Een vriend van mij is speed verslaafd en wil stoppen. Hij zegt dat dit alleen gaat lukken met profesionele hulp. Hij kan deze stap naar eigen zeggen alleen niet nemen want... "Hoe verkoop ik aan mijn werkgever dat ik er ff voor 6 weken uit ga?" Waarop ik antwoordde dat hij vakantie op moet nemen. maar hij zegt terecht dat het zelfs nog langer kan duren dan 6 weken.. Ik begrijp heel goed dat dit een belemmering is want hij heeft geen baan die je makkelijk ergens anders kan hervatten. (hij is autospuiter) en hij wil zijn baan niet op het spel zetten.
Hij heeft 3 maanden geleden een korte (maar hevige) relatie met mijn zus gehad, waar hij heel veel om gaf. Net op het moment dat hij dacht.. JA dit is mijn motivatie om te stoppen (zij was het steuntje in de rug) maakte zij het uit!
Kortom, hij moet óf verliefd zijn om het zelf te kunnen..
óf opgenomen worden.
Zijn er lotgenoten, die misschien ook een steuntje in de rug nodig hebben?
Samen staan we sterk toch?
Ik wil hem zo graag helpen!!
Hij heeft 3 maanden geleden een korte (maar hevige) relatie met mijn zus gehad, waar hij heel veel om gaf. Net op het moment dat hij dacht.. JA dit is mijn motivatie om te stoppen (zij was het steuntje in de rug) maakte zij het uit!
Kortom, hij moet óf verliefd zijn om het zelf te kunnen..
óf opgenomen worden.
Zijn er lotgenoten, die misschien ook een steuntje in de rug nodig hebben?
Samen staan we sterk toch?
Ik wil hem zo graag helpen!!

Ik nam speed deels voor m'n werk; ik ben veel speed beginnen doen in een vermoeide periode, dus het stomste wat ik had kunnen doen was veel speed beginnen gebruiken, niet waar? Tot voor die drie maanden van hevig speedgebruik, was ik een puur occasionele gebruiker. Al een geluk dat ik de laatste maanden niet al te veel meer uitging, of het kwam zeker niet goed