SSRI + MDMA

greenpower

Bewuste gebruiker
Over 3 weken wil ik xtc gaan doen. Heb op dit moment sertraline 100mg. Hoelang moet ik daarmee gestopt zijn wil de mdma goed zijn werk doen?

kunlan

Belezen gebruiker
Dan zou je nu al gestopt moeten zijn...

Je kan wel op het einde van je avontuur een SSRI gooien om Serotonine weer een boost te geven :)

greenpower

Bewuste gebruiker
kunlan zei:
Dan zou je nu al gestopt moeten zijn...

Je kan wel op het einde van je avontuur een SSRI gooien om Serotonine weer een boost te geven :)

Ben nu ook 2 dagen gestopt. Maar het heeft volgens jou dus geen zin om xtc te nemen? Waarom moet ik dan aan het einde van mijn avontuur weer die sertraline nemen?

Dopezilla

Badass junkie
Het combineren van SSRI's en mdma kan tot serotonine vergiftiging leiden. Ik zou lekker wachten tot je minimaal een paar weken klaar bent met je medicatie.

Olle

InYourHead

Belezen gebruiker
greenpower zei:
Over 3 weken wil ik xtc gaan doen. Heb op dit moment sertraline 100mg. Hoelang moet ik daarmee gestopt zijn wil de mdma goed zijn werk doen?

Kun je gewoon bij elkaar nemen geen probleem, heb ik ook zo vaak gedaan. :)

TeKNoZem

Wijs gebruiker
InYourHead zei:
greenpower zei:

Je bent niet goed bij je hoofd. MDMA combineren met SSRI's is nogal link, zoals Olle al zei: SSRI's combineren met MDMA kan leiden tot serotonine vergiftiging. 2 dagen stoppen is niet genoeg, weeral zoals Olle zei: Enkele weken wachten is aan te raden.

InYourHead

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
InYourHead zei:
greenpower zei:

Je bent niet goed bij je hoofd. MDMA combineren met SSRI's is nogal link, zoals Olle al zei: SSRI's combineren met MDMA kan leiden tot serotonine vergiftiging. 2 dagen stoppen is niet genoeg, weeral zoals Olle zei: Enkele weken wachten is aan te raden.

Ach jonge onzin, ik heb er nooit problemen mee gehad, waar maak je je druk om? :tearsofjoy:

greenpower

Bewuste gebruiker
Kun je gewoon bij elkaar nemen geen probleem, heb ik ook zo vaak gedaan. :)[/quote]

Je bent niet goed bij je hoofd. MDMA combineren met SSRI's is nogal link, zoals Olle al zei: SSRI's combineren met MDMA kan leiden tot serotonine vergiftiging. 2 dagen stoppen is niet genoeg, weeral zoals Olle zei: Enkele weken wachten is aan te raden.[/quote]

Ik heb het al een keer gedaan i.c.m. de SSRI maar toen voelde ik helemaal niks.

Dat een paar dagen stoppen niet genoeg is snap ik. Ik ben nu een week gestopt en over een week wil ik de x nemen. Dat kan dus gewoon?

Oom Klaas

Badass junkie
Wachten totdat je helemaal van die ssri's af bent, en dan maar eens verder kijken.

Zit je net je gemoedstoestand te stabiliseren (waarschijnlijk) en dan gooi je dat weer even onnoemelijk hard door elkaar.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ik gebruik al jaren Seroxat en een vriendin van me serlaine ofzoiets, bij ssri's. Gisteren hebben we samen nog eens md gedaan deze keer echt van hoge kwaliteit, de eerste keer dat ik me zo goed van mdma heb gevoeld. Normaal werkt mdma gewoon niet zoals het hoort tijdens ssri gebruik,gisteren voelde ik toch wel wat de meeste mensen beschrijven.
En wat serotonine syndroom betreft, met alles wat ik al genomen heb had ik dat al lang moeten hebben, maar elk lichaam en brein is natuurlijk anders. Vooral de antidepressiva MAO-inhibitoren zijn het gevaarlijkst.

Bovenaan