Wie heeft het over op recept?bier zei:Risperdal krijg je echt niet zomaar voorgeschreven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wie heeft het over op recept?bier zei:Risperdal krijg je echt niet zomaar voorgeschreven.
Exceptional Insight zei:Wie heeft het over op recept?bier zei:Risperdal krijg je echt niet zomaar voorgeschreven.
Ohja, dat was ik vergeten, alle gebruikers hier hebben hun drugs van de dokter. Ik zei niks.bier zei:Hoe wou je er anders aankomen?
Exceptional Insight zei:Ohja, dat was ik vergeten, alle gebruikers hier hebben hun drugs van de dokter. Ik zei niks.bier zei:Hoe wou je er anders aankomen?
Ja, ga lekker op die toer. Overal is een markt voor.bier zei:Wie wil die troep nou? risperdal?
Exceptional Insight zei:Ja, ga lekker op die toer. Overal is een markt voor.bier zei:Wie wil die troep nou? risperdal?
Als......... je,,,,,,,,,,,, gleooft in dat......................... soort,,,,, ,,,haaitand zei:min of meer permanent knetterhigh
zweefteverige.......,,,,,,,,,,,,,,,
gelul...
sjamaan
amalgaam,,,,,,,,, kwik.,,,,,,,,,,,, fluor,,,,,, kots

Daar moest ik ook gelijk aan denken.speeseend zei:vogel?!
marijecaroline zei:haha jaa daro ga ik wel proberen. dankje!
alcohol kan wel jaa.. maar ik kan niet zo heel makkelijk aan alcohol komen.. en om elke keer me vrienden te laten halen vind ik ook weer zo lullig voor ze..
Oom Klaas zei:Permanent high, neuh 'k denk niet dat dat echt klopt.
Of je moet 24/7 een orgasme/adrenalinekick/bijna dood ervaring tegelijk hebben,
dan zal je wel best hard gaan.
Oom Klaas zei:Waarom zou iemand zwaar versneden troep willen,
die vraag zou je je ook kunnen stellen.
Waarschijnlijk drink jij je vaak suf aan de wijn omdat je daar binnenshuis aan kan komen en andere middelen een stuk moeilijker.
cropp zei:marijecaroline zei:haha jaa daro ga ik wel proberen. dankje!
alcohol kan wel jaa.. maar ik kan niet zo heel makkelijk aan alcohol komen.. en om elke keer me vrienden te laten halen vind ik ook weer zo lullig voor ze..
dxm kan facking hard zijn, trek hier zowiezo de hele dag voor uit, want je wil niet langs je ouders naar huis, geloof me...
marijecaroline zei:cropp zei:marijecaroline zei:haha jaa daro ga ik wel proberen. dankje!
dxm kan facking hard zijn, trek hier zowiezo de hele dag voor uit, want je wil niet langs je ouders naar huis, geloof me...
nog niet geprobeeerd. heb het wel in huis.
maar ik heb het erg druk met school dus moet gewoon keertje in het weekend wegblijven van huis denk ik dan?
waarom eigenlijk niet naar huis? xD niet dat ik dat van plan was.
liever niet zo vaak thuis. (:
bier zei:marijecaroline zei:cropp zei:dxm kan facking hard zijn, trek hier zowiezo de hele dag voor uit, want je wil niet langs je ouders naar huis, geloof me...
nog niet geprobeeerd. heb het wel in huis.
maar ik heb het erg druk met school dus moet gewoon keertje in het weekend wegblijven van huis denk ik dan?
waarom eigenlijk niet naar huis? xD niet dat ik dat van plan was.
liever niet zo vaak thuis. (:
Hou het maar bij nootmuskaat...
Als jij dat lekker doet en dit soort achterlijke adviezen voortaan voor je houdt, dan kunnen wij voortaan samen, zelfs met die dikke bips van jou, door 1 deur.bier zei:Hou het maar bij nootmuskaat...
Exceptional Insight zei:Als jij dat lekker doet en dit soort achterlijke adviezen voortaan voor je houdt, dan kunnen wij voortaan samen, zelfs met die dikke bips van jou, door 1 deur.bier zei:Hou het maar bij nootmuskaat...
Haha, waar lees je dat dan? Je hebt zelfs zo veel probelemen met nootmuskaat gehad en dan ga je het toch nog aan iemand aanraden, beetje hypcriet.bier zei:Exceptional Insight zei:Als jij dat lekker doet en dit soort achterlijke adviezen voortaan voor je houdt, dan kunnen wij voortaan samen, zelfs met die dikke bips van jou, door 1 deur.bier zei:Hou het maar bij nootmuskaat...
