Suboxone na langdurig oxynorm gebruik

Hallo,
ik ben net nieuw hier, en ik vroeg me af of hier meerdere ervaring mee hebben.
Ik heb ruim 2.5 jaar oxynorm gebruikt, dit is de kortwerkende Oxycodon. Uiteindelijk zat ik op ongeveer 180 mg per dag/24 uur. Ik heb een lange medische geschiedenis, in die 2 jaar 10 buik operaties gehad. Momenteel nog steeds een picc lijn infuus voor tpv voeding omdat ik nog steeds niet kan eten. Ik wou graag van de oxynorm af, de huisarts heeft naar mijn ogen alleen onvoldoende kennis. Hij zei uit zichzelf al om hierbij hulp te gaan zoeken bij een verslavingskliniek, omdat hij het zelf ook niet goed wist. Dit heb ik dus gedaan, intake en eerste afspraak bij de arts 2 weken terug gehad. En vandaag had ik de afspraak staan om met suboxone te starten en geen oxynorm meer. Zodat er met suboxone gestart kon worden zodra er ontwenning optrad, van om de 2-3 uur 1 tabletje van 2 mg gehad. En morgenvroeg moet ik dan 4 tabletjes van 2 mg in 1x pakken. Ik heb morgen om 16.00 uur weer een afspraak om te kijken of deze dosering goed is en anders zonodig bijstellen. Maar nu is mijn vraag, wanneer zou ik effect moeten merken vd suboxone? En hebben meer mensen hier ervaring mee om zo van de oxynorm af te komen en daarna ook de suboxone af te bouwen en hoe is dat bevallen? Al van alles op Google gelezen, maar naar mijn idee is het in Nederland nog niet super bekend. Veel ervaringen kan ik er niet over vinden namelijk.

Liefs,
Daniëlle

Bovenaan