Steeds te koud.

Tarske

Newbie
Hey,
ik hoor van vrienden en mensen op forums dat ze het vaak veel te warm hebben en veel zweten als ze genomen hebben.

Bij mij is dit niet het geval (ik heb wel constant zweethanden, maar voor de rest zweet ik niet, tenzij ik natuurlijk ga hardlopen, springen, oid..)
Ik heb zelfs vaak last dat ik het koud krijg, en iets rond mijn lijf wil.

Stel dat ik in een discotheek aankom, eerst een uurtje nuchter ben, dan heb ik het daar vrij warm (wat normaal is, het is meestal vrij warm in een discotheek), ik neem een pilletje en 40min later krijg ik het koud en wil ik me trui aandoen, totdat de pil is uitgewerkt.

Nu is dit niet iets waar ik me normaal veel zorgen over zou maken, maar aangezien XTC je lichaam uitdroogt en je lichaamstemperatuur de hoogte ingejaagd word, is het niet erg verstandig een trui bij aan te doen. Maar ik heb het echt koud als ik het niet doe.

Any tips/advice/suggestions?

Thanks !

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je lichaam aangeeft dat hij het koud heeft, trui aandoen! Dat is het mooie aan je lichaam, als het iets nodig heeft geeft hij dat vanzelf aan.

it'sme

Belezen gebruiker
Als je het warm hebt en er geen zweet meer komt, dan moet je je zorgen maken :wink: Als je het koud hebt, idd gewoon lekker een trui aandoen! Gewoon water blijven drinken

Tufnut

Badass junkie
Hersenschade bij xtc schijnt sneller op te treden bij verhoogde temparaturen. Vanuit dat oogpunt is koud dus alleen maar goed.

*Puffa*

Newbie
Dat is vaak een na-effect.
Geen idee waarom het bij jou gebeurt onder je trip.
De bijwerkingen van xtc verschillen wel van persoon tot persoon,
dus ik zou me geen zorgen maken.

Tarske

Newbie
Oke guys. Ben ik gerustgesteld.

Thanks !

Volgende week gatie weer op Bassleaderr :hearteyes: :hearteyes:

Can hardly wait :mrgreen:

Bovenaan