Stoned plassen

Smoken

Bewuste gebruiker
Heeeeyy forumers :stoned:

Misschien is het al een vrij rare titel, maar mijn vraag is ook een vrij rare vraag :P
Ik heb namelijk ergens last van en ik vind het eigenlijk ook vrij genant, maar misschien dat jullie er meer van weten.

Maar waar ik dus eigenlijk heel veel last van heb als ik stoned ben is dat ik moeite heb met plassen, maar de behoefte is er ook minder, maar als die behoefte er eenmaal echt is, dan gaat het toch veel moeilijker dan niet stoned.....
Ik heb ook het gevoel dat ik me er dan echt heel erg voor moet concentreren ofzo en soms lukt het ook gewoon niet en dat is heel vervelend omdat ik dan vaak iets later weer ga en als het dan weer niet lukt kan je je voorstellen dat dat best kut is...

Overigens heb ik dit ook soms als ik niet stoned ben, maar eigenlijk had ik er eerst alleen last van als ik stoned was... Maar wat ik wel echt heb gemerkt is dat als deze angst er is dat het niet lukt, het dan vaak dus ook niet lukt.... Hoe groter de angst hoe moeilijker het gaat.

Maar als ik stoned ben heb ik toch altijd het gevoel dat het is afgesloten daaro ofzo, is heel raar...... Als ik stoned en dronken ben lukt het iets beter, helemaal dronken is het natuurlijk no prob :P

Maarja is misschien vrij typisch :P
Nu vraag ik mij af of jullie dit bekend voorkomt?? Van XTC weet ik dat moeite met plassen wel vaker voorkomt, maar van die goeje ouwe skunk??

Dusssss ben wel nieuwsgierig of jullie dit kennen en miss ook een oplossing hebben.

Peaceeeee :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nog nooit last van gehad.
Wel al vaker van mensen gehoord, maar dan eigenlijk met het ''mdma plas probleem''.
Dus welke 15 minuten naar de wc moeten om er achter te komen dat je toch niet moet.
Smoken zei:
Maar wat ik wel echt heb gemerkt is dat als deze angst er is dat het niet lukt, het dan vaak dus ook niet lukt.... Hoe groter de angst hoe moeilijker het gaat.

Dit bevestigd denk ik dat het grotendeels psychologisch is...
Misschien is je lichaamshouding tijdens het stoned zijn anders? Van veel (binnen)stil zitten moet je ook minder plassen merk ik vaak. Of misschien drink je minder voor/tijdens het stonen?

Smoken

Bewuste gebruiker
Ja het sowieso een groot gedeelte pshychologisch, dat moet wel...
Ik heb er soms echt een hekel aan hoe ik mezelf opfok als ik stoned ben. Soms als ik alleen stoned ben kan ik ook gewoon zonder reden een soort badtrip hebben, omdat ik mezelf daar gewoon in denk zeg maar....
Ik moet gewoon lekker kunnen genieten van me space zeg....

Maar toch voelt het echt altijd als ik stoned ben ook wel gewoon echt lichamelijk, want het voelt gewoon heel erg ''afgesloten'' ofzo. Ik vind het echt raar.

Smoken

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Misschien eens bij de huisarts voorleggen?

Hm.... misschien jah, naja het is niet alsof het me leven beheerst ofzo hoor....
Ik kijk gewoon of er verandering in komt, ik denk dat ik alleen zal gaan als het erger wordt want nu is het gewoon wel goed te doen, alleen beetje kut soms, maarja space zijn kan sowiso rare dingen met je doen...

En ik ga sowiso toch minder smoken

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Voor zover ik weet heeft cannabis ook invloed op de aanmaak van het antidiuretisch hormoon, het hormoon wat er voor zorgt dat je wel of niet kunt plassen.

Bij MDMA wordt dit hormoon sterk aangemaakt waardoor mensen vaak niet kunnen plassen, volgens mij stimuleert THC ook deze aanmaak (wel in veel kleinere mate uiteraard).

Ik heb er ook wel eens last van als ik echt heel erg stoned ben. Gewoon rustig gaan zitten en ontspannen, en anders later nog eens proberen :confused: :grin:

Als je het buiten het stoned zijn om ook vaak hebt, ga dan even naar de huisarts.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Gewoon rustig gaan zitten en ontspannen, en anders later nog eens proberen :confused: :grin:

Goede tip inderdaad! (voor de mannen dan)
Wanneer je zit komt er druk op je blaas en gaat het plassen makkelijker en beter.
Het schijnt ook beter voor je prostaat (minder kans op prostaat kanker) te zijn om zittend te plassen, aangezien je dan helemaal leeg plast t.o.v. staand.
En geen spetters meer natuurlijk! :grin:
Ben zelf toch niet niet overgehaald hoor, ik vind ergens op mikken veel te leuk :rolleyes:

Smoken

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Voor zover ik weet heeft cannabis ook invloed op de aanmaak van het antidiuretisch hormoon, het hormoon wat er voor zorgt dat je wel of niet kunt plassen.