Wil jij haar aan de dxm hebben dan?
Ik was inderdaad vergeten dat je maar 2 keuzes hebt in het leven; Nootmuskaat of DXM. Sorry.bier zei:Wil jij haar aan de dxm hebben dan?
Petrovic zei:Haha, waar lees je dat dan? Je hebt zelfs zo veel probelemen met nootmuskaat gehad en dan ga je het toch nog aan iemand aanraden, beetje hypcriet.
marijecaroline zei:ik denk dat ik niet nootmuskaat of dxm ga doen. ik denk dat ik liever dan ga blowen met paar vrienden.
of niks.. dxm schijnt zwaar niet leuk te zijn. en nootmuskaat ik weet niet..
ik voel me nu alleen nog maar slechter. dus lijkt me helemaal niet slim om iets te nemen.
hoe slechter hoe meer ik wil. maaar hoe slechter hoe meer ik niet iets moet proberen om stoned te worden. dus gewoon wachten tot ik gewoon weer mezelf ben enzo denk ik..
gaat lang duren -_-' jeeej.
Winehouse zei:oxazepam dan?
10mg met een (kleine!) hoeveelheid alcohol = een best euforisch effect.
dat is niet te heftig.
let er wel op; oxa werkt pas na 1 of 2 uurtjes, dus niet extra bijnemen!
![]()
![]()
ik vind het wel heel knap dat je nu niet meer blowt ! echtwaaar.tripkikker zei:ik ben ook op mijn 14de begonnen met blowen en op mijn 16de wilde ik ook wel eens wat anders proberen want na een tijdje is blowen niet meer interessant en spannend. op mijn 17e kwam ik er achter dat ik van drugs nooit echt gelukkiger was geworden en dat ik een kut leven aan het krijgen was. ik werd bij mijn moeder uit huis gegooid en ben toen bij mijn vader gaan wonen die, je raad het al.. ook aan de drugs zat en daar iedereen in zijn leven mee verloren heeft op mij na.
ik was ook al vroeg volwassen (of dat dacht ik tenminste) maar ben er nu pas echt achter gekomen dat sommige mensen gewoon geen drugs moeten nemen (zeker niet om je problemen te vergeten of om je beter te voelen) want sommige mensen kunnen niet met mate gebruiken. de eindstand is dat mijn vader een kut leven heeft (en niet alleen zijn leven heeft verpest maar ook dat van zijn ouders, mijn moeder zijn broers en zussen en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan) en daar nu al weinig meer aan kan doen want zijn lichaam en geest zijn al zo door de war geschopt dat dat nooit meer zal herstellen. ik heb er bijna alleen maar problemen door gekregen en heb mijn school totaal verpest + het leven van mensen die van mij houden een stuk moeilijker gemaakt.
zelfs een (onschuldig) blowtje kan al genoeg zijn om je leven te verpesten, je gaat je niet beter voelen en er komen alleen maar problemen bij. ik ben nu 18 en heb miljoenen kansen voorbij laten schieten die mij zoveel gelukkiger hadden kunnen maken dan wat ik nu ben. en geloof mij iedereen denkt in het begin "ik raak niet verslaaft" maar meer dan 90 % van alle mensen die drugs gebruiken op wat voor manier dan ook raakt dat toch en als je nu al begint word jou dat ook zeker niet bespaart. ik denk dat veel mensen hier op dit forum net zo'n verhaal aan je zouden kunnen vertellen als dit maar dat niet doen omdat het waarschijnlijk gewoon geen zin heeft de meesten mensen moeten daar jammer genoeg op de moeilijke manier achter komen.
ik ben nu gestopt met blowen en voel mij 10 keer beter in me vel dan met blowen (of welke drugs dan ook). drink gewoon af en toe een drankje, dat is ook leuk. maar let op dat is niet minder gevaarlijk maar wel wat makkelijker gecontroleerd te gebruiken voor de meeste mensen en dat word tenminste geaccepteerd door de maatschappij.
greets tripkikkah
Dat lijkt me een goed plan.ik vind het wel heel knap dat je nu niet meer blowt ! echtwaaar.
en dat je alleen maar meer problemen door drugs krijgt weet ik nu ook..
maar toch bedankt voor je verhaal !
ik heb niet meer het gevoel dat ik persee drugs wil gebruiken op dit moment..
ik heb liever dat ik er af kan blijven.
ook al heb ik nog veel problemen, i ik besef nu wel dat ik met drugs niets oplos. dus gewooon niet gaan gebruiken. lijkt mij het beste. (;
thanks !