Hallo,
Op een zieke dag werd ik wakker en ik dacht meteen aan wiet. ik dacht aan wiet omdat ik die avond daar voor dxm had gedaan en gelijk te slapen.. Hele mooie dromen maar waar ze over gingen weet ik niet meer
. heel vaag.. ik werd dus wakker en ik zag een mooie grote top alsof hij er echt was...
Alleen heb ik wel nog een mooie top liggen maar niet zo groot... dus ik sprong op uit bed en ik begon een tipje te draaien en te crummen.. ik had hem gerold en ik stak hem zomaar op.. zonder erbij na te denken.. (dit was in mn kamer) normaal rook ik buiten. helemaal vergeten xD...
toen ik die joint had gerookt was ik in een klap VDkankerKaart.
Ik ging even op de computer rommelen spelletjes spelen je kent et wel
..
Ik had even wat vrienden op school gebelt om te vragen of we HW hadden. dit leek net nep!:P
want nu weet ik niet meer wat ik heb gezegd en met WIE ik heb gebeld :P..
IK werd het even zat achter de computer. ik moest de geur nog uit me kamer gaan. deur en raam open gezet.. en toen ben ik gaan liggen..
ik was in een keer helemaal weg.. ik werd pas na een uur wakker. nu dus..
Nu ben ik aardig stoned nogsteeds en ik voel mezelf niet meer wat ik doe..
typen gaat dus ook lastig maar ik typ het langzaam dan gaat het goed :P
IK ehm ja ik heb nog een filmpje gemaakt toen ik ging roken.. de link naar youtube.com:
(nog niet aanwezig)
btw, ik was ziek maar nu niet meer, het is de beste medicijn tegen ziekigheid (A)
Pzout
Op een zieke dag werd ik wakker en ik dacht meteen aan wiet. ik dacht aan wiet omdat ik die avond daar voor dxm had gedaan en gelijk te slapen.. Hele mooie dromen maar waar ze over gingen weet ik niet meer
Alleen heb ik wel nog een mooie top liggen maar niet zo groot... dus ik sprong op uit bed en ik begon een tipje te draaien en te crummen.. ik had hem gerold en ik stak hem zomaar op.. zonder erbij na te denken.. (dit was in mn kamer) normaal rook ik buiten. helemaal vergeten xD...
toen ik die joint had gerookt was ik in een klap VDkankerKaart.
Ik ging even op de computer rommelen spelletjes spelen je kent et wel
Ik had even wat vrienden op school gebelt om te vragen of we HW hadden. dit leek net nep!:P
want nu weet ik niet meer wat ik heb gezegd en met WIE ik heb gebeld :P..
IK werd het even zat achter de computer. ik moest de geur nog uit me kamer gaan. deur en raam open gezet.. en toen ben ik gaan liggen..
ik was in een keer helemaal weg.. ik werd pas na een uur wakker. nu dus..
Nu ben ik aardig stoned nogsteeds en ik voel mezelf niet meer wat ik doe..
typen gaat dus ook lastig maar ik typ het langzaam dan gaat het goed :P
IK ehm ja ik heb nog een filmpje gemaakt toen ik ging roken.. de link naar youtube.com:
(nog niet aanwezig)
btw, ik was ziek maar nu niet meer, het is de beste medicijn tegen ziekigheid (A)
Pzout