Spuiten en slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun

Bewuste gebruiker
Wie weet welke drugs filemon nog gaat testen de komende afleveringen?

Tot nu toe:
-Alcohol
-Cocaine
-XTC

gaat ie ook nog paddo's, LSD, GHB, of Heroine gebruiken?
Zou wel vet zijn paddo's en LSD

Krs

Bewuste gebruiker
heb ergens gelezen dat hij nog heroine, lsd en paddos zou nemen. maar of het waar is weet ik niet

proton

Belezen gebruiker
*kick*

laatste afleveringen waren nogal tam...niet?
er is toch nog wel meer drugs uit te proberen lijkt me? :)
is explosion al getest? of heb ik dat gemist?

Elektronik_dynamite

Badass junkie
explosion is al getest

en fun, xtc en coke zijn ook al geprobeerd, in het 1e seizoen zelfs al

wat er verder al is geprobeerd weet ik zo niet meer precies en wat er gedaan moet worden al helemaal niet.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik hoop dat ie nog ayahuasca en mescaline gaat proberen. Ik kijk altijd even op bnn.nl wat er komt, als ayahuasca of mescaline aan de beurt is ga ik zeker kijken :)

ps. ED, fun had het over seizoen 1 (oude topic)

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
fun zei:
/quote]

Ik zie s&s bijna nooit, maar ik heb wel begrepen dat ie zeker geen heroine gaat gebruiken. Dat had een voorlichter van de ggd o.i.d. hem sterk afgeraden.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
kapitein-x zei:
fun zei:
/quote]

Ik zie s&s bijna nooit, maar ik heb wel begrepen dat ie zeker geen heroine gaat gebruiken. Dat had een voorlichter van de ggd o.i.d. hem sterk afgeraden.

Hij heeft tot nu toe geen heroine gebruikt.. maar ook geen crack en salvia... salvia vind ik echt dom dat die dat heeft overgeslagen.. heeft zich bad zitten praten door een lang harig werkschuwtuig

proton

Belezen gebruiker
volgende keer laatste aflevering...zucht...
er moet meer sex en drugs in, en minder geouwehoer... :grin:
parenclubs en partnerruil heb ik ook nog niet langs zien komen... :)

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
[/quote]
salvia vind ik echt dom dat die dat heeft overgeslagen.. heeft zich bad zitten praten door een lang harig werkschuwtuig[/quote]

i.d.d. een tegenvaller dat ie dat niet deed, alhoewel je natuurlijk zoiets ook niet moet doen als je angstig bent. Hij had beloofd dat als ie 't is zou doen dat ie 't dan met een camcorder zou opnemen.

Die gast die bij hem was dat was Arno Adelaars; heb ik wel is een boekje van gelezen over paddo's. Hij heeft wel een chille uitstraling die me wel aanstaat.

Ik hoop trouwens dat ze nog is een programma maken dat echt een uur lang alleen over drugs gaat, en dat ze dan iedere aflevering een andere drug behandelen. Want ik vind 't niet echt boeiend dat ze de voor- en nadelen van anale seks gaan uitleggen enzo...

Waterpijp

Bewuste gebruiker
ik hoop dat ze bij S&S weer gaan debateren over de legalisatie van alle verdovende middelen ( drugs ) en dan moet die peter cohen maar weer langskomen, die lult iedere anti drugs dude eruit :) lang leve peter cohen :grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan