Suffig gevoel van de MDMA

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zat me af te vragen of dat normaal is; Ik krijg wel eens een suffig, loom gevoel van de MDMA, uiteraard wel flink spacen en euforie, maar totaal energie missen. Zo'n gevoel dat je alleen maar op een bankje wil zitten spacen en naar mensen hun gesprekken wil luisteren, heel uitgespaced vaag zijn. Ik heb soms van MDMA (Dezelfde MDMA, gewoon pure, geen pilletjes, en het is getest) dus zo'n gevoel, en andere keren juist een knallend energiegevoel, willen dansen etc.

Weet iemand waar dat gaar suf/leip gevoel vandaan komt, en waarom je de ene keer veel energie hebt om te dansen en te feesten terwijl je de andere keer gewoon vaag bent, alsof je een lijn keta hebt gedaan met een beetje euforie erdoorheen? Ik snap er namelijk helemaal niks van :openmouth:

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
MDMa vergelijken met keta?
Als je een tegensteling wilt noemen zijn die twee drugs het wel.

Daarom vind ik het juist zo raar.. Soms heb ik van MDMA een energiek gevoel, en soms een suf, loom spacend gevoel.. Van dezelfde MDMA dan hé.. De euforie en verliefde is der altijd wel, alleen ik baal er soms wel van als ik 3 uur heb zitten spacen op een bankje op een feest terwijl ik eigenlijk uit m'n dak wou gaan :(

Flameon

Badass junkie
Ik heb het ook van kristallen soms. Gewoon lekker space en genieten maar niet volop energie om te dansen

Angramar Temenos

Badass junkie
Flameon zei:
Ik heb het ook van kristallen soms. Gewoon lekker space en genieten maar niet volop energie om te dansen

Ik snap eigenlijk niet hoe het komt, ik heb dan vaak als ik met niemand zit te praten dat ik lichtjes para ervan word. Zijn maar kleine vlaagjes, de rest van de tijd geniet ik er ook gewoon van.

Flameon

Badass junkie
Denk je teveel na als je het genomen hebt?
Ik moet nl zelf ook niet teveel nadenken als ik mdma gebruikt hebt, want dan wordt krijg ik ook een naar gevoel van binnen ... gaat uiteindelijk wel weer weg hoor!

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja, dat soort dingen.. Van die gedachtes van "shit, als het feest is afgelopen space ik hem vast nog keihard en heb ik niks te doen" of "Ik ben vast te leip om goed met mensen om te gaan, maar ik heb juist zin om te praten" etc. Als ik er energie van krijg heb ik daar totaal geen last van, maar als ik er suf van word wel, dan slaat m'n hoofd op hol met rare analyses en gedachtes.

tomz0r

Badass junkie
Je had toch een psychose?
Kan je ook normale gedachten en analyses trekken? Bijvoorbeeld dat het door je PSYCHOSE kan komen?

Shit, idioot. :rolleyes:

TrippyShit

Badass junkie
^ :grin:

Ik heb het ook zovaak hoor, dat ik geen energie heb. Ik ben klaarwakker, maar geen energie om los te gaan. Ligt maar net aan de hele setting, wat je aan het doen bent, welke muziek je luisterd. En soms heb ik ook op hardstyle ofzo dat ik gewoon lekker zit. Ik ken het gevoel. Ook bij pillen heb ik het gewoon. Zware chillmode. Gewoon lekker praten, luisteren, muziekje op de achtergrond. Prima :grin: Vind ik meestal net zo leuk. Als ik uitga ga ik automatisch dansen. Als ik lekker zit, sta ik niet meer op voorlopig :P Als ik er niet mee uit ga, wil ik juist die chillmode..

Wel achterlijk dat je mdma en psychedelica neemt terwijl je psychotisch bent :tearsofjoy: Dwaas. Met je gezicht..

J86

Bewuste gebruiker
Sja ik heb tijdens een trip wel twintig verschillende mood changes volgens mij.
Voor het grootste deel overheerst energieke euforie.

Maar ik heb vaak heel af en toe dan ff dat je anders wordt.
Of dat je para wordt, of dat je ff depro wordt en je gaat denken straks is alles weer weg enzo, of dat je idd ff suf wordt. Waarsch verschilt dat per persoon en heb jij het wat vaker. Kan ook aan je instelling liggen of je lichamelijke gesteldheid denk.

Een pillentrip is zo ingrijpend dat het soms allemaal niet te bevatten is :grin:

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ellesdee zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb twee psychoses gehad, ben nu gezond..
dat weet je niet

kan altijd nog een keer terug komen :wink:

Klopt. Ik weet echter wel wat beide keren de trigger ervoor was, dus ik kan dat hopelijk proberen te vermijden..

En voor idiote posts gebruik je nog steeds je psychose als excuus om de debiliteiten goed te praten.

J86

Bewuste gebruiker
Hou es op met hem in elk topic af te branden

Als je iets tegen hem hebt moet je het zelf weten maar ga ajb niet elk topic ermee vullen... :(

3970

Wijs gebruiker
Ik zou net zeggen "gebruik je wel eens speed"? Want het (regelmatig) gebruik van speed verandert je MDMA ervaring absoluut....je kunt er dan erg loom, moe, lusteloos van worden...just my 2 cents.

J86

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Ik zou net zeggen "gebruik je wel eens speed"? Want het (regelmatig) gebruik van speed verandert je MDMA ervaring absoluut....je kunt er dan erg loom, moe, lusteloos van worden...just my 2 cents.

