Supernova II (Smartshop)

Florian01

Belezen gebruiker
In eerste instantie ging ik met een maat naar de smartshop om explosion te halen, maar dat scheen al een tijd nietmeer verkocht te worden :flushed:
Ik vroeg naar wat anders leuks, en die man vertelde dat Supernova II een erg leuk middeltje is. Nadat wij vertelde dat wij al best veel ervaring hebben met andere "genotsmiddelen" adviseerde de man ons een half flesje, en en heel flesje als we goed wouden stuiteren.

Eenmal thuisgekomen hebben wij zoals geadviseerd een half flesje naar binnen gewerkt. na 5 / 10 minuten leek er even wat te gebeuren maar na een rondje gelopen te hebben was dat al snel minder.
toen hebben wij (30 min later) de andere helft van het flesje ook nog genomen. ook daarvan hebben we bijna niks gemerkt (behalve €20,- armer)

op een andere site las ik veel positivere ervaringen die vergelijkbaar waren met een milde coke / XTC roes.

Nu vroeg ik me af of er andere zijn die dit middeltje geprobeert hebben en wat jullie ervan vonden.

Latertje..!

Solidius

Badass junkie
Die smartshop kwakzalverij is echt zonde van je geld als je al HD gewend bent.

Op een paar uitzonderingen zoals L-Tryptofaan, paddo's, en salvia na.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Idd buiten salvia en paddos, niks vandie rommel gebruiken. dat is goed voor hippies die het lef niet hebben om HD te gebruiken.

Logica, jazeker. Herbals is natuur op zwak niveua. Xtc komt ook uit een plant maar wordt chemisch enhanced. coke komt ook uit plant maar ook chemisch verbeterd. Hero als hetzelfde.

dus als je perse plantaardig wil doen pak dan bovenstaande drie, ik geef u de gerantie dat het beter werkt als die herbal brol.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Solidius zei:

Lsa en 5thp en alle andere suplementen zijn geen troep.

Solidius

Badass junkie
Trip Unit zei:
Solidius zei:

Lsa en 5thp en alle andere suplementen zijn geen troep.

Dat is ook nog wel te doen, maar zoals ik al zei "op een paar uitzonderingen na".

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Solidius zei:

Ik ben ook niet zo'n fan van die grote verhalen van die smartshop producten.
After-E etc....

De dingen die leuk zijn knallen ze eruit.
Explosion,Ephedra....

A

Anonymous

Gast
Dzy zei:
2c-b werd vroeger ook verkocht als herbal XTC, dus het zegt niet alles :)
Nee het werd verkocht als xtc vervanger, niet als herbal.

spliffsnatcher zei:
Logica, jazeker. Herbals is natuur op zwak niveua. Xtc komt ook uit een plant maar wordt chemisch enhanced. coke komt ook uit plant maar ook chemisch verbeterd. Hero als hetzelfde.
Ecstacy, oftewel MDMA komt niet uit een plant, het is het resultaat van een kettingreactie van chemicalien.

Rain

Bewuste gebruiker
Herbals zijn zwaar klote, en absoluut verspilling van je geld. Zoek de juiste smartshops en gij zult explosion vinden. Heerlijk middeltje trouwens

Bovenaan