Bij MDMA wordt dit hormoon sterk aangemaakt waardoor mensen vaak niet kunnen plassen, volgens mij stimuleert THC ook deze aanmaak (wel in veel kleinere mate uiteraard).

Ik heb er ook wel eens last van als ik echt heel erg stoned ben. Gewoon rustig gaan zitten en ontspannen, en anders later nog eens proberen :confused: :grin:

Als je het buiten het stoned zijn om ook vaak hebt, ga dan even naar de huisarts.

Ah dankjewel nu heb ik tenminste een antwoord op de vraag waarom...
Ik begrijp het nu wel.
Ik mijn geval heeft het meerdere redenen, namelijk dat ik soms wel eens vaker last heb van moeite met pissen, heel soms :flushed: en sowiso Ganja je gevoel versterkt.... en omdat wiet dus ook echt een lichte invloed erop heeft.
Ik denk dat het dan gewoon een combinatie van de twee is.

En naar de huisarts gaan is niet nodig, want ik weet al wat het is, het is iets pshychologisch, ze noemen het plasangst.... :flushed: faking genant, maarja komt er gewoon op neer dat je bang bent dat je niet kan plassen en daardoor ook dus niet kan plassen, faking raar xD

Maarja joh, ik kan er wel mee omgaan en de laatste tijd lijkt het weer wat minder te zijn, dus dat is mooi.

Dank jullie wel voor jullie antwoord!

Peace

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Smoken zei:
SmartieAndMe zei:

Ah dankjewel nu heb ik tenminste een antwoord op de vraag waarom...
Ik begrijp het nu wel.
Ik mijn geval heeft het meerdere redenen, namelijk dat ik soms wel eens vaker last heb van moeite met pissen, heel soms :flushed: en sowiso Ganja je gevoel versterkt.... en omdat wiet dus ook echt een lichte invloed erop heeft.
Ik denk dat het dan gewoon een combinatie van de twee is.

En naar de huisarts gaan is niet nodig, want ik weet al wat het is, het is iets pshychologisch, ze noemen het plasangst.... :flushed: faking genant, maarja komt er gewoon op neer dat je bang bent dat je niet kan plassen en daardoor ook dus niet kan plassen, faking raar xD

Maarja joh, ik kan er wel mee omgaan en de laatste tijd lijkt het weer wat minder te zijn, dus dat is mooi.

Dank jullie wel voor jullie antwoord!

Peace

Niet genant hoor, iedereen moet naar de wc toch?

Ben zelf toch niet niet overgehaald hoor, ik vind ergens op mikken veel te leuk

Haha ik sluit me hier niet bij aan als ik skaffa ben, dan zou ik het liefst liggend naar de wc maar dat is lastig :tearsofjoy: :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
dan zou ik het liefst liggend naar de wc maar dat is lastig :tearsofjoy: :stoned:

Geen goed idee?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
PepTalk zei:
SmartieAndMe zei:
dan zou ik het liefst liggend naar de wc maar dat is lastig :tearsofjoy: :stoned:

Geen goed idee?

haha held :tearsofjoy: :stoned:

Lijkt me ook geen goede oplossing, zit ik de hele avond met zo'n fles in m'n broek en dan wordt ik 's ochtends op de bank wakker met dat ding op de grond ofzo :openmouth:

Luiers lijken me ook niet aangenaam... Toch maar gewoon af en toe opstaan dan :grin:

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
ik heb eigenlijk alleen dat ik niet kan plassen als ik teveel speed heb gebruikt. Vind het juist altijd een enorme opluchting als ik stoned/dronken/combinatie pis. Vind het juist makkelijker als ik stoned ben en het maakt me dan ook niet zoveel uit als er mensen 2 meter verderop sta waar ik normaal wel last van heb

Smoken

Bewuste gebruiker
ILikeWeedzz zei:
ik heb eigenlijk alleen dat ik niet kan plassen als ik teveel speed heb gebruikt. Vind het juist altijd een enorme opluchting als ik stoned/dronken/combinatie pis. Vind het juist makkelijker als ik stoned ben en het maakt me dan ook niet zoveel uit als er mensen 2 meter verderop sta waar ik normaal wel last van heb

Eerlijk!? Dat ik dus bij mij juist het probleem als ik stoned ben..... die gevoelens zijn dan versterkt.... wildplassen is dan echt haast geen doen meer.
Dronken heb ik wel gewoon schijt, maarja het lijkt de laatste tijd wel echt alsof stoned zijn bijna alleen maar vervelende dingen met zich meebrengt. Dus ik ben even geminderd en dat helpt wel, ik vind het wel weer leuker, maar ik heb ook echt veel minder behoefte ineens.
Maar stoppen lijkt me zo saai xD want het is wel goed om af en toe te doen om te relaxen en ff alles op een rijtje te zetten.... ik ben gewoon bang dat ik ga stoppen xD haha
Achja ik zie wel hoe het loopt

Bovenaan