synthetische coke,supermix

avond allemaal
ik vroeg mij af of iemand al synthetische coke heeft gehad en wat het verschil is met echte:is het gevoel iets anders of werkt het minder lang,ziet het er anders uit,..

ik denk wel dat er een duidelijk verschil moet anders zou er veel synthetische coke in omloop zijn dus iemand die er ervaring mee heeft mss een foto ervan?

en ook die supermix die erbij kan gedaan worden kan iemand me dit een beetje uitleggen?

alvast bedankt

Pieter210

Bewuste gebruiker
Bestaat er überhaupt synthetische coke...? :openmouth: Heb wel eens van synthetische thc gehoord. Schijnt goed zijn (maar spreek dus niet uit ervaring).

Tufnut

Badass junkie
Coke is vanzichzelf niet bepaald een natuurproduct. Afhankelijk van hoe je het bekijkt kun je coke synthetisch noemen, maar zover ik weet is alle coke in de basis afkomstiging van de cocaplant en is het chemisch bewerkt. Mogelijk zijn er ook andere wegen om coke te siynthetiseren, maar ik heb er niet vangehoord. Zal wel ene dealerpraatje zijn.

Er is idd wel synthetische cannabis. Dat is in feite een kunstmatig gemaakte stof die qua structuur tot de cannabinoiden behoord. Dit kan in principe dus ook voor coke gelden, maar in beide gevallen hebben we het dan niet over coke of over thé, maar over een aanverwante stof.

Voor alle duidelijkheid: het maakt geen zak uit of een stof synthetisch is of natuurlijk, tenminste niet voor het effect.

Pieter210

Bewuste gebruiker
Tufnut zei:
Coke is vanzichzelf niet bepaald een natuurproduct. Afhankelijk van hoe je het bekijkt kun je coke synthetisch noemen, maar zover ik weet is alle coke in de basis afkomstiging van de cocaplant en is het chemisch bewerkt. Mogelijk zijn er ook andere wegen om coke te siynthetiseren, maar ik heb er niet vangehoord. Zal wel ene dealerpraatje zijn.

Er is idd wel synthetische cannabis. Dat is in feite een kunstmatig gemaakte stof die qua structuur tot de cannabinoiden behoord. Dit kan in principe dus ook voor coke gelden, maar in beide gevallen hebben we het dan niet over coke of over thé, maar over een aanverwante stof.

Voor alle duidelijkheid: het maakt geen zak uit of een stof synthetisch is of natuurlijk, tenminste niet voor het effect.
Dat zou mooi zijn: "nu synthetische coke, goed voor hart en bloedvaten" :tearsofjoy:

Tufnut

Badass junkie
Lijkt me sterk dat er van een RC is aangetoont dat het goed is voor hart en bloedvaten.... of is dat niet wat je bedoeld 25tolife?

_shikantaza

Badass junkie
Geen ervaring mee, maar wat ik heb gelezen motiveert me niet echt om het op te zoeken :wink:
Lastig doseren (actief vanaf 5mg), nog meer more-ish dan coke, belastender voor het lichaam.

Pieter210

Bewuste gebruiker
dupont zei:
Geen ervaring mee, maar wat ik heb gelezen motiveert me niet echt om het op te zoeken :wink:
Lastig doseren (actief vanaf 5mg), nog meer more-ish dan coke, belastender voor het lichaam.
Dan maar farmaceutische amfetamine?! :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tufnut zei:
Lijkt me sterk dat er van een RC is aangetoont dat het goed is voor hart en bloedvaten.... of is dat niet wat je bedoeld 25tolife?

Was niet wat ik bedoelde inderdaad, dat lijkt mij ook bijzonder vreemd..
Doelde meer erop dat er een RC is (of was?) die door volgens gebruikers erg op cocaïne lijkt.

Ah heb het al gevonden:

Chemische naam: (3-diethylamino-2,2-dimethylpropyl)-4-aminobenzoate

Alternatieve naam: Larocaine/Dimethocaine

De effecten van Dimathocaine zijn veel sterker dan verwacht. De effecten zijn vergelijkbaar met die van cocaïne, stemming lift, euforie en stimulatie. Het verschil is dat deze effecten niet zozeer in een sterke rush opkomen, zoals bij cocaïne, maar gelijkmatiger opkomen, en daarna langer duren.
Bron

Die bedoel ik dus

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Er zijn wel meer 'analogen' van cocaïne. Maar het zou kunnen dat dimethocaine het beste overeenkomt met het gevoel van coke.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cocaine_analogues

Ik zou alleen zelf persoonlijk niet in de rij gaan staan om ze te testen.

Supermix is volgens mij een 'dealersnaam' voor fenacetine (correct me if i'm wrong). Maar volgens mij weten een hoop dealers helemaal niet waar hun "coke" mee versneden is, dus ik zou niet te veel waarde hechten aan een woord als 'supermix'.

Synthetische coke zou misschien zo'n analoog kunnen zijn, ik ken de ontwikkelingen in 'dealersland' niet. Ik ben wel benieuwd, want ik heb onlangs van een dealer ook de term 'synthetische coke' horen passeren.

Tufnut

Badass junkie
Dat is wel waar je vanuit moet gaan. Zeker weten doen we het niet, tenminste iemand heel veel zin heeft te zoeken naar eventuele onderzoeken naar die analogen... :wink:

Bovenaan