Stemmen na xtc

panini

Experimenterende gebruiker
hoi mensen,

een vriend van me heeft xtc een beetje misbruikt, en nu hoort hij allemaal stemmen als hij gaat slapen. normaal gesproken droomt hij ook vlak voordat hij slaapt maar nu schrikt hij echt wakker omdat hij opeens een stem hoort precies hetzelfde als hij eerder die dag heeft gehoort. hij zei dat hij laatst iemand had die vroeg of de tram naar het centraal station ging, en dat die dat steeds vroeg als hij ging slapen.

hebben meer mensen hier last van? gaat dit weg?

peace out :stoned:

xjimmyx

Newbie
Wanneer was de laatste keer xtc, en hoeveel etc..?
Ik heb dit soms wel eens na een avond xtc, maar de volgende dag(en) heb ik het niet meer.

panini

Experimenterende gebruiker
hij heeft zaterdag voor het laatst gebruikt maar had het daarvoor ook al. kan dit vanzelf weg gaan?

Aalpoepert

Badass junkie
Xtc heeft bij mij invloed op mijn dromen naderhand, slaapverlamming, wakker worden terwijl je nog droomt, of denken dat je nog wakker bent terwijl je in slaap gevallen bent, dus aan het dromen.
De gekste dingen gebeuren dan (zo liep ik een keer naar de keuken om wat water te drinken 's-nachts om ineens een gordijn te zien hangen die er normaal niet hangt, om vervolgens dat gordijn te pakken en me af te vragen hoe dat daar komt en er dan achter komen dat ik droom. En dan nog eens niet wakker kunnen worden)
Misschien is het zoiets.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ik hoor op festivals altijd nog urenlang duizenden mensen zingen "alle duitsers zijn .." of " broek af tetten bloot.. " of gewoon het "heeeeee hoooooooo heeeeeeee ... "

de eerste keer dat me dit overkwam heb ik toch n aantal mensen wakker moeten maken omdat k dacht dt we een feestje mistten :) echter nooit zoiets meegemaakt buiten de nacht vn inname

Bovenaan