Stoppen met ademen.

MikeMovic

Newbie
Hey,

soms rookte ik af en toe een jointje, nu 2 weken geleden ongeveer.. was ik bij mijn neef
en ik vroeg of ik eens mocht trekken van zijn joint.. dus ik rook 1/4 op, ik ga in de
zetel liggen, ben rustig tv aan het bekijken en ineens stop ik met ademen maar ik had
het niet door.. dus ineens schiet ik in paniek en begin ik adem te halen.. maar het voelde
niet alsof ik aan het ademen was.. dus ik riep naar me neef van; ik kan ni ademen!
dus ik dacht dat het wel zou stoppen.. nu heb ik er nog een dikke week last van gehad..
nu adem ik terug vanzelf maar ik heb nog wel bang dat ik herval ofzo, soms denk ik ineens
van, ADEM, maar ik adem al.. kheb echt een hemelse schrik opgedaa en ik ben sindsdien
ervanaf gebleven.. zo, lesje wel geleerd.. maar weet iemand hoe dit komt? dit wens je echt
niemand toe.. ik dacht dat ik dood ging ofzo :confused:
 

Paperplane.

Wijs gebruiker
mandragora zei:
Ik denk persoonlijk aan een lichte paniekaanval al kan ik fout zitten ook.

grts

Zo klinkt het inderdaad wel ja, doe maar even rustig aan met blowen zolang je in deze mindset zit, dan kan het terugkomen.
 

Skippy

Wijs gebruiker
Dat heb ik dus met mijn hart, dat die er af en toe gewoon mee stopt , naar mijn mening.
Hoe meer je ergens aan denkt hoe sneller het ook gebeurt, dat is the secret.
 

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
zelf weet ik dat sommige mensen voor dat gewoon aanleg hebben. je kunt het dacht ik met een pacemaker operatie verhelpen maar dat geld natuurlijk alleen voor de mensen die het continu hebben.
 
Bovenaan