• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Stroh 80% tripreport achteraf nog.

Dirkdirk

DF-koning
Herkenbaar. En terwijl je slaap alleen maar slechter wordt. Ben nu weer 14 dagen drankvrij en slaap als een roosje. Wel een verwelkt roosje, natuurlijk
Dat is GABA, die kuthoer. Zit in je brein en verneukt je slaap als je ermee gaat knoeien. Heb tijdens mijn cold turkey zo'n vier a vijf dagen wakker gelegen. Verder was het prima te doen. Maar die slaap, ay macaroni alocohol vertyft dat hele netwerk.

Zanza

DF-koning
Dat is GABA, die kuthoer. Zit in je brein en verneukt je slaap als je ermee gaat knoeien. Heb tijdens mijn cold turkey zo'n vier a vijf dagen wakker gelegen. Verder was het prima te doen. Maar die slaap, ay macaroni alocohol vertyft dat hele netwerk.
Klopt. Na 2 maanden niet drinken kan ik makkelijk van 00.00 tot 04.30 slapen. Kwalitatief goede slaap, wel wat kort, maar compleet uitgerust.

Dirkdirk

DF-koning
Zei ik toch ook mafklapper. Proost! (Met een theetje)
Achteraf even snel aanpassen om je fout te verdoezelen, plop stylo. Je denkt ik ben toch een kleine kabouter dus niermand heeft het door maar ik zie alles hoor.

Ik ben lulletje die iemand op zijn schouer tikt en zegt, meneer, u heeft geen kaartje getrokken en volgens mij was ik eerder.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Achteraf even snel aanpassen om je fout te verdoezelen, plop stylo. Je denkt ik ben toch een kleine kabouter dus niermand heeft het door maar ik zie alles hoor.

Ik ben lulletje die iemand op zijn schouer tikt en zegt, meneer, u heeft geen kaartje getrokken en volgens mij was ik eerder.
Ik ben de mevrouw die je dan vierkant voor je harses hoekt omdat je me meneer noemt.

Maar nee dankjewel voor het attenderen op mijn fout. M'n hersens zijn vers geroerd door de GGD, alles mot weer even op z'n plek vallen. En verder blame ik @ljuv voor de aftakeling van mijn taalgebruik, ik pas me blijkbaar makkelijk aan aan dat straatschoffie

Dirkdirk

DF-koning
Ik ben de mevrouw die je dan vierkant voor je harses hoekt omdat je me meneer noemt.

Maar nee dankjewel voor het attenderen op mijn fout. M'n hersens zijn vers geroerd door de GGD, alles mot weer even op z'n plek vallen. En verder blame ik @ljuv voor de aftakeling van mijn taalgebruik, ik pas me blijkbaar makkelijk aan aan dat straatschoffie
Shit, ik probeerde gewoon een lolletje te trappen want dat is mijn enige skill maar je bent duidelijk niet in zo'n bui, sorry.

Met z'n allen de kabouterdans uit respect.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Shit, ik probeerde gewoon een lolletje te trappen want dat is mijn enige skill maar je bent duidelijk niet in zo'n bui, sorry.

Met z'n allen de kabouterdans uit respect.
Lolletjes trappen gaat beter als je ze van anderen ook begrijpt dirkie 😘

De Zandman

DF-koning
Wat mij betreft, is het stoppen met drinken een keuze geweest die ik moest maken. Heel cru:
Die keuze was kiezen uit twee opties.
Optie 1 :.... Of ik vernietig mezelf met die drank, en kom in de goot terecht, en ga ten gronde,. Of:
Optie 2: ....Of ik stop met die kut alcohol, leid een rustig leven en kom niet in de goot terecht en hoef niet alvast een afspraak met Charon te maken.
Deze keuze lijkt simpel, maar het is het één of het ander. Een tussenweg is er niet...het is juist die tussenweg proberen te vinden, die vaak leidt tot een terugval.
Nee. Optie 2, dat was de beste Ik koos voor optie 2. En deze betekent de facto:
Alles wat dronken maakt, is verboden.
Echt alles!
Nu, vele jaren later, is optie 2 niet moeilijk meer.
De eerste twee jaren daarentegen, dat was echt geen kleinigheid en het is deze stap, waarvan ik echt trots ben op mezelf.
Jazeker, van 10 trappisten tripelbier per dag, soms nog meer, naar nul. Niets meer.
Geen ethylalcohol meer!
En je moet het uiteindelijk z e l f doen.
Immers, het is een weg volgen waar je helemaal zelf voorstaat.
Velen halen het niet...maar het kan wel. Echt waar.

Bovenaan