Stoppen maar hoe?

Hoi, ik dacht ik post hier aangezien ik het niemand in mijn omgeving durf te vertellen..ben nu 19 jaartjes jong. En doe regelmatig cocaine.Heb me laatste paycheck eraan uitgegeven.Alles opgemaakt eraan.en doe het nu dagelijks.Het ergste is de drang, als ik nuchter ben heb ik gevoel dat ik niet leef. depressief en angstig. Ik wil ervanaf , , ik zie dat mijn omgeving mij begint te haten voor wie ik geworden ben.. ze weten niet dat ik eraan doe.maar hebben wel hun vermoedens.Ik wil er vanaf.Ik wil van de drang af.Ik wil een normaal leven lijden maar hoe? wat raden jullie me aan? Ik wou het door de wc spoelen , maar dat was de moeilijk.Zou een afkick centrum helpen.of moet ik erover praten? ik weet het niet . ik ben radeloos.Ik zie dat ik eraan kapot ga.Hartklopping niet normaal , en de roes erna maakt me helemaal depressief.Het is alsof mij lichaam er echt moeilijk tegen kan.Ben van een klein beetje al helemaal kapot.Hoe moet ik dit nu aanpakken?

alvast bedankt voor enige reacties.

Rainha

Newbie
Je zegt zelf al dat je graag wil stoppen, en stoppen kan je alleen als je het echt wilt. Misschien is het tog handig om iemand over je gebruik in te lichten, die kan je helpen om te beginnen met minderen en jij kunt er ook je verhaal bij kwijt..Je kunt jezelf ook bij een afkickcentrum laten behandelen.. ik zou alleen zeggen stop nu het (waarschijnlijk) nog kan :wave:

Bedankt voor je reactie,,, ik heb het inmiddels al gedeeld met iemand die nogal dichtbij me staat,,,reactie was nogal luchtig. Maar ik heb teminste wel iemand die me erin steunt...en dat zal zeker helpen :)
Beginnen is simpel , maar stoppen niet.Gewoon een sterke wil en dan kom je er wel denk ik? :) greetz.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
ej k hoop dat het je lukt... het is lullig als drugs de baas over je word..
merk k nu aan een vriendin van me...ze is verslaafd geweest aan de xtc..en nu speed...3 jaar..der helpen wil niet...want ze wil niet eten..niet slapen..en geen dokter..

ik denk dat ik dit meisje niej meer kan redden..die gaat hier aan onderdoor...
maar jij geeft zelf al aan dat je er vanaf wil...zet door...het kan..het zit tussen je eige ore

succes! gabberfreak

bedankt :wink: zit nu trouwens al circa 3 weken zonder. Moet wel zeggen dat de verleiding erg groot is.Aangezien ik nog een gram heb liggen.En er soms dingen gebeuren waardoor je het ff wilt "vergeten", en al snel je eraan vergrijpt.Het is wel dat ik vaak nog fantaseer over het gevoel weet je wel.Maar dan denk ik aan de nadelen (hartkloppingen etc) en dan vergeet ik het alweer snel.Rook wel wat meer nu heb ik gemerkt, maar beter roken dan snuiven toch.op naar week 4.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
hej kerol.... k wou dat da meissie die ik wil helpen zo een oordeel als jou had.,.zij geeft al aan dat het er niet lukt...
wat mij de doorslag gaf echt te minderen..was te zien..hoe rasties mensen kunnen veranderen en alles...

af en toe een keer drugs maakt niet uit... het hoort bij de mensen die meer willen in het leven...alleen pas er mee op... dat het niet de baas over jezelf word... zelf ben ik daar nu ook achter...en t werkt goed.. gewoon aan de leuke dingen int leven denken..

succes gabberfreak!

Jeller

Badass junkie
ill_literate zei:
bedankt :wink: zit nu trouwens al circa 3 weken zonder. Moet wel zeggen dat de verleiding erg groot is.Aangezien ik nog een gram heb liggen.En er soms dingen gebeuren waardoor je het ff wilt "vergeten", en al snel je eraan vergrijpt.Het is wel dat ik vaak nog fantaseer over het gevoel weet je wel.Maar dan denk ik aan de nadelen (hartkloppingen etc) en dan vergeet ik het alweer snel.Rook wel wat meer nu heb ik gemerkt, maar beter roken dan snuiven toch.op naar week 4.

verkoop die gram dan gewoon

ger69

Newbie
Ja...ik heb ook alles er doorheengedonderd...maakte mijn brievenbus niet meer open salaris na een dag of 10 op etc...maar heb via mijn werkgever kunnen regelen dat ik wekelijks geld krijg ipv maandelijks..en nu gaat het beter..geen schulden meer....ik kon nooit stoppen met gebruiken tot mijn geld op was onverzadigbaar,nu gebruik ik anders 1 of 2 nachten per week en niet meer dat lege gevoel dat je geld op is en nog 3 weken door moet komen tot salaris gestort is

Bovenaan