• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Stoned op een zieke dag

L*S_D

Newbie
Hallo,

Op een zieke dag werd ik wakker en ik dacht meteen aan wiet. ik dacht aan wiet omdat ik die avond daar voor dxm had gedaan en gelijk te slapen.. Hele mooie dromen maar waar ze over gingen weet ik niet meer :confused:. heel vaag.. ik werd dus wakker en ik zag een mooie grote top alsof hij er echt was...

Alleen heb ik wel nog een mooie top liggen maar niet zo groot... dus ik sprong op uit bed en ik begon een tipje te draaien en te crummen.. ik had hem gerold en ik stak hem zomaar op.. zonder erbij na te denken.. (dit was in mn kamer) normaal rook ik buiten. helemaal vergeten xD...

toen ik die joint had gerookt was ik in een klap VDkankerKaart.
Ik ging even op de computer rommelen spelletjes spelen je kent et wel :)..

Ik had even wat vrienden op school gebelt om te vragen of we HW hadden. dit leek net nep!:P
want nu weet ik niet meer wat ik heb gezegd en met WIE ik heb gebeld :P..

IK werd het even zat achter de computer. ik moest de geur nog uit me kamer gaan. deur en raam open gezet.. en toen ben ik gaan liggen..

ik was in een keer helemaal weg.. ik werd pas na een uur wakker. nu dus..

Nu ben ik aardig stoned nogsteeds en ik voel mezelf niet meer wat ik doe..

typen gaat dus ook lastig maar ik typ het langzaam dan gaat het goed :P

IK ehm ja ik heb nog een filmpje gemaakt toen ik ging roken.. de link naar youtube.com:
(nog niet aanwezig)

btw, ik was ziek maar nu niet meer, het is de beste medicijn tegen ziekigheid (A)

Pzout

Kigh

Bewuste gebruiker
L*S_D zei:
Hallo,

Op een zieke dag werd ik wakker en ik dacht meteen aan wiet. ik dacht aan wiet omdat ik die avond daar voor dxm had gedaan en gelijk te slapen.. Hele mooie dromen maar waar ze over gingen weet ik niet meer :confused:. heel vaag.. ik werd dus wakker en ik zag een mooie grote top alsof hij er echt was...

Alleen heb ik wel nog een mooie top liggen maar niet zo groot... dus ik sprong op uit bed en ik begon een tipje te draaien en te crummen.. ik had hem gerold en ik stak hem zomaar op.. zonder erbij na te denken.. (dit was in mn kamer) normaal rook ik buiten. helemaal vergeten xD...

toen ik die joint had gerookt was ik in een klap VDkankerKaart.
Ik ging even op de computer rommelen spelletjes spelen je kent et wel :)..

Ik had even wat vrienden op school gebelt om te vragen of we HW hadden. dit leek net nep!:P
want nu weet ik niet meer wat ik heb gezegd en met WIE ik heb gebeld :P..

IK werd het even zat achter de computer. ik moest de geur nog uit me kamer gaan. deur en raam open gezet.. en toen ben ik gaan liggen..

ik was in een keer helemaal weg.. ik werd pas na een uur wakker. nu dus..

Nu ben ik aardig stoned nogsteeds en ik voel mezelf niet meer wat ik doe..

typen gaat dus ook lastig maar ik typ het langzaam dan gaat het goed :P

IK ehm ja ik heb nog een filmpje gemaakt toen ik ging roken.. de link naar youtube.com:
(nog niet aanwezig)

btw, ik was ziek maar nu niet meer, het is de beste medicijn tegen ziekigheid (A)

Pzout

Waarom ben je nou nietmeer ziek?
Je voelt je duidelijk nog niet helemaal in orde...

En de reden waarom je de joint opstak snap ik ook niet helemaal?! Je had zin om te smoken omdat je dxm hebt gedaan? Als je het zo zegt neem ik aan dat je teveel genomen hebt, met opzet natuurlijk. Aan de andere kant zeg je dat je eerst ziek was. Dus OF je hebt teveel dxm genomen toen je ziek was, nja, moet jij weten he.. OF je hebt een normale dosis dxm tegen ziekte genomen, maar daarom snap ik je punt niet waarom je moest smoken.

Later Pater :stoned:

Pikachu

Wijs gebruiker
Mijn advies: ga gewoon naar school en stop met drugs tot je ouder bent, dit hele report slaat werkelijk nergens op. Wacht gewoon nog een paar jaar met het doen van verschillende drugs en lees je als je het dan nog van plan bent goed in.

TrippyShit

Badass junkie
Pikachu zei:
Mijn advies: ga gewoon naar school en stop met drugs tot je ouder bent, dit hele report slaat werkelijk nergens op. Wacht gewoon nog een paar jaar met het doen van verschillende drugs en lees je als je het dan nog van plan bent goed in.

Dit ben ik met je eens. Maar er zijn ook mensen die met drugs kunnen omgaan. Helaas was ik van mijn 14e tot 16e ook niet zo dus ik ben het toch wel beetje met je eens :wink:

Op die leeftijd denk je vooral dat je er volwassen mee kunt omgaan, maar in veel gevallen blijkft het niet zo te zijn. Bij de een duidelijker dan bij de ander. Dus ik snap je punt Pickachu maar als mensen er WEL mee om kunnen gaan, moet dit pleziertje hun ook gewoon gegund worden. :wink: TS kan er duidelijk niet super mee omgaan..

Skazi

Newbie
Klinkt niet echt alsof je heel goed bezig bent
Je ligt te blowen terwijl je op school hoort te zijn?
Ik ben zelf ook nog middelbare scholier maar ik weet wel dat dat heel dom is

Plimu

Bewuste gebruiker
is er niet een soort regel dat je ook een drug moet nemen om een report te schrijven, het niveau ligt de laatste tijd erg laag .......

hou op kerel ga naar school en word geen fuck up

Bovenaan