Haha zo begon het toendertijd ja, ik weet het het is dom etc zeg maar niks. Na een tijdje ging ik de speed steeds meer waarderen en nu kan de coke me echt gestolen worden. De prijs houdt me echt heel erg tegen, komt nog eens bij dat je va 1 gram speed heel de nacht plezier heb terwijl het bij een gram coke slechts een paar uurtjes is. En dan is alles weg, zoveel geld heb je dan uitgegeven om je ff zo te voelen. Is echt waanzin. Of je moet geld teveel hebben maar ik werk hard voor m'n geld en ik moet toch best wat uren werken wil ik een gram coke kunnen kopen. Zoveel uur werken om je ff zo te voelen, het is echt te belachelijk voor woorden. Het zal er vast nog wel een keer van komen maar dan moet de bankrekening er toch wel HEEL gunstig uitzien. Heb altijd wel een kutgevoel gehad van de grote uitgave als alles op was maar nu kan ik het vantevoren al niet meer opbrengen. Ook ben je een wanhopige junk als de coke op is en het verlangen naar nog een lijn is ziekelijk dat gecombineerd met de gedachte dat er zoveel geld weg is en je je nu al zo voelt zorgt ervoor dat ik het liever vermijd. Je weet bij coke altijd vantevoren al dat dat moment gaat komen, zit bij de hoge prijs inbegrepen. Als je je laatste lijn neemt is het eigenlijk al afgelopen met de coke, dan is het wachten op het kutgevoel. Speed maakt je lichamelijk veel meer brak over het algemeen maar eigenlijk doorsta ik dat liever dan die mindfuck waar je met coke telkens weer doorheen moet.