Swingen

Hoe sta jij tegenover swingen?

• 1. Heel spannend, doe er zelf (regelmatig) aan!

Stemmen: 38 25,7%
  • 2. Wel eens geprobeerd, maar is toch niks voor mij...

Stemmen: 4 2,7%
  • 3. Nooit gedaan, maar wel nieuwsgierig!

Stemmen: 55 37,2%
  • 4. Nooit gedaan, zal ook nooit gebeuren, want het lijkt me niks!

Stemmen: 42 28,4%
  • 5. Huh, swingen, wat is dat?

Stemmen: 9 6,1%

• Totaal aantal stemmers
    148

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tyler en ik hadden vorige week in een impulsieve bui ons ingeschreven op zo´n swingerssite (stellen spreken daar af met andere stellen (of singles) voor erotisch/sekscontact met elkaar). Afgelopen weekend hadden we onze eerste date (onder het genot van wat GHB en pep). Het was dus echt heel spannend, zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!

xx

Marla Swinger :wink:

SsteffanN

Experimenterende gebruiker
Ik vind het geweldig, maar ga wel naar men-only (telt ook toch??).
Jammer dat mensen er pas laat achter komen hoe leuk het kan zijn, ik ben zelf 22jr en tot nu altijd de jongste geweest.

Ik doe het alleen icm G/X en soms pep etc.

3970

Wijs gebruiker
Tja, oud nieuws waarschijnlijk, maar mijn Jessie en ondergetekende zijn ook swingers :grin: Wij vinden het geweldig leuk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet voor iedereen weggelegd is. Als je relatie al niet perfect is, dan is swingen een verkeerde keuze...

Voor diegene die het wel zien zitten; het kan enorm veel toevoegen aan (toch al goede) relatie! :wink:

Swingen doen wij trouwens ook bijna altijd wappie; dwz in combinatie met X/GHB.

Hemi

nicolai

Wijs gebruiker
een oom en een tante van mij doen het al jaren lang. niet zo heel lang geleden hebben ze voor het eerst ook aan biseksuele seks gedaan, is erg bevallen schijnt.

zelf kan ik me bijna geen "vaste" relatie voorstellen. dus mijn partner zou daar wel voor open moeten staan ja.

Amaranth

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
een oom en een tante van mij doen het al jaren lang. niet zo heel lang geleden hebben ze voor het eerst ook aan biseksuele seks gedaan, is erg bevallen schijnt.
Dat wil ik niet weten van mijn ooms en tantes? :confused:

3970

Wijs gebruiker
Ik heb trouwens de indruk dat hoe jonger de posters zijn, hoe minder ze ervan moeten hebben? Zeg maar zo rond de 20 vinden ze het helemaal niks, maar de 30ers die al een goede relatie hebben, staan er veel meer voor open.

Lijkt me ook wel logisch trouwens...ben alleen wel nieuwsgierig hoeveel nee-zeggers van nu, over 10-15 jaar er toch eens aan gaan beginnen :rolleyes:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Dat van mij is geen negatieve reactie op het swingen hoor, dat lijkt me wel wat (en dan toch het liefst van mijn leeftijd/iets ouder (maar toch zeker wel onder de 20 :grin:).

Flameon

Badass junkie
Nooit gedaan .... als er in een relaite goed over gepraat kan worden en beide partijen het er mee eens zijn, waarom niet.

azgaza

Badass junkie
Ik heb er totaal niks tegen maar het is denk ik niks voor mij, ik ben heel monogaam ingesteld, als ik van iemand houdt of zelfs alleen maar verliefd ben kan ik eigenlijk helemaal niks meer met andere mensen op dat punt en dat zou ik liever ook niet willen, dus het is niks voor mij maar ik heb er verder niks tegen, als er mensen zijn die dat in hun relatie goed kunnen hebben en er van genieten is dat leuk voor die mensen maar ik zou het nooit doen.

cronos

Wijs gebruiker
klinkt voor mij persoonlijk wat zielig,als je niet meer met je vaste partner leuke dingen kan verzinnen om gezellig samen te vrijen...tja dan heb je een tekort aan Creativiteit of fantasie in je sexleven.

3970

Wijs gebruiker
cronos zei:
klinkt voor mij persoonlijk wat zielig,als je niet meer met je vaste partner leuke dingen kan verzinnen om gezellig samen te vrijen...tja dan heb je een tekort aan Creativiteit of fantasie in je sexleven.

