Supertrip 1 pil

J0rrit

Badass junkie
Laats waren ik en 3 andere vrienden van mij schijven gaan gooien. Op een gegeven moment zitten we ergens joints te roken en t lijkt alsof 1 vriend in slaap is gevallen. Vervolgens lijkt ie vol out te gaan en zn ogen hingen bijna helemaal dicht. We praatten tegen em, hij keek ons aan maar zei nix, hij was egt helemaal van de wereld. Op een gegeven moment wordt ie wakker en begint ie vol te trippen.Hij zag overal bessenstruiken en bomen met kerstverlichting die er natuurlijk niet waren. Hij zag alles normaal behalve de dingen die hij hallucineerde, hij maakte bijv. van een lantaarnpaal een boom, en nog meer van dat soort dingen. Hij zei zelf dat t leek alsof ie een tripmiddel had gehad zoals LSD, want hij had niet het " xtc " gevoel maar voelde zich juist heel rustig alsof ie bruin gehad had. Half uurtje later was de trip weg en sloeg de xtc vol in.

Wij denken zelf dat er iets anders in gezeten heeft, bovendien hadden 2 andere vrienden precies dezelfde gegooid, en ik had er 4 van gegooid, en tripte helemaal niets...

Weet iemand wat er mss ingezeten heeft of was het toch gwn xtc?

PS: Hij ging wel zowat out op t moment dat er iets kuts gebeurde waardoor zn vriendin zich kut voelde en hij ook heel erg..

caatje

Badass junkie
Mss gewoon aandacht trekken? Of ff nix met de "buitenwereld" te maken willen hebben en daardoor mss bad gegaan en zichzelf ff niet meer tot orde hebben kunnen roepen?

J0rrit

Badass junkie
ik weet niet maar t lijkt me gwn sterk dat hij allemaal kleuren e dingen zag van 1 pil en wat joints.Het was geen aandacht het was egt waar

J0rrit

Badass junkie
caatje zei:
En mn andere optie?

ja dat kan zeker. We dachten zelf ook dat ie zich gewoon zo rot voelde dat ie daarom zo hard ging, in combo met een dik shotje. Maar hij zei dat ie zich juist heel rustig voelde en heel raar, hij heeft zelf vaker mdma gehad en hij vond het gevoel daar niet op lijken, alleen naderhand toen de trip weg was.

caatje

Badass junkie
Ik heb wel eens gehad in een rot periode dat ik op een moment in een kleurenschilderij zat (ala when dreams become true) Ik was heel rustig en in mezlf aan het bedenken dat ik mezelf aan het kapot maken was. (wat in die periode van mn leven gewoon keihard de waarheid was) Het deed me niks, ik was er heel relaxt onder. Mn vriendin kon me niet bereiken, ik hoorde haar wel maar wilde ff alleen in die waan blijven zonder andere personen.

Het lijkt op wat hij heeft meegemaakt. Natuurlijk niet met mijn achter liggende gedachte, maar die van hem zelf.

wausie91

Bewuste gebruiker
mischien was het gewoon xtc en was hij gewoon zo vaag als een deur maar wel een beetje vreemd omdat jullie niks voelde

Solidius

Badass junkie
Klinkt als de symptomen van een sterke dosis MDA.
Ik raad je aan om ze te laten testen, dan heb je zekerheid.

J0rrit

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
mss was jullie tolerantie al hoger dan die van die vriend
hadden jullie mss onlangs nog gebruikt en die vriend niet?

ja mijn tolerantie is iig een stuk hoger dan die van hun, maar die van hun 3 zijn ongeveer gelijk. Ik denk ook dat het gewoon xtc was maar dat ie op een of andere manier gewoon superhard is ingeslagen

Sowieso vind ik t maar n beetje raar bij xtc. De ene keer neem ik 4.5 pil en ga k gwn hard ma verder nix bijzonders, keer daarna neem ik 2 3/4 pil van dezelfde en toen zag ik kleuren en letters en cijfers in me beeld voorbijkomen. Ook had ik toen dat ik 2 keer onmgeveer 20 sec. lang alles in slowmotion zag/hoorde/voelde. Dat was wel weird.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
die hallucinaties heb ik ook soms wel en soms niet
zal van verschillende factoren afhangen denk ik...
maar heb dit veel meer als ik wiet gesmoord heb
mss versterkt thc de werking van mda wel...

Knikker

Newbie
Thc versterkt inderdaad de werking van mda (eigen ervaring)
en dan ga je ook hele rare dingen zien.
Zo had ik een keer 2 pillen op en daarna nog geblowt en toen zag ik ook super rare dingen. Ik zag bijvoorbeeld draaiende windmolens aan voor vliegtuigjes die een heel de tijd over de kop vlogen.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
thc + mda is idd een leuke combinatie :grin:
als ik een aantal snacks op heb en ik heb zin in gekke hallucinaties, dan steek ik gewoon een joint op :stoned: , lukt elke keer (mits genoeg mdma natuurlijk)...

Jeller

Badass junkie
DarkScope zei:

ja mijn tolerantie is iig een stuk hoger dan die van hun, maar die van hun 3 zijn ongeveer gelijk. Ik denk ook dat het gewoon xtc was maar dat ie op een of andere manier gewoon superhard is ingeslagen

Sowieso vind ik t maar n beetje raar bij xtc. De ene keer neem ik 4.5 pil en ga k gwn hard ma verder nix bijzonders, keer daarna neem ik 2 3/4 pil van dezelfde en toen zag ik kleuren en letters en cijfers in me beeld voorbijkomen. Ook had ik toen dat ik 2 keer onmgeveer 20 sec. lang alles in slowmotion zag/hoorde/voelde. Dat was wel weird.

andere pillen he.. als je er 2 van 150mg pakt is dat een verscil dan als je er 5 van 30 mg pakt he

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
DarkScope zei:

andere pillen he.. als je er 2 van 150mg pakt is dat een verscil dan als je er 5 van 30 mg pakt he
waarschijnlijk wel ja
2 X 150 = 300mg
3 X 50 = 150 mg
:wave:

Jeller

Badass junkie
5 x 30mg bedoel je wss

beetje nutteloze post van jou trouwens, ik kan zelf wel rekenen en kdenk dat de meesten hier nog niet genoeg drugs hebben genomen om dat niet meer te kunnen

kan trouwens altijd dat je pillen hebt van dezelfde lading die toch verschillen vna inhoud hé

Bovenaan