Super gele speed

dernael

Bewuste gebruiker
Dag mede DF-ers,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de speed die ik gisteren heb aangeschaft. Ik was namelijk erg verbaast toen ik het uit de verpakking haalde, het was namelijk echt super geel! :openmouth:

Ik heb al aardig wat jaartjes achter de rug waarin er regelmatig speed werd genuttigd en weet dat pep wel eens een gelige gloed over zich kan hebben, maar dit spul was zo geel dat het me heel erg aan de kleur van DMT deed denken. mijn eerste indruk was dat ik troep had gekocht, maar na een klein lijntje te hebben gesnoven kwam ik tot de conclusie dat het best goede speed was. Het was verder wel erg korrelig en niet heel gemakkelijk klein te hakken, wat normaal niet echt een probleem is. Ook bleef deze speed totaal niet aan mijn spiegeltje plakken, waar het normaal gesproken er na zo'n avondje onmogelijk is om ook maar iets van mijn eigen reflectie te kunnen zien door de pep-aanslag. :confused:

Nu is mijn vraag, als jullie eens wat speed in huis halen, is het dan gewoon wit van kleur, of is deze knalgele speed vrij normaal in jullie kringen? Hier is het namelijk meestal gewoon wit (soms roze of groen door toegevoegde kleurstoffen.)

Ik zou hier graag een foto plaatsen, maar ben helaas op het moment niet in het bezit van een geschikte camera helaas.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. :)

Groetjes,
Dernael. :stoned:

harry123

Bewuste gebruiker
Verschild per keer, ene keer wit, dan wat gelig, ook wel eens helemaal geel gehad en ook wel eens roze. Kwaliteit verschild, ondanks de kleur en structuur. Zelf maak ik mn speed vaak nog schooner watervrije aceton, heb je de meeste rotzooi eruit gehaald!

bietsky

Newbie
Kende een groepje fanatieke pepsnuivers die zweerden bij hun ''gele'' pep ( altijd bij dezelfde dealer vandaan), heb er wel eens wat van gehad en was inderdaad zeer goeie, maar ook wel eens gele pep ergens anders vandaan gehad en dat was echt troep. Heb het zelfde ook wel meegemaakt met roze zowel goeie als slechte getroffen, blijkt maar weer dat de regel dat het uiterlijk niks zegt over de kwaliteit altijd weer bevestigd wordt.

Maar enige wat echte uitkomst bied is laten testen natuurlijk.

dernael

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de reacties! Nu weet ik dat ook (knal)geel een vrij normale kleur is voor speed. :)

Ik heb ooit eens appeltjes-pep gehad, dit was groen van kleur en smaakte enigszins naar appel. Helaas ben ik dit nooit meer tegengekomen. :P

Groetjes,
Dernael. :stoned:

dernael

Bewuste gebruiker
ben ik met je eens, maar die link die je erbij zet kun je beter laten de volgende keer. :)

Bovenaan