:tearsofjoy: Jij snapt er dus echt helemaal niks van...ik doe met mijn "vaste" partner heel andere dingen dan wat ik met andere mensen doe :rolleyes: Ik denk dat een swingers lifestyle net getuigd van genoeg fantasie in je sexleven, en hoe meer deelnemers aan de sex, hoe creatiever je wordt :tearsofjoy:

Drientje

DF-koning
3970 zei:
cronos zei:

:flushed: Jij snapt er dus echt helemaal niks van...ik doe met mijn "vaste" partner heel andere dingen dan wat ik met andere mensen doe :rolleyes: Ik denk dat een swingers lifestyle net getuigd van genoeg fantasie in je sexleven, en hoe meer deelnemers aan de sex, hoe creatiever je wordt :tearsofjoy:
Sommige mensen gebruiken speeltjes, ik gebruik andere mensen. Toch?

nicolai

Wijs gebruiker
3970 zei:
Ik heb trouwens de indruk dat hoe jonger de posters zijn, hoe minder ze ervan moeten hebben? Zeg maar zo rond de 20 vinden ze het helemaal niks, maar de 30ers die al een goede relatie hebben, staan er veel meer voor open.

Lijkt me ook wel logisch trouwens...ben alleen wel nieuwsgierig hoeveel nee-zeggers van nu, over 10-15 jaar er toch eens aan gaan beginnen :rolleyes:
ik ben 20 en ik vind het gewoon normaal. ik zie niks in een normale relatie waar je je seksuele gevoelens moet onderdrukken. dan kun je er beter eerlijk over zijn en swingen dan dat je vreemdgaat of het opkropt en doodongelukkig bent.

sky

Belezen gebruiker
3970 zei:

+1
Die jeugd van tegenwoordig ook....

grtz, Sky (is 40 jaar jong)

cronos

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:

inderdaad bah!!!! :kots:
ik mag er niet aan denken dat er iemands anders zijn frikandel in mijn schatje's pruimke steekt(leve mijn lookworst),en ik kom er al allezins vies van dat een andere vrouw mijn mond zou berijden met haar vagina die duidelijk een ander geurtje heeft dan mijn schatje's zoetzure sausgeur.

cropp

Badass junkie
cronos zei:
ExceptionalInsight zei:

ik mag er niet aan denken dat er iemands anders zijn frikandel in mijn schatje's pruimke steekt(leve mijn lookworst),en ik kom er al allezins vies van dat een andere vrouw mijn mond zou berijden met haar vagina die duidelijk een ander geurtje heeft dan mijn schatje's zoetzure sausgeur.

en dat zag ik voor me

Mike

Bewuste gebruiker
cronos zei:
ExceptionalInsight zei:

Ik heb gestemd op "nooit gedaan maar wel nieuwsgierig" maar na jouw post gelezen te hebben is de lust me eigenlijk wel vergaan.

:wink:

Mindgamer

Badass junkie
Swingen lijkt mij niks, maar mocht ik een stabiele relatie hebben, en beide hebben we behoefte aan een keertje seks met iemand anders, dan heb ik zoiets van: waarom ook niet?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het wel jammer dat mensen vaak denken dat mensen die swingen/een open relatie hebben een of andere kutrelatie hebben waardoor ze seks met anderen willen. In mijn ervaring hebben mensen met open relaties/polygamie/swingen net hele mooie liefdevolle relaties met veel respect voor elkaar...

3970

Wijs gebruiker
vode zei:
Ik vind het wel jammer dat mensen vaak denken dat mensen die swingen/een open relatie hebben een of andere kutrelatie hebben waardoor ze seks met anderen willen. In mijn ervaring hebben mensen met open relaties/polygamie/swingen net hele mooie liefdevolle relaties met veel respect voor elkaar...

absoluut +1

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindgamer zei:
Vooroordelen kun je pas hebben indien je er ervaring mee hebt.

Mwah, niet mee eens. Mensen hebben al zat vooroordelen vaak alleen als ze er iets over gehoord hebben, ze moeten er niet direct ervaring mee hebben lijkt me.

Mindgamer

Badass junkie
vode zei:
Mindgamer zei:

Mwah, niet mee eens. Mensen hebben al zat vooroordelen vaak alleen als ze er iets over gehoord hebben, ze moeten er niet direct ervaring mee hebben lijkt me.
Zo bedoel ik dat ook niet, mevrouw de chaoot.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindgamer zei:
vode zei:
Mindgamer zei:

Zo bedoel ik dat ook niet, mevrouw de chaoot.

