Stonded zijn bij de hond

Yolo2000

Belezen gebruiker
merk vaak als ik thuis kom als ik stoned ben
En naar de hond ga hij me opeens niet meer kent ofzo kan hem wel aaien maar die hond kijkt me op zo een blik aan
Hebben jullie ook honden en als je stoned bent of iets anders kijkt ie je dan ook zo raar aan?

Fool

Badass junkie
honden zijn erg gevoelig voor het gedrag dat mensen in hun omgeving vertonen. Stoned zul je je dus waarschijnlijk op een andere manier gedragen, dat pikt je hond op.

Yolo2000

Belezen gebruiker
honden zijn erg gevoelig voor het gedrag dat mensen in hun omgeving vertonen. Stoned zul je je dus waarschijnlijk op een andere manier gedragen, dat pikt je hond op.

Oh vandaar
Maar me andere hond die mij soort van haat weet ook niet waarom is dan juist blij vindt me opeens heel lief en aardig enzo :lolol::tearsofjoy::tearsofjoy:

krannatom

Belezen gebruiker
Tripreporter
Kunnen we geen subforum maken voor koes en yolo? Dan kunnen ze elke vraag die ze hebben bundelen.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik woon in een huis met 2 katten en 1 hond. Gek genoeg wilt me kat altijd bij me zijn als ik wiet of wat anders heb gebruikt. Hij komt dan bij me liggen en vraagt veel aandacht. De hond die heeft nooit echt iets door, we hebben gewoon een erg domme hond hahaha.

Maar het is normaal dat dieren zo reageren. Ze kunnen heel goed voelen hoe wij ons voelen. Als ik me kut voel komen de dieren vaak ook naar me toe.

krannatom

Belezen gebruiker
Tripreporter
of je laat het gewoon gaan. snap niet waar je je aan ergert? Jij wilt toch ook gewoon alles kunnen zeggen wat je wilt?

tuurlijk mag iedereen zeggen wat hij wil, maar hoeft ook elke hersenspinsel op dit forum geplaatst worden?
Een beetje serieus blijven kan geen kwaad. Er zijn genoeg subfora waarin je kan vragen hoeveel iemand verbruikt en of je hond je dan nog graag ziet.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
tuurlijk mag iedereen zeggen wat hij wil, maar hoeft ook elke hersenspinsel op dit forum geplaatst worden?
Een beetje serieus blijven kan geen kwaad. Er zijn genoeg subfora waarin je kan vragen hoeveel iemand verbruikt en of je hond je dan nog graag ziet.

formuleer het volgende keer anders, het kwam bij mij over alsof je ze gewoon kut vind.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik woon in een huis met 2 katten en 1 hond. Gek genoeg wilt me kat altijd bij me zijn als ik wiet of wat anders heb gebruikt. Hij komt dan bij me liggen en vraagt veel aandacht. De hond die heeft nooit echt iets door, we hebben gewoon een erg domme hond hahaha.

Maar het is normaal dat dieren zo reageren. Ze kunnen heel goed voelen hoe wij ons voelen. Als ik me kut voel komen de dieren vaak ook naar me toe.
Dat de kat naar je toe komt als je stoned bent, komt door dat je als je stoned bent kleine oogjes hebt. Kleine knijpoogjes gebruiken katten onderling om elkaar aan te geven datze elkaar mogen. Probeer maar eens langzaam te knipogen met twee ogen tegelijk als je kat naar je kijkt. Knijpt ie terug met zijn oogjes.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Dat de kat naar je toe komt als je stoned bent, komt door dat je als je stoned bent kleine oogjes hebt. Kleine knijpoogjes gebruiken katten onderling om elkaar aan te geven datze elkaar mogen. Probeer maar eens langzaam te knipogen met twee ogen tegelijk als je kat naar je kijkt. Knijpt ie terug met zijn oogjes.
Dat wist ik niet wat grappig. Maar ik geloof het wel me kat komt als ik stoned ben altijd erg liefdevol naar me toe. Weer wat geleerd, bedankt! :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat wist ik niet wat grappig. Maar ik geloof het wel me kat komt als ik stoned ben altijd erg liefdevol naar me toe. Weer wat geleerd, bedankt! :confused:mile:
Ik heb een extreem angstige kat maar als ik stoned ben is tie veel minder bang van mij. Komt ie zelfs naast me op de bank liggen en kan ik m lekker aaien en kroelen. Nuchter is tie altijd op zijn hoede en erg waakzaam.

Bovenaan