stoppen met lormetazepam

repsak

Newbie
hey allemaal,

Ik pak zo ongeveer 7 maanden 1gr lormetazepam per dag. Heb er niet echt last van maar wil toch graag stoppen. Ben nog jong(23jaar) en wil er niet altijd afhankelijk van zijn.
Ik zal afbouwen,

Nu is mijn vraag: Kan ik hier veel moeilijkheden mee verwachten?

alvast bedankt

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als ik jou was zou ik me je arts een afbouwschema maken. Veelal krijg je dan diazepam om het mee af te bouwen. Er zijn veel schema's om af te bouwen. Maar doe het rustig aan en je zal minder last hebben van de afkick. In het benzo topic staan 1 of 2 schema's maar er zijn er veel meer natuurlijk
Verstandige keuze en veel succes het is even door de zure appel bijten.
Grz

repsak

Newbie
Bedankt voor de info,

Ik ga eerst zelf proberen minderen dan(slechts 7maanden en lage dosis tot nu to), als het te moeilijk is nr de huisarts

cheers

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als ik jou was zou ik (indien mogelijk) elke week 12,5 % minder nemen of om de 2 weken. Heeft mij goed geholpen in ieder geval!

Succes met de recovery! Weet precies hoe het is..

repsak zei:
hey allemaal,

Ik pak zo ongeveer 7 maanden 1gr lormetazepam per dag. Heb er niet echt last van maar wil toch graag stoppen. Ben nog jong(23jaar) en wil er niet altijd afhankelijk van zijn.
Ik zal afbouwen,

Nu is mijn vraag: Kan ik hier veel moeilijkheden mee verwachten?

alvast bedankt

1 gr?? 1 mg bedoel je toch, hoop ik voor je
:)

repsak

Newbie
even een update:

Ik zit op erasmus in turkije en toen ik deze post aanmaakte had ik nog 1pil 2mg. Ik dacht dat ikhier heel makkelijk aan slaappillen zou geraken, maar na lang zoeken niks gevonden!!
Ik ben dus cold turkey moeten stoppen. Nu moet ik zeggen, ik heb veel slapeloze nachten gehad, nog altijd wel, maar ik heb geen school meer en dit is dus geen ramp. Ik heb ook alleen afkickverschijnselen snachts: niet slapen, wat angstig. Dit zal wel komen omdat ik ze altijd alleen heb gebruikt met slapen als doel.
Het is heel onaangenaam maar geen ramp. Uiteraard komt dit omdat ik geen verplichtingen meer heb en gewoon heel de dag in de zon kan chillen. Als ik naar school moest gaan, werken of lere voor examens as dit uiteraard helemaal anders geweest

Bovenaan