Stoppen = Geen honger?

Hislordship

Wijs gebruiker
Hallo mede blowers, Ik zat met vraagje...

Ik ben namelijk nu 3dagen clean van de THC en ben dit vanplan voortaan altijd te zijn doordeweeks[dus alleen nog in het weekend blowen].
Maar nu stuit ik opeens op een probleempje...
Ik heb geen eetlust meer! :openmouth:

Ik bedoel ik heb wel honger erge honger soms zelfs maar kan gewoon bijna geen hap door me keel krijgen. Nu is mijn vraag komt dit doordat ik ineens niet meer doordeweeks blow?
BTW ik blowde nu al weer ongeveer 8/9maande dagelijks een gram of 4/6 perdag[niet alleen natuurlijk].
Ik blow al veel langer als dit maar heb tussedoor nuchtere tijden gehad van maanden en dit probleem heb ik toen nooit meegemaakt.

Daarom wilde ik graag weten of dit door het stoppen komt?

Alvast bedankt! :wave:

Edit: Ik zie nu dat me titel anders had gemoeten :P want ik heb wel honger maar moeite met eten.

candygirl

Belezen gebruiker
Wellicht dat ook de warmte niet echt mee helpt met het eten.
Hier hebben we ook minder eetlust met die warmte..

Sweet kiss,
Candy

Hislordship

Wijs gebruiker
SchilDpadDo zei:
Duurt eventjes, daarna is je eetlust weer gewoon terug .

Dus ik moet eht gewoon wat tijd geven. Zou je me mischien kunnen vertellen hoelang dit ongeveer zou kunnen duren of verschilt dat bij iedereen te extreem?

candygirl zei:
Wellicht dat ook de warmte niet echt mee helpt met het eten.
Hier hebben we ook minder eetlust met die warmte..

Sweet kiss,
Candy

Welicht dat de warmte er iets aan toevoegt, maar ik betwijfel dit gezien ik normaal nooit moeite heb met eten ook niet in de warmte. [Ik sluit niks uit dus welicht dat eht een oorzaak is]

Evil_Eyes

Experimenterende gebruiker
Ik val kilo's af als ik niet blow. Heb mezelf een beetje aangepraat dat ik niet kán eten als ik niet geblowed heb. Op die manier hou ik mezelf natuurlijk verslaafd, want zonder eten ga je dood dus ik moet wel blowen :confused:

Anyway, het is wel normaal denk ik, en denk ook dat het inderdaad even kan duren voordat je hongergevoel weer normaal is.

ilyas

Bewuste gebruiker
Als ik niet blow voor een paar dagen eet ik wel beduidend minder. Maar ik kan dan nog wel eten en het smaakt me even goed als na een joint.
Gewoon even afwachten, betert het niet dan kun je het best naar een dokter gaan.

Frank123

Wijs gebruiker
hislordship zei:
Bedankt voor de reacties. ik heb het even afgewacht en merk dat mn eetlust langzamerhand terug komt gelukkig :)
dan heb je geluk dat het bij jou snel gaat, het kan ook veel langer duren. Maarja, eet smakelijk :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
't Zit ook gewoon puur tussen je oren, net als met pep.
Op pep kan ik een tosti en gekookte aardappelen eten,
net als toen ik gestopt was met blowen.
't Is dan even niet aangenaam, maar 't niet door je strot kunnen is puur de geest natuurlijk.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
maar 't niet door je strot kunnen is puur de geest natuurlijk.
Err, nee, met pep op maak ik geen speeksel aan, dus ik kan blijven kauwen, het eten blijft gewoon een drog prop. Zodra ik slik blijft het gewoon in mn keel hangen. Met veel water erbij is het wel mogelijk om wat weg te krijgen, maar echt niet zo makkelijk als jij het doet lijken. Niet bij mij althans.

Hislordship

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
maar 't niet door je strot kunnen is puur de geest natuurlijk.
Err, nee, met pep op maak ik geen speeksel aan, dus ik kan blijven kauwen, het eten blijft gewoon een drog prop. Zodra ik slik blijft het gewoon in mn keel hangen. Met veel water erbij is het wel mogelijk om wat weg te krijgen, maar echt niet zo makkelijk als jij het doet lijken. Niet bij mij althans.

Dit ervaarde ik dus ook altijd.

Vanochtend had ik precies het zelfde had om 5uur vanacht 2 lijntjes coke en 1 pil XTC (Blauwe Dolfijn) dat was wel vet maar heb niet kunnen slapen en had eerst erge honger maar kon ook niks eten maar toen tog maar rustig begonnen met wat vla en daarna een broodje hamburger en dat ging wel alleen werd daarna wel beetje misselijk maar dat komt ook door het warme weer maar gewoon rustig aan beginnen met eten 'sochtends gewoon een bakje vla met een kopje koffie moet voldoende zijn tog:)

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
beetje offtopic niet :P

Maar ff terug naar het topic ik merkte ook dat ik minder honger had toen ik ging minderen met blowen, maar dat duurde niet lang, was na 3 dagen weer normaal hoor

Hislordship

Wijs gebruiker
sjaak herremans zei:
beetje offtopic niet :P

Maar ff terug naar het topic ik merkte ook dat ik minder honger had toen ik ging minderen met blowen, maar dat duurde niet lang, was na 3 dagen weer normaal hoor

Idd na ongeveer 3/4Dagen was mijn eetlust weer normaal te noemen.

Bovenaan