stoned naar walibi

Geyzenga

Newbie
Dag mensen, hier een ervaren blower en heel toevallig ex collega bij Walibi... Er wordt hier heel wat afgediscussieerd over blowen op walibi. Nou, ik kan je iniedergeval mijn verhaal meegeven :stoned:

Er was eens een jongetje, ME!!!! Toen hij op walibi kwam werken merkte hij dat de helft van het personeel blowt daar. Zo ben ik daar dus zelf ook aan geraakt. Helemaal geen problemen mee, want ik geniet nog iedere dag van mijn favoriete hollandse groente.

Maargoed, ten eerste gaan wij als (ex)collega´s altijd stoned het park op. Toen ik destijds in de horeca stond wou ik ook tijdens het werk nog wel eens een paar hijsjes van toevallig passerende collega´s in burgerkleding nemen. Wanneer ik dus zelf met collega´s het park op ga, gaan we altijd stoned de achtbanen in. Kijk, je moet sowieso niet bang zijn voor achtbanen. Iedereen kan kotsend uit een achtbaan komen. Voordat je stoned in een achtbaan stapt, zorg dan eerst dat je m een keer nuchter gedaan hebt.... Toch moet ik zeggen dat stoned een achtbaan pakken veeeeeel lekkerder is. Je kent die kriebels als je naar beneden duikt toch? Nou, die kriebels worden veel heftiger... Lekkkkkkrrr

Tip Tip Tip: Waar smoke je je groene sigaar?

Alhoewel de beveiliging vandaag de dag op walibi niet zo streng meer controle houdt op blowen zijn er een aantal tips te geven...

1. Blaas je rook nooit uit in het gezicht van een man in pak, whahah, oftewel kijk altijd ff om je heen voor de mannetjes in de zwarte pakjes:grin:
2. Loop van de boomstammetjes waterbaan naar de goldmine achtbaan en je komt langs een fijne picknickplaats waar je een fijne toeter op kunt steken.
3. Loop langs de ingang van de el rio grande waterbaan en je zult zien dat je op een gegeven moment op een dood stuk eindigt. Hier kun je heerlijk op het hekje zitten met uitzicht op de express en met een jongo in de handen natuurlijk.
4. Voor degenen die niet het risico willen lopen om het park uit gegooid te worden (wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt) kunnen een stempel halen bij de informatiebalie. de informatiebalie zit bij de hoofdingang... Met deze stempel kun je het park af en er gratis weer op. Buiten het park even een snaak roken... net zo makkelijk. Gelijk even naar de auto bijvoorbeeld om eten/drinken te pakken.
5. Smoke er is eentje in het reuzenrad... VET!!! :smoke:

Mensen, heel veel plezier op mijn oude vertrouwde parkje...
Groetjes mede-stoner :tongueout:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Hahaha

Dat klinkt zo chill, werken en smoren in walibi

Een vriend van mij wekte in Plopsaland, hij moest zo in een kostuum rondlopen, ook elke dag stoned natuurlijk :grin:

Geyzenga

Newbie
Whahaha.... Is ook chilll :sunglasses: heb gelukkig nooit in een kostuum hoeven zitten. De hele dag in zo´n pak en je bent gefrituurd in zo´n ding.

Ik mocht altijd bij de mobiele eettentjes staan. Hotdigs en dat soort dingen:grin:

Groeten

azgaza

Badass junkie
Nu hoor ik dat ik zelf ook binnenkort misschien met mijn school naar walibi ga, en ik weet nu wel zeker dat ik de achtbanen stoned ga nemen, ben toch niet gevoelig voor misselijkheid, en altijd wel in voor iets nieuws.. Ik kijk er alvast naar uit.

millet

Newbie
haha grappig.
1 van de plezantste dinge dat er zijn stoned in achtbane gaan.
Ge moet er gene schrik hebbe.
Wij gaan meestals met massas bier naar walibi en voor elke rollercoaster nen joint. En de rit is vele plezanter. Ge hebt zowa het gevoel alsof ge trug klein en jong bent en voor de eerste keer in ne rollercoaster ga. Ge hebt zo een beetje schrik ma helemaal niet hard. Er is zeker niets gevaarlijk aan! Rollercoasters nuchter doen vindek zelfs niet meer plezant.

Bovenaan