Stemmetjes in je hoofd

pasquali

Bewuste gebruiker
Beste DF er ,

Hebben jullie ervaring met stemmen in het hoofd al dan niet onder invloed van geestverruimende of verdovende middelen?

Wij doen wetenschappelijk onderzoek naar psychokinese en of paranormale begaafdheid maar willen bijvoorbeeld ook schizofrenie niet uitsluiten bij dit soort gebeurtenissen.

Daarom zoeken wij mensen die wel eens last hebben van dit fenomeen.

Het schijnt bijvoorbeeld vaker voor te komen dat mensen die speed en dergelijke gebruiken of gebruikt hebben last hebben van stemmen in het hoofd.
We willen erachter komen of dit werkelijk een poort opend of dat dit je eigen hersens zijn die dit doen.

En mocht het wel een soort schizofrenie schijnt te zijn willen we met EVP techniek kijken of we kunnen communiceren met die stemmen van al dan niet bestaande entiteiten in het hoofd.

EVP is een afkorting van electronic voice phenomena die vaak toegepast wordt als grenswetenschap van paranormalie.
Dit gebeurd dan met voicerecorders en ander opname apparatuur.
In dit geval willen we dus niet toepassen om met geesten te praten maar met je eigen ik.

Ben je geinteresseerd?
PM me en dan kunnen we een afspraak maken!

Liefs Nicole en Chimera

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik heb me 9 maanden beziggehouden met Psychokinese aka Telekinese.
Wat onderzoeken jullie precies met Pk?
Random generator verhaal ofzo?
Ik hoor trouwens geen stemmetjes gelukkig :P

Doerak

Bewuste gebruiker
Een wetenschapper die 'opent' met een D schrijft... De wonderen zijn de wereld nog niet uit :wave:

pasquali

Bewuste gebruiker
Flauw Doerak , maar goed , we doen onderzoek en ben dus geen wetenschapper maar goed....Next!

pasquali

Bewuste gebruiker
Kijken of we ermee kunnen communiceren en of het overeenkomt met de dingen die diegene live kan horen en wij op band kunnen vastleggen.

pasquali

Bewuste gebruiker
We willen proberen te communiceren met de innerlijke ik en gevallen van een bepaalde bezetenheid uitsluiten ( of niet)
Dit alles om bijvoorbeeld poltergeist verschijnselen te verhalen op telekinese.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
pasquali zei:
We willen proberen te communiceren met de innerlijke ik en gevallen van een bepaalde bezetenheid uitsluiten ( of niet)
Dit alles om bijvoorbeeld poltergeist verschijnselen te verhalen op telekinese.
Okey,... intresting job hoor :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
pasquali zei:
Wat zijn jouw ervaringen eigenlijk met psychokinese?
Ik was er al een tijdje geïntresseerd in geraakt en na behoorlijk veel research ben ik ook begonnen met het zelf te beoefenen, misschien ken je het wel het zobefaamde "psiwheel" laten bewegen doormidel van geestenkracht aka Pk.
Ook andere dingen zoals rietjes,aluminiumfolie(allemaal lichte voorwerpen ) laten bewegen met geestenkracht.
Ik heb geleerd dat we deze skill(in je brain instrument) allemaal hebben,alleen gebruiken we hem niet, en dus is het moeilijk deze weer te activeren.(je kunt het een beetje vergelijken met leren lopen)
Om Pk te beoefenen heb ik geleerd dat je anders moet denken om dit te kunnen.Zo anders denken dat het maar moeilijk voor te stellen is.
Ik heb uitendelijk opgegeven nadat ik naar mijn mening wel aardig op weg was.
Reden: kost teveel tijd,vereist veel geduld en energie!
Vorderingen gaan erg langzaam,waardoor je dus soms erg gefrustreerd kan raken dus vandaar,maar tegerlijkertijd is het erg bevredigend als je het voorwerp voor je kan laten bewegen wat je wilt laten bewegen.
Bij het beoefenen van Pk zul je ermee moeten leren leven dat veel mensen je maar een rare vinden als je erover verteld,maar ja "skit" moet je dan maar denken!
Ik ben ervan overtuigd dat het bestaat en weet dat er nog veel meer is dat wij kunnen waarvan wij niet weten.
Langzaam komt het spirituele tijdperk dichterbij en zal spritualiteit steeds meer geaccepteerd worden!
Ik heb oa geleerd dat iedereen deze instrumenten bezit en eraan kan werken om ze te activeren.
Sommige mensen worden al geboren met reeds geactiveerde instrumenten en kunnen dus al zonder te trainen dingen bewegen.
Zogenoemde poltergeist activities tjah naar mijn mening geen geesten,maar Pk.
Tafeltje heffen,glaasje draaien,pendelen.... ik denk dat het allemaal eigen werk is van de geest.
Het is een intressant gebied wat je onderzoekt.
Misschien een leuke film tip:
"What the bleep do we know"
zowel deel 1 als 2 zijn erg intressant als je van dit soort dingen houdt.
Ik geloof dat je op google video deel 1 hebt staan.
Zo en dat wou ik nou ff kwijt :grin:

mattskovic

Wijs gebruiker
boeiend :tongueout:
kheb geen last van stemmen in me hoofd ( op het moment nog niet) maar ik zie sosm dingen die er niet zijn :grin: iemand verklaring ? of ben ik gewoon gek :tongueout:

