Spuiten en Slikken

BacingsPen

Badass junkie
Ik vond deze aflevering best leuk! Maar, zie wel (nog beter) het nut van deze drugs! Vraag me af of ik daar blij mee moet zijn...

Het effect van koffie is lang niet meer zo leuk/lekker als eerst, dus iets als speed trekt me eigenlijk wel :flushed:

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:
Ik vond deze aflevering best leuk! Maar, zie wel (nog beter) het nut van deze drugs! Vraag me af of ik daar blij mee moet zijn...

Het effect van koffie is lang niet meer zo leuk/lekker als eerst, dus iets als speed trekt me eigenlijk wel :flushed:

Dat heb ik dus ook steeds meer, dat amphetamine gewoon nuttig is. Desalniettemin blijf ik er wel van af :).

BacingsPen

Badass junkie
Bal0n zei:
SpacingBen zei:

Dat heb ik dus ook steeds meer, dat amphetamine gewoon nuttig is. Desalniettemin blijf ik er wel van af :).

:)

Toevallig! En idd, ook ik blijf er van af!

Ik ga het toch zoeken in de natuurlijke middeltjes (met een wat minder sterk effect :P )

Deranged

Badass junkie
Waren trouwens wel erg grote lijnen die Filemon ff naar binnen werkte, is dit normaal? Zelf neem ik ze over het algemeen toch iets kleiner.

platypus

Belezen gebruiker
vond de laatste aflevering best leuk, werden goeie dingen gezegd...

alleen ik heb filemon geen keta zien gebruiken terwijl ze het daarover hadden, ligt dat aan mij of was dat er gewoon niet?

boy

Bewuste gebruiker
Dat werd afgeraden volgens mij.

Wel jammer dat ze zo weinig tijd voor elke discussie hadden. Ze hadden beter één stelling kunnen nemen (de legalisatie) en daarover kunnen discusseren. Nu werd elke discussie op de helft al afgekapt.

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Ik heb ut weer eens gemist. Maar jah eigen schuld natuurlijk :wink: .
Weet iemand wat er volgende week komt ? en hoeveel afleveringen er eigenlijk nog komen :confused: ?

cunt

Wijs gebruiker
was inderdaad de laatste maar via deze link kan je het laatste uur van de afgelopen aflevering nog bekijken

mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitene ... aatste.asf

niet zo super kwaliteit maar beter dan niets :)

fun

Bewuste gebruiker
het was de laatste keer voor nu ja maar ze gaan wel gewoon door een nieuw seizoen begint in februari!!!

BacingsPen

Badass junkie
mmmz, vond de laatste aflevering wel goed eigenlijk! Was wel blij dat die drugswetenschapper aan tafel zat :)

Hoe heette die nou?

Benn

Experimenterende gebruiker
kan niet wachten op het nieuwe seizoen, onder andere door die afleveringen toch wel geinteresseerd geworden in een aantal dingen.

Alleen zou iemand die oud-heroine verslaafde amerikaan op kunnen sluiten ? .. wat een verschrikkelijke vent ! .. En weet iemand toevallig wanneer Ties met pensioen gaat ? Heb mn sollicitatie brief al klaar :grin:

cunt

Wijs gebruiker
staan hier wel links waar je de oude afleveringen kan kijken toch?
geen zin om te kijken maarrr dacht het wel ..
staat iig een link van de laatste aflevering tussen

Bubblegum

Newbie
Spuiten en slikken was wel een interessant progamma
ze lieten zien wat het met je kan doen
maarja, en hij experimenteerd omdat ie
nieuwschierig is, en hij doet et voor de tv
voor de kijkers zodat ze zien hoe en wat :)
maarja het is een tijd afgelopen. afwachten dus hehe

Bovenaan