stelen van zus

heftigekikker

Experimenterende gebruiker
heftigeKikker hier,

ik heb pas geleden een half zakje 3-mmc van mij zus in een zakje van mij gedaan zonder dat ze het wist.

Wij hebben een hele goede band samen en chille best vaak net elkaar in het weekend en doordeweeks.

Moet ik dit eerlijk opbiechten en haar een zakje terug geven als eerlijkheid?

Blij zal ze niet reageren iig..

groetjes

• Angry
Waarderingen: N3K0

Neo-Shulginist

Badass junkie
Moet ik dit eerlijk opbiechten en haar een zakje terug geven als eerlijkheid?
Ja!

Dit is namelijk precies wat 3-MMC met je doet: steeds meer willen gebruiken, maar daarna jezelf slecht voelen en dan weer proberen aan die gevoelens te ontsnappen.

Des te sneller je toegeeft dat dit is wat 3-MMC met je doet, des te eerder kun je de cirkel doorbreken. Als je dat niet doet, ga je het allemaal alleen nog maar meer doen. En dan verzin je er ook gewoon steeds meer redenen bij waarom je dat zou moeten doen. Maar dan houd je jezelf en anderen voor de gek, en daar ga je alleen maar meer last van krijgen.

Sowieso heeft het ook wat sterks om er gewoon zelf mee te komen. Zo van: 'ja, sorry, dit kan echt niet. Maar ik heb het wel gedaan. Zou ik het nog goed kunnen maken?'

heftigekikker

Geen toffe actie maar het is een goed teken dat je je schuldig voelt. Dat betekent dat je een geweten hebt. Met de billen bloot en je daden ongedaan maken.
ja, ik was al ver weg van de zooi die avond was mij zus niet thuis en mijn dealer kon niet, imt is echt helemaal kut dat ik dat heb gedaan snap ook niet waarom achteraf gezien, op dat moment denk je helaas soms niet na, en waarom ook bij mijn eigen zus ook echt stom, had beter iemand kunnen vragen die nog een dealer had in de buurt

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik lees vooral dat je goed van inborst bent, anders maak je ten eerste hier al geen topic over aan, en de berichten die nadien komen, komen op mij over alsof je er echt mee zit. Dus volg je gevoel en leg haar de situatie uit... er zijn ergere dingen toch?

heftigekikker

Ik lees vooral dat je goed van inborst bent, anders maak je ten eerste hier al geen topic over aan, en de berichten die nadien komen, komen op mij over alsof je er echt mee zit. Dus volg je gevoel en leg haar de situatie uit... er zijn ergere dingen toch?
ja is best heftig moet ik zeggen, erge dingen zijn er zeker maar weet niet hoe goed ik t moet aanpakken, ik kan ook gewoon zeggen van, ja heb 4x een dikke lijn gepakt elke keer als je even naar beneden ging zonder dat je het wist, misschien komt het dan beter aan ipv zeggen ik heb gestolen direct

ljuv

DF-koningin
ja, ik was al ver weg van de zooi die avond was mij zus niet thuis en mijn dealer kon niet, imt is echt helemaal kut dat ik dat heb gedaan snap ook niet waarom achteraf gezien, op dat moment denk je helaas soms niet na, en waarom ook bij mijn eigen zus ook echt stom, had beter iemand kunnen vragen die nog een dealer had in de buurt
Hey, gezien je reacties denk ik dat je zus je echt wel zal vergeven. Zeker gezien ze zelf ook gebruikt. Wees eerlijk en vertel haar de dingen die je nu ook vertelt aan ons.

Ik zou meer stilstaan bij het feit dat je gebruik dit nu in de hand heeft geholpen. Je gaat niet minder zucht krijgen naar 3mmc dan je al hebt... Dus deze situatie zal zich ook opnieuw voordoen. Wil je het risico nemen dat je meer mensen bedriegt en besteelt omdat je 3mmc gebruikt?

Focus minder op dit individuele voorval, dat kan je fixen... Focus je meer op wat dat voorval zegt, voordat het te laat is om dat te fixen.

ljuv

DF-koningin
ja is best heftig moet ik zeggen, erge dingen zijn er zeker maar weet niet hoe goed ik t moet aanpakken, ik kan ook gewoon zeggen van, ja heb 4x een dikke lijn gepakt elke keer als je even naar beneden ging zonder dat je het wist, misschien komt het dan beter aan ipv zeggen ik heb gestolen direct
En dan gebeurt het een volgende keer weer en dan wordt daarna alles wat je zegt niet meer geloofd... Nee man; eerlijk zijn. Naar je zus en naar jezelf.

heftigekikker

heb het gezegd, ze was er niet blijf mee maar wel fijn dat ik het eerlijk heb verteld en haar terug heb gegeven, lesje wel geleerd nu.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
heb het gezegd, ze was er niet blijf mee maar wel fijn dat ik het eerlijk heb verteld en haar terug heb gegeven, lesje wel geleerd nu.
Respect man. Fouten maken we allemaal, maar met echt berouw en toegeven groei je.

Dat cadeautje dat @Harry In De Warrie voorstelt lijkt me ook een goed idee. Dan laat je nog extra zien dat je er niet licht over denkt.

Diablo69

Bewuste gebruiker
Ja band met je zus is veel meer waard dan een zakje drugs. Hanteer de Domme klootzak methode. Zeg dat je dat bent er gelijk spijt van had en het nooit meer zal doen

heftigekikker

Ja band met je zus is veel meer waard dan een zakje drugs. Hanteer de Domme klootzak methode. Zeg dat je dat bent er gelijk spijt van had en het nooit meer zal doen
haha die heb ik te veel gebruikt vroeger, mijn zus en ik lossen het gewoon op om sorry te zeggen en waarom we het hebben gedaan, heb er nog n leuk armbandje bij gekocht voor 90 eu die morgen of overmorgen binnenkomt

Bovenaan