mhhh, klasse dat die andere gebruiker je hiermee wilde helpen.
het is duidelijk dat ik iets moet ondernemen, gisteren had ik nog 0.1 gr over, wat amper genoeg was om me beter te maken. daarna had ik niets meer, geen geld en geen dope. de hele dag en nacht ziek, ben vannacht en ochten een duizen doden gestorven, zo ziek was ik. ik wilde vanochtend de straat op om te zien of ik op welke manier dan ook geld kon regelen voor dope, maar ik was amper in staat om te lopen, om nog maar te zwijgen van het vele overgeven, en om nu met een plastic zak de straat op te moeten zodat je erin kan kotsen, dat is helemaal niets, heb dat vroeger wel vaker meegemaakt. opeens belde een kennis aan, hij was in de buurt en zocht een adres waar hij even wat kon gebruiken. je kan je niet voorstellen hoe blij ik was, (al zul je er wel een idee van hebben). hij gaf me een kwart grammetje die ik in 3 snuiven opsnoof. ben nu bijna weer beter, want als je zolang zo ziek bent dat werkt t beter worden erg traag en heb je veel nodig. sta nu wanhopig mijn huis rond te kijken, wat ik kan verkopen want ik kan en wil niet wwer zo'n dag en nacht inmoeten.
weet niet waarom ik dat hier vertel, denk dat ik t gewoon even kwijt moest. t gekke is dat ik nu al niet meer echt kan herinneren hoe ik me vannacht en vanochtedn voelde. ik weet t nog wel, maar echt voelen doe ik t niet meer. zo ziek zijn kun je enkel ervaren als je t echt ervaart.
word daarom ook altijd zo boos op mensen die beweren dat een dope afkick niet zwaarder is dan een gemiddelde griep, kan die mensen wel wurgen, en dat terwijl ik echt niet agressief ben, ben juis t tegendeel. maar goed, wijk erg van de topic af en stop dus maar.
heb gelukkig over 2 weken ofzo een afspraak om te zien of ik de gratis heroine verstrekking in kan, want dit gaat zo niet meer. ben bijna 50 en hier gewoon te oud voor.