatten - de liefdespeptide - en de concentraties aan endorfines in het lichaam opdrijven - de lichaamseigen morfine.
Chocolade heeft ook een opwekkend effect door de aanwezigheid van caffeine en theobromine, die de werking van de receptoren voor noradrenaline versterken.

Chocolade heeft een versterkend effect op veel middelen. De reden is dat chocola van invloed is op de afbraak van drugs. De door chocola veroorzaakte verhoging van het niveau van de bouwstoffen van serotonine heeft wellicht geen enkel gevolg voor de sterkte van het effect van de pil.

Pikachu

Wijs gebruiker
Jouw stofwisseling is denk ik gewoon langzamer dan die van je vriendin.

Bij mij duurt een space vaak ook maar 1.5/2 uur... Maar ik denk dat het is omdat ik dan fijngemalen mdma kristallen heb, volgende feest maar eens een rots proberen :grin: :hearteyes:

Bovenaan