super lemon haize

blowfish

Newbie
hallo ik ben nieuw op dit forum en ik zat met een vraag familie van mij is paar dagen geleden naar Amsterdam gegaan nou voordat die personen vertrokken was had ik gevraagt of dat ze wat super lemon haize kunden meenemen voor mij want ik had er al over gehoord en gelezen dus na 2dage kome ze terug heb ik mijn super lemon haize gekrege die ze hadden gekocht in the greenhouse. nu mijn vraag is kan je nog ergens anders super lemon haize kopen buiten Amsterdam bv. dicht tegen de grens want ik ben namelijk een Belg en vind het niet de moeite om altijd zo ver aftereizen. ben al naar highlife in Goes gegaan en naar de 3shops in Vlissingen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vliss heeft maar 2 shops dacht ik :confused:

Maar hoewel het aanbod altijd wisselt, denk ik dat je in Breda wel eens zou kunnen slagen.
Anders Maastricht.

Let wel dat je het in de shop oprookt, wiet meenemen over de grens word gezien als smokkel en is strafbaar.Even als disclaimer :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ben vroeger veel naar Breda geweest, mijn 'vroegere' top3 was Pax de boot, de baron, de mediterranee.
de slechtste volgens mij waren, purple rain (station) en fly'n high.

grts

blowfish

Newbie
PepTalk zei:
Vliss heeft maar 2 shops dacht ik :confused:

Maar hoewel het aanbod altijd wisselt, denk ik dat je in Breda wel eens zou kunnen slagen.
Anders Maastricht.

Let wel dat je het in de shop oprookt, wiet meenemen over de grens word gezien als smokkel en is strafbaar.Even als disclaimer :)
neen hoor , vlissingen = purple , aarden , homegrown thnx for the heads up over de grens :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Na het gegoogled te hebben kwam ik er achter dat ik nooit van het bestaan van de homegrown afwist.. Na toch vele bezoekjes aan Vlissingen.

Zo leer je nog eens wat :)

Bovenaan