-spaceman-

Badass junkie
Langzaam komt het spirituele tijdperk dichterbij en zal spritualiteit steeds meer geaccepteerd worden!

Hier ben ik het helemaal mee eens... jammer dat de (gemiddelde) mens van nu graag in een cirkeltje blijft lopen en nooit open staat voor nieuwe dingen en ervaringen... onbegrijpelijk.. ik verheug me op die tijd!

De tijd van besef!

ontopic: ik heb ook al geen stemmen in mn hoofd! :wink:

lj_bob

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
boeiend :tongueout:
kheb geen last van stemmen in me hoofd ( op het moment nog niet) maar ik zie sosm dingen die er niet zijn :grin: iemand verklaring ? of ben ik gewoon gek :tongueout:

Ga eens wat vaker naar bed joh :wink:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik vraag me af of wij dit tijdperk nog wel mee gaan maken. maar helaas voor jou heb ik ook geen stemmetjes in men hoofd. gelukkig :P

mattskovic

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
[Ga eens wat vaker naar bed joh :wink:

ik slaap nu eenmaal slecht :( zo net weer iets zien staan wat er niet staat :tongueout: ( papier waar wandeltocht opstaat leesde ik weer eens wankeltocht :tongueout:)
en ik heb ook het gevoel dat er iemand mij altijd achtervolgd :tongueout: kan het soms te maken hebben met sommige drugs die ik gebruik :tongueout:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
pasquali zei:
Wat zijn jouw ervaringen eigenlijk met psychokinese?
Ik was er al een tijdje geïntresseerd in geraakt en na behoorlijk veel research ben ik ook begonnen met het zelf te beoefenen, misschien ken je het wel het zobefaamde "psiwheel" laten bewegen doormidel van geestenkracht aka Pk.
Ook andere dingen zoals rietjes,aluminiumfolie(allemaal lichte voorwerpen ) laten bewegen met geestenkracht.
Ik heb geleerd dat we deze skill(in je brain instrument) allemaal hebben,alleen gebruiken we hem niet, en dus is het moeilijk deze weer te activeren.(je kunt het een beetje vergelijken met leren lopen)
Om Pk te beoefenen heb ik geleerd dat je anders moet denken om dit te kunnen.Zo anders denken dat het maar moeilijk voor te stellen is.
Ik heb uitendelijk opgegeven nadat ik naar mijn mening wel aardig op weg was.
Reden: kost teveel tijd,vereist veel geduld en energie!
Vorderingen gaan erg langzaam,waardoor je dus soms erg gefrustreerd kan raken dus vandaar,maar tegerlijkertijd is het erg bevredigend als je het voorwerp voor je kan laten bewegen wat je wilt laten bewegen.
Bij het beoefenen van Pk zul je ermee moeten leren leven dat veel mensen je maar een rare vinden als je erover verteld,maar ja "skit" moet je dan maar denken!
Ik ben ervan overtuigd dat het bestaat en weet dat er nog veel meer is dat wij kunnen waarvan wij niet weten.
Ik heb oa geleerd dat iedereen deze instrumenten bezit en eraan kan werken om ze te activeren.
Sommige mensen worden al geboren met reeds geactiveerde instrumenten en kunnen dus al zonder te trainen dingen bewegen.
Zogenoemde poltergeist activities tjah naar mijn mening geen geesten,maar Pk.
Tafeltje heffen,glaasje draaien,pendelen.... ik denk dat het allemaal eigen werk is van de geest.
Het is een intressant gebied wat je onderzoekt.
Misschien een leuke film tip:
zowel deel 1 als 2 zijn erg intressant als je van dit soort dingen houdt.
Ik geloof dat je op google video deel 1 hebt staan.
Zo en dat wou ik nou ff kwijt :grin:

Gaaf om dat te lezen man! Ik zou echt ontzettend gemotiveerd zijn ook zoiets te kunnen gaan beoefenen... Maar ik zo me god niet weten waar ik dan terrecht zou moeten.