Oooh [/blond] :wink: nevermind dan meneer de filosoof

Drientje

DF-koning
Mindgamer zei:
Nou dan is het ook geen vooroordeel meer maar een oordeel gebaseerd op jouw persoonlijke ervaring. Vooroordelen laten ik over aan mensen die zeggen dat alle Marokkanen stelen en zelf allerlei shit van internet downloaden.

Mindgamer

Badass junkie
En daar heb jij weer gelijk in.
Ik vind vooroordelen zoiets doms. De waarheid zit er ergens, maar dat is een waarheid die door de persoon zelf wordt gevormd. Bij kennismaking worden hun hele vooroordeel omver geschoffeld. Voordelen ontstaan vaak door mond-op-mond reclame. Toch vind ik dat je het zelf moet ervaren, en dat je zelf een oordeel moet vormen. Ik heb het een beetje iets te vaak meegemaakt dat vooroordelen niet kloppen, toen ze er mee kennis maakte, maar ergens zit er wel een waarheid in, alleen wordt dat weer helemaal anders gevormd door mensen, doordat ze er geen verstand van hebben. Vooroordelen worden vaak gebracht als waarschuwingen, en dit schrikt men af...

cronos

Wijs gebruiker
nu swingen/swingers zegt mij niks,ik ben gewoon monogaam zoals azgaza het formuleert.inderdaad het is ieders zijn keuze om dit te doen.maar ik heb toch gehoord(gehoord zeg ik hé),dat koppels die aan swingen deelnemen,toch een(grotere) riscico nemen om hun partner te verliezen.en komt nu aub niet met het argument dat dit ook zo is in het echte leven hé,dat weet ik ondertussen ook wel :wink: :wave:

3970

Wijs gebruiker
Natuurlijk is dat zo, dat hoef je niet te hebben gehoord, dat kun je gewoon zelf wel bedenken. Als wij bij wijze van spreken één keer per maand swingen, met bijv. 6 koppels, dan loop ik, of mijn vrouw, natuurlijk een best grote kans dat tussen die 12 mensen iemand zit waar je verliefd op wordt. Daarom kun je ook alleen maar swingen als je relatie 110% goed is, en je weet wat je aan elkaar hebt. En dan heb je nog altijd dat risico....

Maar dat weerhoudt ons er niet van om lekker te swingen!! Zaterdag is het weer feest!! :rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het ging de laatste tijd even niet zo heel fantastisch tussen mij en Tyler, maar dat swingnachtje van ons vorige week, heeft ons nu juist weer dichter bij elkaar gebracht dan ooit....

Wij blijven dus ook voorlopig deze trend nog wel even voortzetten binnen onze relatie! :wink:

chantal

Newbie
Marla Singer zei:
Het ging de laatste tijd even niet zo heel fantastisch tussen mij en Tyler, maar dat swingnachtje van ons vorige week, heeft ons nu juist weer dichter bij elkaar gebracht dan ooit....

Wij blijven dus ook voorlopig deze trend nog wel even voortzetten binnen onze relatie! :wink:
Dus omdat jullie seks hebben gehad met een ander is jullie relatie weer beter geworden? :confused:

cronos

Wijs gebruiker
achterna zou het bij in mijn hoofd spoken denk ik...als mijn vrouw met een andere man heeft gesext.ik zou denken en maar denken:zou die andere man haar beter bevredigen?,is ze wel nog tevreden met mij?etc....daarbij als we zouden sexen na de swingdate,zou ik konstant die andere man in my head hebben of zien...neen swingen zou absoluut mijn relatie niet redden of mijn sexleven opkrikken.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
cronos zei:
achterna zou het bij in mijn hoofd spoken denk ik...als mijn vrouw met een andere man heeft gesext.ik zou denken en maar denken:zou die andere man haar beter bevredigen?,is ze wel nog tevreden met mij?etc....daarbij als we zouden sexen na de swingdate,zou ik konstant die andere man in my head hebben of zien...neen swingen zou absoluut mijn relatie niet redden of mijn sexleven opkrikken.

Daarom is het mooi dat mensen zo verschillend zijn, jij word gelukkig van monogamie, ik en anderen worden gelukkig van swingen/polyganie/open relatie. :)

cronos

Wijs gebruiker
yeah thats right vode,everyone is everybody else :wink: ,gelukkig maar hé :grin:
mensen...denk nu aub niet dat ik jullie wacko vind ofzo,omdat jullie aan swingen doen hé ,maar het is gewoon niks voor mij.

Bovenaan