Stress

Mindfuck

Experimenterende gebruiker
Hooooi,

Ik stress hem een beetje.
Ik heb zaterdagavond xtc gehad en nu is het dinsdag en heb ik nog steeds constant tintelingen in mijn linkerarm en been.. alsof ze slapen.
Ik heb daar nog nooit last van gehad maar ik gebruik ook niet heel vaak dus ik heb geen idee of dit "normaal" is.. Degenen waar ik het mee gedaan heb hebben nergens last van maar dat waren wel jongens en zij hadden er 2 op en ik 3, terwijl ik 1.60m ben 50kg weeg. En een meisje ben dus.
En ja ik weet dat dat dom is en heb me ook flink geschrokken dus ik zal het voortaan gewoon bij 1/2 houden. Maargoed mijn vraag is nu dus hebben meer mensen hier wel eens last van gehad en gaat het vanzelf weg? Na hoe lang moet ik naar de dokter?

Alvast heel erg bedankt, ik doe geen oog meer dicht man :tongueout:

Mindfuck

Oh sorry.. volgens mij moest dit bij het subforum XTC.. naja verplaats hem maar als het niet goed is!

dain

Bewuste gebruiker
Indien je je echt zorgen maakt, zal de dokter je beter kunnen helpen dan wat random mensen op een forum, als het allemaal niet zo ernstig is kan je het natuurlijk allemaal wat afwachten en zien hoe het komt. Zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, maar ik doe enkel pure MDMA, dus misschien komen er nog mensen tevoorschijn met dezelfde klachten.

Maar toch, voelt het echt ernstig, naar de huisarts.

Mindfuck

Ja ik snap dat de dokter me beter kan helpen maar ik wil gewoon eerst even weten of meer mensen het wel eens gehad hebben en het vanzelf wegtrekt voordat ik daar hysterisch ga staan doen snapje..

endor

Badass junkie
Wacht nog effe af met naar de dokter te gaan.
Als het binnen een week nog niet weg is , zou ik me al wat meer zorgen beginnen maken.
Ik heb ook rare trekken een paar weken na MDMA gebruik , bij mij is dat iets met mijn ogen , kan het niet echt beschrijven.

Maar misschien moet je er niet zoveel "poppen" (als je snapt wat ik ermee bedoel)
In tussentijd ook effe niets meer nemen.

Mindfuck

Ja mijn vriend zei ook van je moet je niet zo druk maken, je lichaam heeft heel wat te verwerken enzo het is logisch dat je wat rare trekjes hebt. Maar normaal ben ik gewoon 2/3 dagen beetje moe en emotioneel maar nu.. het is echt alsof mijn hoofd vol met watten zit ofzo ik kan niet langer dan 5 minuten onthouden wat ik nou wou gaan doen en ik kan geluiden niet goed thuisbrengen, als mijn telefoon trilt denk ik woooow wat is dat. Maargoed het is ook superwarm, had al een lage weerstand, weinig slaap blablabla. Ik hoop maar gewoon dat het vanzelf wegtrekt als ik gezond eet.
Bedankt voor het reageren in ieder geval! :)

Bovenaan