Stims minder effect

Nihilist88

Badass junkie
Hoi, stims zoals 4-FMA e' 3-FA, lijken laatste tijd een mindere werking te hebben, ik heb wel sterke focus, kan non stop schrijven, maar ik mis bodyhigh, het voelt allemaal heel koeltjes, ook pak minder nood aan bewegen, socializen en dergelijke. Ivm de periode dat ik 4-FA gebruikte, waar ik eerst minstens 3 maanden tussen liet en enkel nr het einde toe, wat vaker gebruikte, waarbij de laatste 3 x wekelijks was. Maar ik had desondanks, wel steeds lekkere bodyhigh, ik voelde vette energy, strak ook. Dat mis ik nu volledig, bij zowel 4-FMA als 3-FA, waarvan deze laatste nog de minste is. 4-FMA is 2de bestelling, bij andere vendor dan 1ste maal. Bij die eerste bestelling had ik wel vettere rush, was toen ook gedoseerd in capsules van 180mg, terwijl huifige 130mg zijn. Zou het puur verschil in dosering zijn? Ik riskeer het echt niet om 2 capsules van 130mg te nemen. Want ook bij 3-FA moest ik 5 pillen van 50mg pakken, omdat ik gewoon miste wat ik bij 4-FA steeds wel had en uiteindelijk bleef ik er wel langer wakker op, maar niks van een bodyhigh en die vette pep energy zoals bij 4-FA. Is dit gewoon pure tolerantie, ook al laat ik er terug wat meer tijd tussen, maand, anderhalve maand. Bij 4-FA was mn gebruik vaker, met op het eind nog geen week tussen, maar bleef wel zalige rush behouden. Dus daar was de tolerantie niet van toepassing. Oftewel ist zwakke batch.

Nihilist88

Badass junkie
Probeer je de 2 middelen nu te vergelijken met de rush van 4FA?
Goh nee, was vooral om aan te geven dat ik bij vaker gebruik 4-FA wel steeds lekkere rush had en niet echt werd teniet gedaan door vb tolerantie. Eerste keren dat ik 4-FMA nam (eerste bestelling), was ik juist blij verrast en voelde echt lekkere energy, nachtje doordoen was geen probleem, minder peppy dan 4-FA, maar meer sociaal, gewoon lekkere rush met lange na-effecten. Bij 2de bestelling, bij andere vendor (waar ik al enige tijd alles bestel), heb ik deze rush nooit ervaren, een vrij koele energy, als ik deze vb om 18u pak, is nachtje doordoen doenbaar, maar in de loop vd dag erna, komt de moeheid toch opzetten. Dan bij 3-FA moest ik 5x dosis pakken om gewoon een energy te voelen, zonder meer, slapen lukt hier al volgende ochtend.

djiego

Badass junkie
Ik had dat hetzelfde met 4-FMPH.. de eerste keer echt laser focus, heel clean.. echt zoals alleen een fenidaat dat kan en dat voelde optimaal..
Maar daarna met verschillende testen / doseringen niet meer gehad.. Sowieso blijft de potentie van het wakker houden helaas veel te lang hangen bij die stof, als de focus allang uitgewerkt is.. Zelfs met heel lage dosering.

Heb het nog een keer besteld om nog es te proberen, wellicht met andere batch.. maar die onbalans maakt het erg moeilijk bruikbaar helaas.
3-FA blijft voor mij redelijk constant qua werking en duur. (Gebruik het niet dagelijks maar laatste tijd ca 1 x per 1 a 1,5 week. zowel functioneel als recreatief)

Nihilist88

Badass junkie
Ik had dat hetzelfde met 4-FMPH.. de eerste keer echt laser focus, heel clean.. echt zoals alleen een fenidaat dat kan en dat voelde optimaal..
Maar daarna met verschillende testen / doseringen niet meer gehad.. Sowieso blijft de potentie van het wakker houden helaas veel te lang hangen bij die stof, als de focus allang uitgewerkt is.. Zelfs met heel lage dosering.

Heb het nog een keer besteld om nog es te proberen, wellicht met andere batch.. maar die onbalans maakt het erg moeilijk bruikbaar helaas.
3-FA blijft voor mij redelijk constant qua werking en duur. (Gebruik het niet dagelijks maar laatste tijd ca 1 x per 1 a 1,5 week. zowel functioneel als recreatief)
4-FMPH is ook maar een potente Rilatine/Ritalin, is weinig recreatiefs aan, is vooral voor een focus. Heb het ook met die intentie aangeschaft. Ik heb ADHD en neem recent ook rilatine en daar trekt 4-FMPH wel op ja. Het is dus zeker geen stim die je moet vergelijken met amfetamines nzo.
4-FMA zou juist potente amfetamine moeten zijn.
3-FA, heb daar nog 5x50mg pillen van liggen, aangezien ik eerste keer, maar moest blijven bij pakken om iets deftig te voelen, wat uiteindelijk puur wat focus energy was. Zal het ni meer bij bestellen.

djiego

Badass junkie
4-FMPH is ook maar een potente Rilatine/Ritalin, is weinig recreatiefs aan, is vooral voor een focus. Heb het ook met die intentie aangeschaft. Ik heb ADHD en neem recent ook rilatine en daar trekt 4-FMPH wel op ja. Het is dus zeker geen stim die je moet vergelijken met amfetamines nzo.
4-FMA zou juist potente amfetamine moeten zijn.
3-FA, heb daar nog 5x50mg pillen van liggen, aangezien ik eerste keer, maar moest blijven bij pakken om iets deftig te voelen, wat uiteindelijk puur wat focus energy was. Zal het ni meer bij bestellen.