Nee hij gebruikt niet "wel eens" speed nee :grin:

Wat een achtelijke posts maakt hij zeg jezus...

Angramar Temenos

Badass junkie
Nop, ik gebruik geen speed. Alleen LSD en MDMA met enige regelmaat eigenlijk, en af en toe psychedelische RC's, en soms paddo's, dmt, en salvia, maar die laatste 3 al een paar maandjes niet gedaan :(

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Nop, ik gebruik geen speed. Alleen LSD en MDMA met enige regelmaat eigenlijk, en af en toe psychedelische RC's, en soms paddo's, dmt, en salvia, maar die laatste 3 al een paar maandjes niet gedaan :(

:( :( :( :( :(

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Ik snap die niet echt.. Je vindt het jammer dat ik geen paddo's en dmt heb gedaan de laatste 3 maanden? :confused:

Kan ik je verblijden, waarschijnlijk een paar truffeltjes ergens in maart met een goa die een vriend van me organiseert :tearsofjoy:

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Ik snap die niet echt.. Je vindt het jammer dat ik geen paddo's en dmt heb gedaan de laatste 3 maanden? :confused:

Kan ik je verblijden, waarschijnlijk een paar truffeltjes ergens in maart met een goa die een vriend van me organiseert :tearsofjoy:

:tearsofjoy:

tomz0r

Badass junkie
Heb je misschien AD(H)D?
Of heb je te veel genomen?

Volgende keer mag je de informatie welke drugs je wel gebruikt en welke je lang niet hebt gebruikt wel weglaten hoor. Zeker dat :(-hoofdje omdat je al 3 maanden geen DMT hebt gedan vond ik eigenlijk wel grappig. :)

steelpad

Experimenterende gebruiker
Ik heb exact het zelfde, de eene keer ga ik los en heb ik energie genoeg, de andere keer wil ik absoluut ergens gaan zitten en wat lopen praten etc. best wel lastig, want het is nooit te voorspellen of ik nu ga "plakken" (in onze volksmond :grin:) of niet.

tomz0r

Badass junkie
Marla Singer zei:
Mijn ervaring met mdma:

Hoe vaker en meer ik het deed, des te suffer ik werd...

Had juist het omgekeerde gelezen.
Op veel drugsinfosites staat dat hoe vaker je MDMA doet, hoe minder het bewustzijnveranderende effect aanwezig is en hoe meer het oppeppende effect aanwezig is.
Ik heb ADD dus merk sowieso niet heel veel van die extra energie, tenzij ik in beweging ben. Dan kan ik uren doorgaan.

Deranged

Badass junkie
Dit lijkt een teken dat de magie eraf is/gaat. Vroeger kreeg ik een ongekende stoot energie en kon ik rennen als nooit tevoren. Die tijd is nu long gone en MDMA heeft me nog bijzonder weinig te bieden.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
tomz0r zei:
Marla Singer zei:
Mijn ervaring met mdma:

Op veel drugsinfosites staat dat hoe vaker je MDMA doet, hoe minder het bewustzijnveranderende effect aanwezig is en hoe meer het oppeppende effect aanwezig is.
Ik heb ADD dus merk sowieso niet heel veel van die extra energie, tenzij ik in beweging ben. Dan kan ik uren doorgaan.

Ik heb van 1996 tot 2004 bijna wekelijks mdma gebruikt: inmiddels is het bij mij dus zo dat, zodra het spul begint te werken, ik spontaan ontzettend begin te gapen en gewoon bijna letterlijk in slaap val...

En dan nog dansen? No way, lijkt meer op trillen en zwalken wat ik dan doe.

tomz0r

Badass junkie
Marla Singer zei:
tomz0r zei:
Marla Singer zei:
Mijn ervaring met mdma:

Ik heb van 1996 tot 2004 bijna wekelijks mdma gebruikt: inmiddels is het bij mij dus zo dat, zodra het spul begint te werken, ik spontaan ontzettend begin te gapen en gewoon bijna letterlijk in slaap val...

Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ieder lichaam is anders.
Mij lijkt het logisch dat het love-gevoel eerder verdwijnt dan het oppep-gevoel aangezien tolerantie komt door een lage serotoninehoeveelheid in de hersenen en het is vooral dopamine wat het oppeppende gevoel veroorzaakt.
Misschien dat het iets te maken heeft gehad met je speedgebruik?

Ik kan het natuurlijk ook mis hebben. Ik weet alleen niet of een hoge frequentie van gebruik invloed heeft op de oppeppende werking. Ik denk het niet, althans normaal gesproken niet.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
tomz0r zei:

Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ieder lichaam is anders.
Mij lijkt het logisch dat het love-gevoel eerder verdwijnt dan het oppep-gevoel aangezien tolerantie komt door een lage serotoninehoeveelheid in de hersenen en het is vooral dopamine wat het oppeppende gevoel veroorzaakt.
Misschien dat het iets te maken heeft gehad met je speedgebruik?

Ik kan het natuurlijk ook mis hebben. Ik weet alleen niet of een hoge frequentie van gebruik invloed heeft op de oppeppende werking. Ik denk het niet, althans normaal gesproken niet.

Ik heb het ook over mijn ervaring en niet over iedereen (hoewel mijn drugsvriendjes uit die periode hetzelfde hadden, maar dat terzijde). Mijn (overmatig) speedgebruik kwam pas daarna, dus daar ligt het zeker niet aan.

Bovenaan