stopwoordjes onder x

'Shiiiit ik voel em'

En als ik 1 van die diepgaande gesprekken heb met zo'n vriend van me, hij verteld me zn hele levensverhaal en hoe hij verder over alles denkt en met iedereen omgaat dan rolt het woordje 'respect' zo'n 10x uit mn mond.

(terwijl ik er natuurlijk wel echt respect voor heb, damn wat kan zo'n verhaal indruk op je maken)

"Werkt het al? Ja, ik denk van wel. Of niet?"

"Hmmmm. Pfffff. Woooow. Pohhhh."

"Ik ga lekker man"

"Zal ik al bijnemen? Wanneer heb ik de vorige gehad? Kan het al? x100"

Wanneer ik drinken uit de keuken heb gehaald ofzo: "Oke, ik ga weer even hoor." Om op de bank te ploffen en ook weer volledig te gaan. ( Ik gebruik alleen thuis )

"Ik begrijp er niks van. Huh? Ik snap het echt niet."

"Trek ik een raar hoofd?" en "Hoe groot zijn mijn pupillen?"

"Is mijn glas water nu al weer leeg? Ik had net gepakt"

"Hey, het was een kwartier geleden net zo laat als nu!"

"Het is uitgewerkt hoor. Oh nee, wacht. Toch niet!"

:wink: :tearsofjoy:

ZERO- zei:
Lief & fijn. (op alles toepasbaar)
'Ooooooh dit is zo leuk'
En schatje en liefje zeg ik ook heel veel.

Dat gaat ongeveer zo:
'Ik vind jou zo lief, jij bent echt een schatje, dit is echt zooooo leuk, dit is toch fantastisch, dat wij hier nu gewoon zo staan hè, echt bizar, en jij bent zo lief, ik vind het echt gaaf dat je er bent, en dat we hier samen zijn, maar goed dat we elkaar zus en zo hebben leren kennen, anders hadden we dit nooit gedaan, dat is toch mooi, echt goed hè, ik ben zo blij dat jij erbij bent, je bent een liefje, knuffel?'
En dan roep ik nog ergens 'zzzzooooooo lekkerrrrrrr' vanuit iemands nek/schouder.

Als ik met mijn huisgenootjes ben roepen we constant naar elkaar dat we het leukste huis hebben en dat wij de leukste en liefste huisgenootjes zijn en dat we zo blij zijn dat we bij elkaar zijn komen wonen. Vooral leuk als je even weg bent geweest, terug komt lopen en elkaar lekker random begroet met 'HEEEEEY LEUKSTE HUISGENOOTJE' en dan weer honderd knuffels.

haha dit. de hele avond lang door over hoe blij je ben dat je iemand hebt leren kennen en dat ik echt maten wil blijven voor de rest van mijn leven
ook heee man (tegen een nieuw iemand waar ik chill mee kon dansen) geef me je nummer kunnen we vaker dansen man, ik mag jou echt moeten vaker feesten jij en ik :rock:

Helenas

Bewuste gebruiker
Haha wat herkenbaar allemaal!
Bij mij: 'ik ga echt zoooo hard/lekker'
'Ik zweef'
'Ik ga even naar mijn kluisje'
die laatste omdat ik het irritant vind om een tasje om te hebben en dan heb ik ook weer een loopje haha :tearsofjoy:

Bovenaan