stoppen

hey hey hey !!!!!! :stoned: :wave:

ik ben nu 3 maand gestopt met speed en heb het echt moeilijk om mijn zenuwen onder controle te houden , ik kom rap agressief en kvoel me echt slecht door alles dat er gebeurd in mijn leven zoals inbraak in mijn huis alle bedreigingen enz... ik heb nu ook nergens een plaats om naartoe te gaan en mis mijn speedjes VERSCHRIKKELIJK !!! ik zoek al 1 maand constand achter speed en kvind er nergens , dus eigelijk ben ik gestopt ook omdat ik er niet vind ... maar het is zo lastig en kan er echt met niemand over praten ...

nu wou ik gewoon eens weten of er mensen zijn die (ooit) gestopt zijn met speed en hoe je die tijd beleeft (hebt) ...

en anders als er mensen mij kunnen helpen met iets ... just let me know :stoned: :smoke: :wave: :mrgreen: :wink: :grin: :wave: :wave: :wave:

wauw zo raar om mijn eigen berichten nog es te lezen, van 2006 dan nog ... ik herinner mij niets meer van dat ik op deze site zat !

ja hoor ! of toch met het regelmatig gebruik (van amfetaminen). ik had het begin 2007 helemaal gehad met afmetaminen en ben toen gestopt.
ik heb nu ook al 2 kindjes dus ik neem ook mijn verantwoordelijkheden, maar als ik festivals doe (of grote feestjes, wat eigelijk niet veel gebeurd, mss hooguit 4 x per jaar) dan neem ik wel nog wat xtc. maar verder nooit. en ja, marihuana rook ik wel nog dagelijks, maar ook niet meer van smorgens ofz, enkel 'savonds ... . it's all about how you control your mind :wink:

Bovenaan