Stoned zonder wiet/hasj???

Jadi

Bewuste gebruiker
Een maat zei vanmiddag dat hij stoned kon worden zonder wiet/hasj te gebruiken. dus ik zei: jaja, laat maar even zien dan. dus hij: ok, kijk strax maar even naar me, dus we lopen naar de trein en poosje later zegt hij: kijk maar. ik kijk in z'n ogen en zag dat z'n pupillen sterk vergroot waren, en z'n ogen waren rood, dat wil opzich niks zeggen, maar hij ging ook heel gaar/raar doen,soortje lachkick stoned/high eigenlijk :P dus ik zei tegen hem jaja, hou nu maar op met zogenaamt stoned kijken, maar dat kon hij schijnbaar dus niet, en ik zweer het je, het was echt net of hij stoned was :rolleyes: hij zegt dat hij het doet door het zelf op te roepen zeg maar :mrgreen: nou, jongens ik weet niet wat ik ervan moet denken, jullie weleens van gehoord? of is er misbruik gemaakt van mijn goedgelovigheid :P

qinn

Bewuste gebruiker
Raare shit waar ik geen zak van geloof....

of die kerel heeft last van onverwachte flasbacks....

Jadi

Bewuste gebruiker
Ja, snap dat je het niet gelooft, ik eigenlijk ook niet. Maar ik deed er ook echt heel vlak over, zo van "jaja" Maar hij blijft stug volhouden :mrgreen:

qinn

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Hij loopt je gewoon te fucken.

ja daar zat ik ook al aan te denken...

meschien dat hij "stoned" word van zijn eerste paar peuken... en dat hij dan tege je zij dat hij stoned was... maar das eerder een nicotinerush dan stoned zijn...

maja... kweet echt nie waar hij last van heeft...

Jadi

Bewuste gebruiker
Ja, ik neem ook aan dat hij me loopt te bedonderen, maar als ik hem zou zien zonder dat ik kende, ik zou echt zweren dat ie zo stoned als een aap was :P hij is wss een heel goede acteur :)

qinn

Bewuste gebruiker
Jadi zei:
Ja, ik neem ook aan dat hij me loopt te bedonderen, maar als ik hem zou zien zonder dat ik kende, ik zou echt zweren dat ie zo stoned als een aap was :P hij is wss een heel goede acteur :)

blijkbaar wel

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
lijkt me heel onwaarschijnlijk, blow ook elke dag nog nooit gehad zo'n flashback :confused: , misschien omdat ik zo'n 24 uur stoned ben :P :stoned:

Lana

Wijs gebruiker
Als je al een flashback krijgt, kun je je maat niet van tevoren vertellen dat je er nu ter plekke stoned uit gaat zien.
Raar verhaaltje. Rare gast..

Imke

Badass junkie
Precies hetzelfde verhaal als een puber die helemaal zit te overdrijven als ie een paar biertjes opheeft, helemaal scheef lopen en onzin lullen terwijl hij eigenlijk niet zo dronken is. Gewoon maar om op te vallen.

Bovenaan