stoned in openbare ruimten

Hebben jullie ook dat het niet chill is om stoned te zijn op bijvoorbeeld school, in de supermarkt etc. Ik hebt echt altijd het gevoel dat iedereen mij dan aankijkt, ergens chill in het park ofzo is geen probleem maar een drukke openbare plek probeer ik meestal liever te vermijden :grin:

op school inderdaad niet nee, omdat dat veel risico's met zich meebrengt. Verder vind het juist chill om stoned tussen veel mensen te zijn. Ik lach me rot om alles en iedereen en kan me niet druk maken om het feit dat iemand gek naar me kijkt. :grin:

Math1js

Newbie
Wat TS zegt komt mij erg bekend voor, alleen ervaar ik het in vlagen ook zeer positief.

Als ik bv stoned boodschappen doe heb ik ook het gevoel dat iedereen me doorheeft, maar ik kan er dan ook wel om lachen :P

Ik word dan echt gek :P ik blow niet buiten daarom, tenzei ik me safe voel met mensen maar dat gebeurt niet snel dat heb ik maar met een aantal. Ze moeten een beetje goofy zijn net als mij dan is het ok :P Waar zijn de goofy mensen? (In Gent!) Hoewel bijv sochtends mocht het voorkomen dat ik eens ver moet lopen rond 5 uur half licht...en dan stoned is zo chill, wereld is rustig en kan heeeeel ver lopen dan ! :stoned:

Voel me dan idd ook niet zo chill nee. Heb het vooral heel erg met boodschappen doen of ff de stad ingaan ofzo. Blow liever met me vriende ergens op een chille plek waar niet al teveel mensen zijn. Laatst ook weer naar de bios. Nou vriendin en ik vonden het wel leuk om ff te blowen ervoor maar toen ik de zaal inliep dacht ik echt dat iedereen precies doorhad wat we daarnet hadden gedaan en elke keer als ik gelach hoorde, dacht ik dat het over ons ging. Maar toen de film eenmaal begon, werd ik helemaal meegesleept erdoor. Ik zat echt als het ware in de film, een soort andere wereld. Je weet wel, bioscoop, groot beeld, goed en hard geluid. Dus behalve het binnenlopen is stoned in de bios echt een aanrader. :sunglasses:

Bovenaan