Stoppen Met Blowen

Jeller

Badass junkie
MidasJ zei:
haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..

Osi`

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
MidasJ zei:
haha daar heb je gelijk in,, blow je nou nog wel met gelegenheden? of ben je deffinitief gestopt
definitief gestopt al sluit ik niet uit dat ik nog wel eens ga blowen.. ik zie wel.. voorlopig lijkt het me goed om niet te blowen..
Iemand met een beetje wilskracht en karakter kan duidelijk en klaar NEEN zeggen en niets kopen.

Mindless1985

Badass junkie
Osi` zei:
Jeller zei:
MidasJ zei:
Iemand met een beetje wilskracht en karakter kan duidelijk en klaar NEEN zeggen en niets kopen.

Dat ligt niet alleen aan je wilskracht en karakter maar ook aan de situatie waar je in zit, je leeftijd en de rest van de omgeving.

Joonz

Newbie
Sinds ik gestopt ben met roken, ben ik nog meer beginnen blowen. Ik ben 17 en smoor ongeveer 2.5 jaar. Stoppen met roken was niet zo moeilijk, maar stoppen met blowen zou ik niet kunnen.
Als ik een paar uur zonder weed zit, en ik heb die dag nog niet geblowd, begin ik zwaar te stressen. Ik heb gewoon m'n weed nodig, anders heb ik nergens zin zin, raak ik snel geïritteerd, ...
Redelijk fucked up dus eig...

Osi`

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
Osi` zei:
Jeller zei:
MidasJ zei:

Dat ligt niet alleen aan je wilskracht en karakter maar ook aan de situatie waar je in zit, je leeftijd en de rest van de omgeving.
Toch heeft er ook wat mee te maken hoor. Iemand met een sterk karakter kan duidelijk en klaar nee zeggen vind ik, om het even wat in welke situatie hoor (tenzij iemand je verplicht om te blowen en u anders dood gaat maken en vrienden verliezen is geen excuus vind ik, die zijn dan een slechtte invloed op u. Weg van gaan en nieuwe mensen zoeken.)

Sinds ik gestopt ben met roken, ben ik nog meer beginnen blowen. Ik ben 17 en smoor ongeveer 2.5 jaar. Stoppen met roken was niet zo moeilijk, maar stoppen met blowen zou ik niet kunnen.
Als ik een paar uur zonder weed zit, en ik heb die dag nog niet geblowd, begin ik zwaar te stressen. Ik heb gewoon m'n weed nodig, anders heb ik nergens zin zin, raak ik snel geïritteerd, ...
Redelijk fucked up dus eig...

Stop met tabak bij je wiet te doen !

TeQ

Bewuste gebruiker
Vinnie Paz zei:
Stop met tabak bij je wiet te doen !

Denk idd ook gewoon dat het de nicotine is :) Heb zelf eerder ook 2 jaar elke dag geblowd en ben met gemak van de 1 op de andere dag gestopt.

Op lange termijn ga je er ook al duidelijk de voordelen van merken (je verstand, gevoel voor logica, zin in de dingen om je heen enz komen ook weer terug).

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Osi` zei:
Saivy zei:
Laat die maten vallen, niets anders dan slechte invloed :rolleyes:
Ahja, mevrouw weet wel beter zeker? m'n maten hebben slechtte invloed .. tis nie da we constant zitten blowen hé, maar als zij iets bij hebben en ze rollen dan een joint, heb ik vaak wel zin in een trekje, ze verplichtten me dan ook niet om mee te blowen, het ligt aan mij of ik daar zin in hebt, maar nee, mevrouw komt al direct af met, laat die maten vallen, niets anders dan slechtte invloed .. :) denk mss na eer je iets gaat zeggen over iemand anders privé leven of ben je nu altijd zo "negatief" ingesteld? :)

En nee, zoals al gezegd, we blowen dan ook niet elke keer.

Wow, je hebt wel een temperament he? :)

Er schuilt een waarheid in: Veel jonge pubers van 16, 17 blijven hangen in het blowen. Blowen is een gevaarlijke bezigheid. Bij een jarenlang dagelijks gebruik verlamt het je wilskracht en ambities. Verder kan je blijven hangen in een sociaal kader waar blowen altijd aanwezig is. Het kan ook moeilijk zijn om dingen op te bouwen, zoals een vervolgstudie, huis, baan etc. Ik denk niet dat alle blowvrienden slecht zijn, maar als je wil stoppen met dagelijks gebruik kunnen vrienden die het wel doen wel degenlijk een slechte invloed zijn. Dat heeft niets te maken met "negatief" ingesteld zijn, dat is een projectie van jouw zelf, en dat verteld iets over jouw.

Bovenaan