Stimulant en werken te kort

opiat junkie

Experimenterende gebruiker
Ik zit er al een tijdje mee maar ik heb altijd bij iedere stimulant last van dat het te kort duurt eerst dacht ik dat ik gewoon verkeerde dingen kreeg maar na het te heb en getest en zeker te weten dat ik het goede heb is het nogsteeds zo (heb dit met speed, xtc, 3-mmc en ritalin)

MR_CHIP

Badass junkie
Ik zit er al een tijdje mee maar ik heb altijd bij iedere stimulant last van dat het te kort duurt eerst dacht ik dat ik gewoon verkeerde dingen kreeg maar na het te heb en getest en zeker te weten dat ik het goede heb is het nogsteeds zo (heb dit met speed, xtc, 3-mmc en ritalin)
hoe vaak gebruik je

_shikantaza

Badass junkie
Tijd om te stoppen dus!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja maar ik bedoel dat andere mensen die ik ken zondere bij te nemen wel 3 uur kunnen genieten met xtc, bij mij is het na anderhalf tot 2 uur wel echt afgelopen
Het werd bij mij ook steeds korter en daarnaast vliegt de tijd er voorbij.

Al jaren doe ik mede daarom 6-APB ipv MDMA, veel beter imo.

Bovenaan