Play_bunny

Wijs gebruiker
psychonaut'86 zei:
Gaaf om dat te lezen man! Ik zou echt ontzettend gemotiveerd zijn ook zoiets te kunnen gaan beoefenen... Maar ik zo me god niet weten waar ik dan terrecht zou moeten.

Hoe bedoel je waar je terecht kan? Bedoel je voor informatie, of wat?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
psychonaut'86 zei:
Ja voor informatie of trainings ofzo.... :confused:
Ik ken je wel een paar links geven van site's die zich voornamelijk bezig houden met Psi(chi)

www.psibron.nl
www.psipog.net
www.ppsociety.com
www.upconline.net

Voorderst zou ik zeggen google fftjes psi of Telekinse of psychokinese en dan kom je het vanzelf tegen.
Ook op Youtube zijn een aantal spectaculaire filmpjes te zien,maar let op er zijn ook veel fakes te zien.
als je meer info wilt kun je me pmmen.

sorry voor het offtopic.

snitsneus

Experimenterende gebruiker
jah stemmen in je hoofd van mdma ok, maar van speed ? :confused:
kvind et wel chill als je stemmen hoord, bv als je dan savonds op straad loopt hebje nooit het gevoel datje aleen bent ( dit heb ik toch als ik een nachtje onder de pille gaat zitten :tongueout: ) kvind het heel chill en alsik halucinaties heb ( bv mensen ofz ) ga ik ze wel helpen :grin:

grtz

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
als je lang wakker blijft op de speed kun je ook stemmen horen, meestal gaat dit gepaard met paranoia, ook op de LSD hoor ik vaak een soort 'gefluister' om me heen, niet echt beangstigend, meer weird.

mattskovic

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
als je lang wakker blijft op de speed kun je ook stemmen horen, meestal gaat dit gepaard met paranoia, ook op de LSD hoor ik vaak een soort 'gefluister' om me heen, niet echt beangstigend, meer weird.

weet je zeker dat je ramen goed afsluiten ? als je lsd neemt ? hoor ook soms geflusiter maar dat is dan gewoon de wind die tussen mijn raam suisd

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
mattskovic zei:
Psycho_Chrono zei:

weet je zeker dat je ramen goed afsluiten ? als je lsd neemt ? hoor ook soms geflusiter maar dat is dan gewoon de wind die tussen mijn raam suisd

Dat zou best eens kunnen hoor, maar ook als ik LSD op een afgesloten kamer pak of ergens ben waar geen wind is (wc) bijvoorbeeld, hoor ik op de achtergrond een soort roes, ik ervaar dit niet als vervelend trouwens. Vaak denk ik gewoon dat het het bloed is wat door je aderen stroomt, en je deze 'rush' opvangt omdat je zintuigen erg scherp zijn op dat moment.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
pasquali zei:

Uit dat tijdperk zijn we net uit.

pasquali zei:

Sorry man no offence e, maar das echt ne cutfilm. Ik dacht een docu over kwantumfysica gevonden te hebben :) , neenee anderhalf uur pseudowetenschap, hypotheses zonder duidelijke redenering, "echte universitairen",...
kwantumfysica is de fysica op heel kleine afstanden, over onderwerpen als het tunneleffect, golf/deeltjes-karakter van straling, antimaterie etc.,
Hier werd geen woord over gerept.

En heel het idee van voorwerpen te laten bewegen met geheimzinige krachten of geesten, bullshit imo.
(neem dit niet persoonlijk op, meningen kunnen verschillen)

Carlitos

Badass junkie
Ja na tijdje flink mdma gebroken had ik stemmen in me hoofd.
Ook gewoon de bekende,bv. van me vader,zus etc.

Ook gesprekken in me slaap met mezelf/hun.
Stemmen vind ik best fijn.

Beelden niet,dat is meestal eng.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
-spaceman- zei:
Uit dat tijdperk zijn we net uit.

dit moet je echt ff uitleggen...

je bedoeld dat we in de tijd toen we nog halve apen waren dichter bij het spirituele tijdperk zaten???

Ik denk dat hij de jaren 60/70 bedoelde, toen spiritualiteit echt een rage was. Die tijd hebben we inderdaad helaas al gehad, mensen van nu zijn meer op het materialisme, maar ook hier komt vast wel weer verandering in :)

^_^

Bewuste gebruiker
Ik dacht laatst dat me moeder en me zus een heel gesprek hadden over mij bij de receptie. Ik helemaal bellen naar me moeder en sms'en naar me zus van wat er aan de hand was dan? Het hele gesprek het was er echt........echt niet dus. Beetje psychose dus van de speed. Ik was toen die ochtend niet aan de speed trouwens en had gewoon lekker geslapen.

Begin er nu al minder last van te krijgen die paranoia enzo

Bovenaan