stoppen met blowen

sjondebeuker

Experimenterende gebruiker
Hallo.
Na er lang (stoned) over na te hebben gedacht ben ik tot de conclusie gekomen dat ik maar eens met het dagelijkse blowen moet stoppen. ik ben een beetje veel op het zelfde stonede niveau, en volgens mij ontwikkel ik me op deze manier alles behalve optimaal.
ik ben het een beetje zat en ga dus nu ook maar eens een tijdje ermee stoppen. Ik ben benieuwd of er andere mensen deze keuze ook hebben gemaakt na ook veel dagelijks te hebben gesmoked en
en ook benieuwd hoe het jullie nou beviel.
Ik ben niet van plan om met trippen te stoppen want dit staat hier absoluut buiten. Ook ga ik vast nog wel eens een jointje roken maar dan met een lange tijd ertussen zodat ik niet snel weer naar de shop ren

Als iemand nog een tip heeft wat bij hem/haar goed hielp aarzel dan niet en vertel he, want ik heb niet het idee dat het erg gemakkelijk is en hulp is altijd welkom:)

:grin:

pipodeclown

hoi
ik heb 16 jaar dagelijks geblowd en ik ben nu een paar maanden gestopt.
Het viel me wel mee. Ik ben tegelijk met mijn vriendin gestopt, die was 2
weken naar de Brijder geweest en dat ging ook goed. Ik droomde er
in het begin wel over.suc6

Ewie

Belezen gebruiker
Volgens mij zijn er zo nog 150 topics te vinden :wink:

Als je echt wilt stoppen, gewoon stoppen.. Het is niet zo'n ramp en de effecten van het stoppen vallen heel erg mee. Maar tis best lastig om uit die hele sleur te komen, vaak uit verveling toch maar het rondje coffeeshop maken, vooral na het werk heb ik best moeite om er géén te gaan roken. Gewoon zorgen dat je constant bezig bent, afspraken maken en die ook nakomen etc helpen ook wel...

sjondebeuker

Ewie zei:
Volgens mij zijn er zo nog 150 topics te vinden :wink:

Als je echt wilt stoppen, gewoon stoppen.. Het is niet zo'n ramp en de effecten van het stoppen vallen heel erg mee. Maar tis best lastig om uit die hele sleur te komen, vaak uit verveling toch maar het rondje coffeeshop maken, vooral na het werk heb ik best moeite om er géén te gaan roken. Gewoon zorgen dat je constant bezig bent, afspraken maken en die ook nakomen etc helpen ook wel...

Jah precies ik ben daar ook het meest bang voor. mijn hele leven is deels opgebouwd uit -tijd om te smoken, -naar de shop gaan, - smoke vrienden bellen enz..
ik heb net gewerkt en had op de terugweg wel de neiging om langs de shop te fietsen maar fak dat, ben meteen naar huis gegaan! Ik kga zo lekker wat eten en dan slapen en morgen heb ik dan 1 dag niet gesmoked!, De vorige dag dat ik niet had gesmoked kan ik me echt niet meer herrinneren dus het is wel nodig, v.b: toen ik net naar boven liep was ik ook alweer vergeten wat ik ging doen. daar iriteer ik me best wel aan. Dus ik hoop dat ik t vol houdt :wave:

cropp

Badass junkie
koop je van het geld wat je in 2 dagen uit spaart toch een vet computerspel of zo, heb je meteen iets om op te focussen...

sjondebeuker

cropp zei:
koop je van het geld wat je in 2 dagen uit spaart toch een vet computerspel of zo, heb je meteen iets om op te focussen...

hmm ik ben niet zo'n gamer. maar iets kopen van mijn smoke geld waar ik tijd mee dood vind ik wel een goede :P

Wacky

Badass junkie
Ik ben ook een paar keer gestopt geweest, het stoppen is 1 week moeilijk, als je die eerste week door bent dan begin je jezelf af te vragen waarom je ooit moeilijk gedaan hebt over stoppen, het is dan peanuts. Echter na een paar weken tot maanden denk je misschien "ach een jointje kan wel weer eens" of misschien denk je zelfs elk weekend te kunnen gaan blowen ne het daar bij te houden. Mijn ervaring is dat 1 joint het begin is van opnieuw dagelijks blowen. Onthoud dus goed waarom je gestopt bent en stel voor jezelf al vast dat je niet weer opnieuw gaat beginnen :)

sjondebeuker

Tnx jah ik had het er vandaag met een vriend over die vertelde me dat toen hij was gestopt hij eigelijk bijna geen verschil merkte kwa bewustzijn. Zelf wil ik stoppen of in iedergeval drastisch minderen vanwege mijn toch best moeilijke opleiding. En ik vind het zonde om mijn toekomst door iets wat zo weinig met me doet als een joint te laten verpesten.
Ook zie ik me zelf zeker nog wel gaan blowen weer. Maar liever in periodes met minder verantwoordelijkheden. Ook af en toe in het weekend moet wel kunnen maar ik weer eerst blijven doorzetten om het een tijd niet te doen. Want dit wordt het moeilijkst. Ik wil niet morgen weer beginnen want dan heb ik nog niks voor me zelf bereikt en is weer een doel niet gehaald

zit nu bijna op dag 2 niet smoken

:wink:

Wietje

Belezen gebruiker
sjondebeuker zei:
Tnx jah ik had het er vandaag met een vriend over die vertelde me dat toen hij was gestopt hij eigelijk bijna geen verschil merkte kwa bewustzijn. Zelf wil ik stoppen of in iedergeval drastisch minderen vanwege mijn toch best moeilijke opleiding. En ik vind het zonde om mijn toekomst door iets wat zo weinig met me doet als een joint te laten verpesten.
Ook zie ik me zelf zeker nog wel gaan blowen weer. Maar liever in periodes met minder verantwoordelijkheden. Ook af en toe in het weekend moet wel kunnen maar ik weer eerst blijven doorzetten om het een tijd niet te doen. Want dit wordt het moeilijkst. Ik wil niet morgen weer beginnen want dan heb ik nog niks voor me zelf bereikt en is weer een doel niet gehaald

zit nu bijna op dag 2 niet smoken

:wink:
goed, in het begint lijkt elke dag een mirakel, maar het is eigenlijk echt niet moeilijk, blowen kan nog altijd moet je weten, gewoon op goede momenten (maar nu moet je ook niet bang gaan worden van blowen of "ik heb gisteren al geblowd, nu niet hoor".. dan zit je je enkel mentaal up te fucken over wiet.. wiet is en blijft een plantje :wink: )

Peace

sjondebeuker

maar wel een mooi plantje :rock:

heb nu geen last meer van die stress ben blij dat ik t zolang al heb volgehoude :rockband:

:stoned:

Bovenaan