1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stress VOOR xtc

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Pillzbomber, 7 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Pillzbomber

Pillzbomber Newbie

hallo,

Dit weekend is het weer zover, xtc time op een festival

Ik heb altijd zo een stress/naar gevoel in mijn maag dagen voor ik weet dat ik ga gebruiken.
    De dag zelf is dit heel fel. Meestal drink ik een paar biertjes op het terrein en begin ik en heb het altijd zo naar mijn zin.

Iemand die dit gevoel herkent? Soms is het wel echt vervelend en hoe kan dit?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik herken dit wel uit mijn begintijd in de jaren 90.

Het is heel simpel, er zit toch een bepaald risico aan gebruik van XTC en dat gaat al dan niet bewust toch wel in je hoofd zitten met stress als gevolg.

3. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

Stress?? Onbewust denk ik ja. Krijg vaak de zenuwen een uurtje voordat we gaan beginnen, 4x een grote boodschap in een half uur is dan normaal. Daarna ben ik zen.. gezonde spanning

Krullen vindt dit leuk.
  4. BraboF

BraboF Newbie

Hier idem. Zaterdag naar Harmony of Hardcore gegaan, die ochtend weer gezond gespannen en inderdaad ook een aantal keer naar de WC voor een grote boodschap. Vrijwel elke zaterdag een festival meepakken, en vrijwel ook altijd die gezonde spanning (gaat naar mijn idee nooit weg)
    Eenmaal onderweg alleen gruwelijk veel zin om weer een dagje te genieten

5. Krullen

Krullen Belezen gebruiker

Die spanning heb ik vooral als ik aan de x ga op een feestje, al had ik zaterdag zo veel zin in het feest dat ik een soort van spanning had. En ging geen eens aan de x

6. XTStino

XTStino Newbie

Ik herken het ook, net na het innemen wanneer je moet wachten tot het inkickt.

Ik draai altijd meteen een joint nadat ik mijn XTC pil of MDMA heb ingenomen, haalt de stress bij mij meestal wel weg.:stoned:

7. Zonnetje

Zonnetje Experimenterende gebruiker

Haha gezonde spanning zo noemen wij dat bij mij in de vriendengroep ook :tonguewink:

8. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Oh dat vooraf moeten schijten.., Heel herkenbaar! Niet altijd gelukkig maar heb der wel last van af en toe.

9. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

ja ik ervaar (na 8 keer xtc) nogsteeds stress de dag van gebruik. Zodra de pil is ingeslikt is dit weg.

zou je eerder zorgen maken als je geen stress/zenuwen zou hebben

10. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ja hier ook altijd hoor, hoewel niet zo heftig al jij omschrijft. Ik heb altijd vooraf al kriebels in mijn buik, spierspanning, en moet dat altijd maar een beetje 'wegzuchten'. Soms zelfs als ik aan XTCmomentjes denk heb ik het al, haha.

11. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Ja, ik herken het ook, ik ben na weet ik het hoeveel jaar drugs gebruiken nog steeds vrijwel altijd zenuwachtig. Anyway, wat ik me op dat soort momenten probeer te denken: ook met spanning kun je dingen doen! Je hoeft het dus niet helemaal weg te maken of te negeren. Als je accepteert dat je nu eenmaal ook regelmatig spanning ervaart bij dit soort dingen is het nog maar de helft zo vervelend.

12. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Ik heb nog geen ervaring met xtc, maar met trip middelen gaat dit ook wel op voor mij. Bij mij komt het alleen pas op het aller laatste moment. De hele dag en de dagen ervoor, als ik het dan al weet, is het prima en heb ik er juist veel zin. Maar wanneer het moment daar is om het naar binnen te werken vind ik het ineens heel spannend, net als tijdens de come up. De come up vind ik altijd heel speciaal en het spannendste deel, je weet dat het heftig gaat worden en je hebt het ingenomen dus er is geen weg meer terug. Zo meteen barst de wereld open en ben je je hele dag tot op dat moment vergeten maar nu nog niet, nu ben je nog nuchter en zit je af te wachten tot het inslaat. Dit is het laatste moment dat je normaal bent en helder kan nadenken voordat je die wonderbaarlijke wereld in duikt. Een bijzonder moment vind ik dat altijd.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Stress xtc
  1. Gregogy
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    1.160
  2. GroenalsGanja
    Reacties: