dat had ik nou nooit he troebadoer ..
sterker nog .. ik ben ooit bruin gaan gebruiken om de drang naar basecoke te dimmen als ik een baseje had gerookt ..
daarvoor slikte ik af en toe eens pillen .. alleen daar kon ik niet meer aankomen .. of geen goede althans ( 16 jaar terug al ) en dus ging ik snuiven .. had er eigenlijk helemaal geen moeite mee om gewoon af en toe eens pillen te slikken of af en toe eens te blowen ..
ik vond de uitwerking van snuiven toch wat te subtiel voor mij ( ik hou van klappen zei ik altijd heel stoer ) en dus toen ik iemand leerde kennen die basecoke rookte wilde ik het wel eens proberen ..
sjah en toen ging het snel .. voor dat kutgevoel na het roken moest ik bruin (anders bleef ik coke roken ( dus daar begon het echte craven pas voor mij ) want wiet werkte daar niet tegen voor mij .. en na een tijdje bruin moest ik bruin ivm ziek worden ..
de cravings naar basecoke zijn wel heel sterk .. dat kan echt je geest gaan beheersen, maar je wordt er niet ziek van zeg maar .. ook al doe je bijna alles voor een pijpje ....
craven naar bruin had ik zelden .. zeg maar trek zoals de trek in coke .. maar daar komt heel veel angst bij kijken dan .. want je weet tijdens het roken van je bruin al dat je morgen ziek wakker wordt .. en dus ben je dan al bezig met je nieuwe 'shot' te versieren ..
voor mij was dat toch een verschil met die echte trek hebben .. al kon ik er overduidelijk net zo slecht mee omgaan
craving is craving .. en als je bruin niet kent is het craven naar wiet of mdma en xtc net zo erg als de craving naar bruin hoor ..
je wil het tenslotte .. hoe erg je het wilt maakt verder amper uit .. het zit in je kop en krijg het daar maar eens uit
pas als je naar iets nog belangrijkers craved, merk je voor jezelf van he .. deze craving is nog sterker en dan vergeet je een beetje hoe erg die vorige trek in dat andere middel was .. majah dat maakt dan ook niet meer uit want je hebt een nieuwe 'favo' ..

zo heeft ieder van ons zn eigen gevecht denk ik .. en ergens denk ik je krijgt wat je aankan .. of je het dan ook daadwerkelijk aankan is een ander verhaal want ik ken bv mensen die op wiet reageerden zoals anderen op coke of bruin, hoe raar dat ook klinkt ....
tiepgriep