Start Werking XTC

Bal0n

Badass junkie
Ah vlieg op man, er zijn genoeg smaakloze dingen waar het mee versneden kan worden. Testservice is je antwoord.

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Ah vlieg op man, er zijn genoeg smaakloze dingen waar het mee versneden kan worden. Testservice is je antwoord.
ach kom op kerel,jij denkt ook altijd gelijk te hebben hé??!!
je moet es minder van je neus maken en es verschillende soorten mdma bekijken,als ut poeder is,neem een spiegel,leg je hoopje erop,strooi uit elkaar dmv de spiegel te schudden(van links naar rechts) voila wat zie je onder een VERGROOTGLAS!!!!!,allemaal 1 en dezelfde kleine kristalletjes!!
je moet nie denken omdat je een mod van een drugsforum bent dat je gelijk alles weet hé!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
Frisko zei:
Bal0n zei:
ach kom op kerel,jij denkt ook altijd gelijk te hebben hé??!!
je moet es minder van je neus maken en es verschillende soorten mdma bekijken,als ut poeder is,neem een spiegel,leg je hoopje erop,strooi uit elkaar dmv de spiegel te schudden(van links naar rechts) voila wat zie je onder een VERGROOTGLAS!!!!!,allemaal 1 en dezelfde kleine kristalletjes!!
je moet nie denken omdat je een mod van een drugsforum bent dat je gelijk alles weet hé!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Wat is dit nou weer voor een belachelijke aanval, wat heeft het er nou mee te maken dat ik moderater ben?

Water en alcohol zien er op het oog hetzelfde uit, echter toch heel verschillend. Pyriet lijkt heel erg veel op goud, ook onder een microscoop of vergrootglas. Het uiterlijk zegt niets, maar dan ook niets, over eigenschappen van chemicaliën. Dus ook zo met kristallen, danwel van amphetamine, MDMA, of andere witte kristallen.

Frisko

Badass junkie
ik blijf erbij als je er iets van kent kan en zal je minder snel gekloot worden als je het proeft...(kan altijd iets doorheen zitten,maar mits er hier geen testserv's zijn ed heb ik die optie dus niet)
en ik red het zo best wel want heb bijna altijd goed spul(smaakt het naar mijn mening niet zo als het hoort koop ik het gewoonweg niet!!)

Bollie

Bewuste gebruiker
gewoon je pil nemen en ondertussen iets anders doen, zodat je er niet op hoeft lopen na te denken, wat er zal gebeuren enzo...

Wedstrijdje poolen, lekker dansen, filmpje kijken weet ik veel.
Opeen zal het gevoel je overwelmen en zal je zeggen...
Woooooo, het is daar :grin:

Mac...

Badass junkie
Misschien een idee voor onze geliefde pillendrukkers, gooi er eens een smaakstofje doorheen, kun je lekker sabbelen. Overigens wel erg verrot voor je tanden, mja...

A

Anonymous

Gast
2 weken terug had ik 2 pillen bij me, en later op de avond wou ik ze nemen, waren ze gecrusht!!
Dus ik d8, ik gooi het in 1 keer in me mond en water erachter aan.
Me mond trok helemaal weg (net als met citroen maar dan erger) voor 15 seconden, ik schrok een beetje :(

Bovenaan