Angramar Temenos
Badass junkie
Ik zat me af te vragen of dat normaal is; Ik krijg wel eens een suffig, loom gevoel van de MDMA, uiteraard wel flink spacen en euforie, maar totaal energie missen. Zo'n gevoel dat je alleen maar op een bankje wil zitten spacen en naar mensen hun gesprekken wil luisteren, heel uitgespaced vaag zijn. Ik heb soms van MDMA (Dezelfde MDMA, gewoon pure, geen pilletjes, en het is getest) dus zo'n gevoel, en andere keren juist een knallend energiegevoel, willen dansen etc.
Weet iemand waar dat gaar suf/leip gevoel vandaan komt, en waarom je de ene keer veel energie hebt om te dansen en te feesten terwijl je de andere keer gewoon vaag bent, alsof je een lijn keta hebt gedaan met een beetje euforie erdoorheen? Ik snap er namelijk helemaal niks van
Weet iemand waar dat gaar suf/leip gevoel vandaan komt, en waarom je de ene keer veel energie hebt om te dansen en te feesten terwijl je de andere keer gewoon vaag bent, alsof je een lijn keta hebt gedaan met een beetje euforie erdoorheen? Ik snap er namelijk helemaal niks van