Nadat ik vorig jaar een goeie 10maand gestopt was ben ik weer beginnen blowen.. En nog geen klein beetje..
Elke dag alles wat ik kon bemachtigen.
Nu begin ik te beseffen dat het me volledig verandert heeft.
Ik ben vrienden verloren, heb moeilijkheden thuis en op school.
Dit alles omdat de weed m'n karakter volledig verandert heeft.
Ik ben een boertige, egoistische zak t.o.v iedereen geworden, ik kan me niet meer concentreren, logisch nadenken gaat moeilijk, ik lieg t.o.v. veel mensen gewoon om tijd te vinden om een joint te roken of om aan weed te geraken.
Ik voel me ook gewoon dom-gerookt.
Ik ben een ADHD'er en toen ik las over 'het normaal voelen' in hetAD/HD en verslaving topic wist ik direct dat op mij van toepassing was.
Of is dit omdat ik maanden in een roes geleefd heb en het raar voelt om nuchter rond te lopen?
Ik kan maar niet stoppen.. de drang om een dikke joint te roken is gewoon te groot.
Het feit dat ik nog maar zelfkweek geoogst heb helpt ook niet echt..
Ik heb daarom ook besloten om geleidelijk aan af te bouwen, want in 1keer stoppen lukt zeker niet.
Vanaf nu probeer ik enkel in de weekends te blowen.
Hebben jullie nog tips om dit vol te houden? Ik zit namelijk in een vriendengroep waar constant geblowed wordt..
Die vrienden laten vallen zou ik liever niet doen..
Elke dag alles wat ik kon bemachtigen.
Nu begin ik te beseffen dat het me volledig verandert heeft.
Ik ben vrienden verloren, heb moeilijkheden thuis en op school.
Dit alles omdat de weed m'n karakter volledig verandert heeft.
Ik ben een boertige, egoistische zak t.o.v iedereen geworden, ik kan me niet meer concentreren, logisch nadenken gaat moeilijk, ik lieg t.o.v. veel mensen gewoon om tijd te vinden om een joint te roken of om aan weed te geraken.
Ik voel me ook gewoon dom-gerookt.
Ik ben een ADHD'er en toen ik las over 'het normaal voelen' in hetAD/HD en verslaving topic wist ik direct dat op mij van toepassing was.
Of is dit omdat ik maanden in een roes geleefd heb en het raar voelt om nuchter rond te lopen?
Ik kan maar niet stoppen.. de drang om een dikke joint te roken is gewoon te groot.
Het feit dat ik nog maar zelfkweek geoogst heb helpt ook niet echt..
Ik heb daarom ook besloten om geleidelijk aan af te bouwen, want in 1keer stoppen lukt zeker niet.
Vanaf nu probeer ik enkel in de weekends te blowen.
Hebben jullie nog tips om dit vol te houden? Ik zit namelijk in een vriendengroep waar constant geblowed wordt..
Die vrienden laten vallen zou ik liever niet doen..