Stoppen met blowen??

Klaasfaak

Newbie
Hallo,

Ik zal beginnen met mijn verhaal,

Vrijdagavond ging k ff naar amsterdam toe, had rustig aan wat wodka gedronken over de hele avond misschien maar 0,25l en met ze 3en 2 jointjes gerookt over de hele avond.. Terug weg in de trein kreeg ik het super benauwd en me hart ging zwaar tekeer, uiteindelijk proberen te pitten had dit nog zeker een uur lang voordat ik kon pitte .. Ik werd wakker nog steeds hart kloppingen en benauwd heid..

Het is nu zondag, vandaag weer het zelfde wakker geworden, het komt denk ik omdat ik niet geblowd heb of..?

Ff mn background, ik rook al zo'n 2/3 jaar vast wiet, sinds een halfjaar ook in me eentje zo'n 2/4 sticks per dag, licht eraan hoelaat ik begin.. Ik ben 18 jaar, op me 12de was mn eerste haaltje wiet :tongueout:

Maar ik heb wel is eerder hartkloppingen en benauwdheid gehad maar toen had ik geblowt, nu al 2 dagen niet bijna, en nog steeds deze nare dinge.. Ik heb nog wat wiet liggen thuis, ik zat te denken zodra dat op is ermee kappen.. Maar hoelang zul ik dit blijven hebben het benauwdheid en hartkloppingen , hoort dit als je stopt met wiet of..? Kunt iemand me helpen,

Alvast bedankt

Klaasfaak

Newbie
Vandaag werd ik weer beroerd wakker, denk toch dat ikme slechter ga voelen doordat ik alleen maar in me bed lig.. Ben vandaag eruit gekomen heb weer eens wat gegeten na 40uur niks gegeten te hebben, ik ga definitief stoppen met blowen het is niet weggelegd voor mij denk ikdan, ik ga morgen naar de dokter om het ff allemaal bij hem neer te leggen, als je dit leest en zelf ook twijfelt om te stoppen of niet ik zeg ga stoppen,ik zat teminste in een rare levensstijl wat niet goed is voor je je blijft hangen en de jaren vliegen voorbij..

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Vervelend man, maar alles valt wel direct terug te leiden tot je wietverslaving. Ik heb zelf ook zo'n 1,5 jaar dagelijks geblowd en kreeg ook zulke klachten uiteindelijk. Als je stopt zal je je met een week zeker al beter gaan voelen en met een paar weken ben je waarschijnlijk voor een groot deel hersteld. Geestelijke klachten kunnen nog wel een poosje blijven hangen helaas, mocht je je niet helemaal jezelf voelen: Dat kan nog wel even duren.

Klaasfaak zei:
Vandaag werd ik weer beroerd wakker, denk toch dat ikme slechter ga voelen doordat ik alleen maar in me bed lig.. Ben vandaag eruit gekomen heb weer eens wat gegeten na 40uur niks gegeten te hebben

Iedereen wordt beroerd als ie 40 uur niet eet. Dan is het ook begrijpelijk dat je alleen maar in bed ligt. Als je het snelst wil herstellen, zorg dan voor een ritme in je leven. Dan komt je lichaam het snelst weer tot rust. Sta elke dag om dezelfde tijd op en ga rond dezelfde tijd weer slapen, eet 3 goede maaltijden per dag en zorg dat je niet alleen maar in bed ligt of op de bank hangt. Ook hartkloppingen worden vaak minder als je actief wordt. Als je blijft liggen zul je daar meer van merken.

Siemen23

Experimenterende gebruiker
Lange tijd stoppen of zeker veel verminderen is nodig. Heb dit zelf ook gehad zomaar ineens terwijl ik ook al lange tij dagelijks blowde, bij mij lag het vooral aan het feit dat ik geen sport deed en helemaal geen beweging had. Ben Toen meer beginnen bewegen en daardoor ook veel minder beginnen blowen en veel minder last had.

Bovenaan