substituut voor coke

jeper

Newbie
hallo

om mijn neus iets te ontlasten zoek ik eigenlijk iest wat erg dicht tegen
de uitwerking van coke aankomt. Weet iemand dat? Ik heb gehoord dat je coke ook op je tandvlees kan smeren. waar dan precies voor de beste werking?

groet

Mac...

Badass junkie
Effect is milder en duurt wat langer voor het werkt. Nou ben ik niet zo'n cole snuiver, dus weet ik niet hoe jullie erop reageren, bij mij zou het waarschijnlijk geen uitwerking meer hebben. (Heeft snuiven al niet) Maar in principe zou je er evengoed nog best wel wat van moeten voelen.

boy

Bewuste gebruiker
Coke snuiven is nog het best en het makkelijkst.

Coke wordt in de neus door de bloedslijmvliezen opgenomen, en een klein deel gaat door naar de maag, waar het door de maagwand opgenomen zal worden. De bloedslijmvliezen in de neus nemen het snelste de coke op.

Je kunt ook een bommetje droppen, maar dan zal slechts een deel van de coke (20% volgens mij) door de maagwand worden opgenomen en de rest in de darmen. Dit duurt in het algemeen wat langer dan wanneer je het snuift.

Op je tandvlees smeren is sowieso af te raden, omdat je tanden en je tandvlees daar kapot aan gaan.

Je kunt het ook rectaal inbrengen voor een sneller effect, maar ik denk niet dat hier liefhebbers zijn :sunglasses:

shakes

Belezen gebruiker
Na het lijntje legge & snuive met je pasje langs je lippe gaan, en dan 1 minuut later een peuk roke, dat is pas relaxed.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
op het tandvlees smeren zou ik niet doen: op den duur worden je tanden zwart en vallen ze zelfs uit.

een vervanging... nou speed of ritalin zou ik denken, of stoppen ofzo :P

Marcel

Belezen gebruiker
Je kunt de schade van snuiven wel beperken door 2 simpele dingen:
1. Gebruik een schone en eigen snuifbuis (bv. een rietje);
2. Spoel na je gebruik met water je neus uit.

Hierdoor verminder je de kans op infecties.

crazyfool_girl

Experimenterende gebruiker
Geplaatst: 01 Nov 2005 19:35 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Na het lijntje legge & snuive met je pasje langs je lippe gaan, en dan 1 minuut later een peuk roke, dat is pas relaxed.

Hier ben ik het mee eens :wink:

Deranged

Badass junkie
Voor mij is speed een substituut voor coke. Komt er niet echt bij in de buurt maar het is te proberen he. :smoke:

A

Anonymous

Gast
Deranged zei:
Voor mij is speed een substituut voor coke. Komt er niet echt bij in de buurt maar het is te proberen he. :smoke:

Rare mensen hier :openmouth:.
Coke was voor mij een mindfuck, en speed... sja kan ik net zo goed 6 blikjes red bull naar achter gooien

Jeller

Badass junkie
BobG zei:
Deranged zei:

Rare mensen hier :openmouth:.
Coke was voor mij een mindfuck, en speed... sja kan ik net zo goed 6 blikjes red bull naar achter gooien
van speed wordt je wel gelukkiger dan cafeine denk ik :)

Deranged

Badass junkie
Haha zo begon het toendertijd ja, ik weet het het is dom etc zeg maar niks. Na een tijdje ging ik de speed steeds meer waarderen en nu kan de coke me echt gestolen worden. De prijs houdt me echt heel erg tegen, komt nog eens bij dat je va 1 gram speed heel de nacht plezier heb terwijl het bij een gram coke slechts een paar uurtjes is. En dan is alles weg, zoveel geld heb je dan uitgegeven om je ff zo te voelen. Is echt waanzin. Of je moet geld teveel hebben maar ik werk hard voor m'n geld en ik moet toch best wat uren werken wil ik een gram coke kunnen kopen. Zoveel uur werken om je ff zo te voelen, het is echt te belachelijk voor woorden. Het zal er vast nog wel een keer van komen maar dan moet de bankrekening er toch wel HEEL gunstig uitzien. Heb altijd wel een kutgevoel gehad van de grote uitgave als alles op was maar nu kan ik het vantevoren al niet meer opbrengen. Ook ben je een wanhopige junk als de coke op is en het verlangen naar nog een lijn is ziekelijk dat gecombineerd met de gedachte dat er zoveel geld weg is en je je nu al zo voelt zorgt ervoor dat ik het liever vermijd. Je weet bij coke altijd vantevoren al dat dat moment gaat komen, zit bij de hoge prijs inbegrepen. Als je je laatste lijn neemt is het eigenlijk al afgelopen met de coke, dan is het wachten op het kutgevoel. Speed maakt je lichamelijk veel meer brak over het algemeen maar eigenlijk doorsta ik dat liever dan die mindfuck waar je met coke telkens weer doorheen moet.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Haha zo begon het toendertijd ja, ik weet het het is dan die mindfuck waar je met coke telkens weer doorheen moet.

Helemaal mee eens maar je moet coke ook niet zomaar gebruiken vind ik.In ieder geval niet zo van...nou nu ga ik maar eens ff coke gebruiken vanavond.Dat is geen flikker aan en dan krijg je precies wat jij beschreef.

Coke moet je gebruiken als je met allemaal lui bent die ook gebruiken en dan bv samen gaat stappen en iedereen genoeg suply heeft.Een gram coke is genoeg om een avondje van te stappen,Tenminste als je van die goeie hebt die ik gebruik.De nadruk op de avond ligt dan meer op het gezellig kunnen door drinken die nacht en niet zozeer op de coke.Ja als bijzaak,zodra je wat leiper wordt van de alchohol neem je nog ff een snats van je sleutel of pas.Je kan dit lang volhouden hoor en als het dan tegen zessen aanloopt en de tenten dichtgaan heb je dan nog nodig?

Ik meestal niet dan vind ik het wel welletjes,met sommige uitzonderingen daargelaten trouwens..hehe..

A

Anonymous

Gast
Deranged, ik hoop dat je een keer van al die snuif afkomt, bepaald gezond is het niet. Volgens mij heeft het je geestelijk al iets aangetast, want elke post die je doet spreekt de andere post weer tegen.

caatje

Badass junkie
BobG zei:
Deranged, ik hoop dat je een keer van al die snuif afkomt, bepaald gezond is het niet. Volgens mij heeft het je geestelijk al iets aangetast, want elke post die je doet spreekt de andere post weer tegen.

lijkt me moeilijk om met deranged een gesprek aan te gaan maar wel boeiend denk ik hahaha

spacekonijn

Badass junkie
ja deranged wil ergens wel stoppen en laat zich soms stiekem van zn goede kant zien,. maar zodra hij weer begint moeten we niet zeiken want we kennen hem helemaal niet blabla :mrgreen:

Bovenaan