Ja, daar had ik het ook voor getest en gekozen en an sich prima, verder ook geen bijwerkingen die ik met Ritalin wel kon hebben soms, (hartkloppingen vooral).. maar de balans focus > super lange werking daarna die je wakker houdt.. Maar het viel me dus wel op dat ik de werking qua focus van de eerste ke(e)ren niet meer kon evenaren.. Totaal heb ik tien x 15 mg over verschillende weken getest in verschillende dosissen, maar nooit boven 15, dat leek me volstrekt zinloos. Op het laatst nam ik een kwartje en dat hield me dan zelfs nog wakker savonds.. Maar in afwachting van een nieuw ritalin recept (ga het weer eens proberen, nu gebruik als intended, nog wat besteld, dus wellicht deze batch wat meer forgiving of minder potent... maar ik verwacht het eigenlijk niet.. het is gewoon niet in balans zoals ik zei..

3-FA is persoonlijk 1 van m'n nieuwe favo stims geworden.. functioneel < 100 mg zo'n beetje, en lekker stimulerend daarboven. Clean, geen sero, geen noradreline, niet zo strak staan, vooral dopamine, kater is veel minder dan 'gewone' speed. Ik vind het echt beter en fijner dan 'gewone' speed. Blijvertje wat mij betreft...

Memento

Bewuste gebruiker
Ohh 4-FA, wat baal ik dat ik dit niet heb ingeslagen en bewaard. sterker nog, ik heb mijn laatste pil weggegeven...
Ik vind dit z'n fijn spul. ik hoefde er ook maar 1 goede dosis van halverwege het festival en kan door tot de afterparty zonder iets bij te willen nemen.

4FMA heb ik maar enkele keren gedaan nu in pilvorm, maar telkens dezelfde prettige euforie en energie, maar het is idd een erg slap aftreksel van 4-FA. ik heb dus niet ervaren dat het minder wordt per keer, maar er zat ook denk ruim 4 maanden tussen elke ervaring.

3-FA vind ik een fijne high maar vind ik eigenlijk een soort speed zonder nare bijwerkingen. zonder echte rush of euforie, ook niet echt gemerkt dat dit minder werd met de keren dat ik het heb gedaan. alleen heb ik dit toen wel gesnoven, en niet gebomt.

Wellicht heb je dus een zwakke batch te pakken, of toch wat tolerantie opgelopen. weet niet of je de mogelijkheid heb om te testen?

Nihilist88

Badass junkie
Dit is hoogstwaarschijnlijk gewoon tolerantie. Een weekje niets kan al wonderen doen!
Mja zat maand tussen met 6APB, 4-FMA was van eind mei geleden. Misschien is het gemis van 4-FA té groot, nee ergens blij dat dit op de opiumlijst staat, want begon ze al snoepjes te eten. Terwijl ik er bij huidige stim rc's niet zo nr hunker, 6APB is nog wel echt nice, maar geen behoefte om zelfs maandelijks te nemen, puur omdat effect hier effectief leuk blijft met tussenpozen. 4-FA leek hier wel imuun voor, bleef lekker sterk ook wekelijks.

Hardcore_frk

Badass junkie
Mja zat maand tussen met 6APB, 4-FMA was van eind mei geleden. Misschien is het gemis van 4-FA té groot, nee ergens blij dat dit op de opiumlijst staat, want begon ze al snoepjes te eten. Terwijl ik er bij huidige stim rc's niet zo nr hunker, 6APB is nog wel echt nice, maar geen behoefte om zelfs maandelijks te nemen, puur omdat effect hier effectief leuk blijft met tussenpozen. 4-FA leek hier wel imuun voor, bleef lekker sterk ook wekelijks.
Ah, zo. Je hebt stims en stims. Jij hebt het over serotoninestims. Ik doelde op dopamine/-adrenalinestims.

Met serotoninestims moet je toch echt wel een paar maanden mee stoppen, wil je weer een goed effect krijgen.

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
Ah, zo. Je hebt stims en stims. Jij hebt het over serotoninestims. Ik doelde op dopamine/-adrenaline stims.

Met serotoninestims moet je toch echt wel een paar maanden mee stoppen, wil je weer een goed effect krijgen.
Jua hou het nu wel paar maandjes voor bekeken met 4-FMA en 6APB. En een 3-FA en 3mmc die ik hier nog heb liggen, boeien me pak minder. 4-FA was indd minder op serotonine.

Bovenaan