spuiten en slikken mephedrone

doe de duif

Belezen gebruiker
In de spuiten en slikken aflevering die laatst over mephedrone ging hebben ze het ook bij een smartshop aangeschaft, ergens om en nabij de negen straatjes.

Hoi iemand had dit gepost in een nu afvalbak topic maar ik had graag deze aflevering gecheckt.
Weet er iemand waar ik deze kan plukken of streaming bekijken.

Ik heb gezocht maar niet gevonden.

peter pan

Experimenterende gebruiker
De bnn's spuiten en slikken aflevering over Mephedrone is ronduit slecht! Veel te belust op sensatie. Kijk er dus met een scheef oog naar en lees op betrouwbare sites de risico's en dosering en effecten goed door!

Betrouwbare informatie over deze drug is op deze site te vinden: http://www.unity.nl/mephedrone.php

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
als je naar 1.30 doorspoelt van dat filmpje zie je heel kort een berichtje van ismokex hier op df....wel grappig

Nibiru

Bewuste gebruiker
Dr Gonzo zei:
hahahaha, zo zie je maar hoe klein de wereld eigenlijk is...

Uhu,

Alleen ik vond het erg jammer dat ik het niet mocht gebruiken samen met nicolette,
Ik bedoel; dat haalt zon beetje de nut van het interview weg toch?

Ondanks dat was het toch erg gezellig! Was op het moment van de interview op 4-FMP,
moest om 5 uur sochtends eerst me krantenwijk doen, dan om 7 uur de bus naar hilversum, t was namelijk bij de producer van Spuiten en slikken thuis.

Mja, heb een vergoeding gekregen :hearteyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zat al te denken dat ze vanaf Hilversum naar Oud-beijerland gaan rijden voor een interviewtje met een gebruiker.

Lijkt mij ook erg tof om samen met een spuiten en slikken presentator/presentatrice te gebruiken.
Tijdens het gebruik helemaal ingaan op wat je precies voelt enzo.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Axxess zei:
Hoe beviel de 4 fluor?

Ik voelde me gewoon best opgepept, was een caps van 150 - 200 mg.

Ik weet niet hoe het voelt om meer ervan te nemen maar,
Het spreekt me niet zo aan.

Kan je er echt hard op gaan?

getikt

Newbie
check 0:14 een shot van dit forum op spuiten en slikken :rock:

Toch vindt ik t een waardeloze programma.. je kan niet testen hoe drugs werkt. bij de een heeft t zowie zo een ander effect bij een ander... Enigste leuke was dat die nicolette uit de kleren ging laatst :rock:

Nibiru

Bewuste gebruiker
Axxess zei:
Offtopic:
getikt zei:
...Enigste leuke was dat die nicolette uit de kleren ging laatst :rock:
Ja, en die vallen zelfs een beetje tegen...

Fiel was beter met zn drug tests!

Klopt, durfde ook meer..

Ik vond het echt jammer dat ze geen mephedrone samen met me wilde doen!

Arthur King

Wijs gebruiker
Met Filemon was Spuiten en Slikken inderdaad nog de moeite waard, nu is het echt helemaal niks meer. Afgelopen zondag gingen ze MDMA proberen, lijkt me ook niks nieuws.

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik vind 't ook niet zo veel meer tegenwoordig.
Ze vertellen alleen een beetje half hoe het voelt maar ze vertellen bijna niets over de dosis en/of werking.
En die 2c-b aflevering, vond 't niet zo gek dat ze 't daar eng vond.
En dan een gruwlijk slappe conclusie, i.pv. informatie te verschaffen krijg je iets van "'t Was wel trippen, maar vond het zelf niet echt wat" oid.

Ik ben al afgehaakt bij het programma, Filemon was inderdaad beter en duidelijker.
:wave:

XtcPilKoen

Nibiru zei:
Dr Gonzo zei:
hahahaha, zo zie je maar hoe klein de wereld eigenlijk is...

Uhu,

Alleen ik vond het erg jammer dat ik het niet mocht gebruiken samen met nicolette,
Ik bedoel; dat haalt zon beetje de nut van het interview weg toch?

Ondanks dat was het toch erg gezellig! Was op het moment van de interview op 4-FMP,
moest om 5 uur sochtends eerst me krantenwijk doen, dan om 7 uur de bus naar hilversum, t was namelijk bij de producer van Spuiten en slikken thuis.

Mja, heb een vergoeding gekregen :hearteyes:

ik vind het wel normaal dat nicolett niet samen wilt gebruiken met zoon domme drek met een afgedankt ying yang mutsje :kots: zoals jij . met zoon vodde broek kom je toch niet op tv heb je geen tijd voor een andere vodde broek aan te doen . geen wonder dat je aan de drugs zit wss ben je toch altijd gepest geweest haha

Bored

Belezen gebruiker
XtcPilKoen zei:
ik vind het wel normaal dat nicolett niet samen wilt gebruiken met zoon domme drek met een afgedankt ying yang mutsje :kots: zoals jij . met zoon vodde broek kom je toch niet op tv heb je geen tijd voor een andere vodde broek aan te doen . geen wonder dat je aan de drugs zit wss ben je toch altijd gepest geweest haha

Wat is dit nou weer voor ontzettende kutpost? Wie ben jij om hem zo maar te beoordelen? Nibiru lijkt mij een toffe gozer, ik zou sowieso wel een keer wat met hem willen gebruiken :grin:.

Maar kom op zeg. Je voel je vast wel heel goed nu? Get a life.

Oh en dan nog iets. Ga naar school. Je weet volgens mij niet eens hoe hoofdletters en leestekens werken en hoe je een normale zin maakt?

Loser

Nibiru

Bewuste gebruiker
XtcPilKoen zei:
pascal zit je hier 24/24 op ?
wat ben jij een domme sul :tearsofjoy:

Jij bent echt 1 van de domste/vervelendste mensen op dit forum.
Waarom je niet gebanned word is mij een raadsel, jij bent het soort mens dat dood gaat aan drugs.
Dat zou me echt helemaal niet boeien :)

XtcPilKoen

Nibiru zei:
XtcPilKoen zei:

Waarom je niet gebanned word is mij een raadsel, jij bent het soort mens dat dood gaat aan drugs.

hahaha wanabee :kots:

pascal828

Badass junkie
Nibiru zei:
XtcPilKoen zei:

Met de dood afgestraft worden vind ik geen goede oplossing.

Een psychose zou beter zijn.

Chris Pontius

Badass junkie
XtcPilKoen zei:

XtcPilKoen zei:
^ Warned

Graag weer on-topic nu.

@hieronder

PMed

Bovenaan