Synthetische opium... ?

Spor

Wijs gebruiker
Hallo iedereen,

Ik heb onlangs van een bekende een sampletje, wat hij noemt: "synthetische opium" gekregen...
Hij wist er niets vanaf ofzo, alleen dat degene van wie hij het had met hasjolie rookte. Voordat ik iets probeer zou ik graag meer over de stof weten, dosissen en (exacte) werking, verschil met gewone opium etc.

Heeft iemand hier wel eens van gehoord ? of een stofnaam of iets dergelijks ?

Het is een btje grijzig poedertje, ik heb een dikke 500mg.

iemand ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ouwe das een klassieke truuk, ze geven gratis drugs noemen het iets anders.

Na die 500 mg ben je voor eeuwig een bruinspuitert.
Een herojunk maak je op die manier.

:hearteyes:

Succes met het verwerken van die duistere grijze/bruine stof.

Spor

Wijs gebruiker
ah oke

dan weet ik dat mijn bekende een amateuristische prutser is. volgende keer dat m zie bitchslap ik m, alleen al om die reden.

ok, iemand ?

kotssmurf

Belezen gebruiker
Het eerste wat ik dacht als ik dit topic opende was direct: Bruin!

Als test kan je een beetje bruin verwarmen op een stukje zilverpapier. De geur is zeer kenmerkend (een beetje als kattepis :tongueout:). Voor 100% zeker te zijn moet je het naar laten testen.

Ik zou het risico in ieder geval niet nemen.

Spor

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Synthetische (gesynthetiseerde?) opium lijkt me wel hero, ja. Ik zeg testen.

Ja dit ging ik later ook denken toen ik me eens goed de betekenis van het woord ging analyseren :P volgens mijn bron is morfine de werkende stof in opium (ik dacht een mix van veel stoffen) en ik weet dat synthetische morfine, heroine is (ongeveer dan) dus dat leek mij ook. Maar degene van wie ik het heb ken ik redelijk, en ik denk eigenlijk niet dat hij me zo'n naaistreek flikt... Hij zei dat ie niet wist wat t was.

speeseend

Wijs gebruiker
Ik vind die bekende een suf-kut. Je gaat toch niet zulke gevaarlijke shit geven terwijl je niet zeker weet wat het is?! De shit wordt vooral gevaarlijk omdat je niet weet wat het nu is.

Verder sta ik te kijken van de vragen die jij stelt. Je begrijpt toch ook wel dat dit hetzelfde is als de vraag om info omtrent zevenklappers, vloeibare, blauwe XTC of zo en dergelijke? Tenminste, voor mij is dit hetzelfde. Misschien kan iemand anders wel jouw vragen beantwoorden door even met zijn/haar mouw te schudden :wink:

Indien je zin hebt om te lezen, kan je hier ook wat interessante dingen vinden.

http://www.kunstbus.nl/cultuur/opium.html

spor zei:
...volgens mijn bron is morfine de werkende stof in opium (ik dacht een mix van veel stoffen)

Wees je eigen bron in dezen!

EDIT:

PM van Lysergine25 zei:
Re: Synthetische opium... ?

Verstuurd op: 12 okt 2008 07:15
Van: lysergine25
Naar: speeseend
Ik heb het gekregen en het zou synthetische opium zijn waarom ben ik dan een sufkutje ouwe speeseend ?

LOL

Het kan geen heroine zijn.....
All missions are aborted, i am on a new path.
A sober mind should improve my life.

lysergine25
Badass junkie
Om de eerder genoemde reden, Beste!

Spor

Wijs gebruiker
speeseend zei:
Je begrijpt toch ook wel dat dit hetzelfde is als de vraag om info omtrent zevenklappers, vloeibare, blauwe XTC of zo en dergelijke?

Niet helemaal :) Ik vind het meer alsof iemand vraagt wat "tik" is (om maar even een recent voorbeeld te noemen) met als antwoord dat het mehtamfetamine (stofnaam waarop je kan googelen) is.

Op dergelijke reactie had ik hier misschien ook gehoopt. Misschien dat iemand een stofnaam hiervoor kende die ik op erowid terug zou vinden.

Wat betreft dat mijn bekende een sufkut is ben ik niet met je eens; voordat hij vroeg of ik het wou hebben heeft hij mij verteld wat hij wist en dus wat hij niet wist. Ik heb besloten het aan te nemen (zonder betaling) en er verder onderzoek naar te doen (dit topic). Ik vind het dus eerder verantwoordlijk van mijn bekende dat hij het me heeft gegeven of zelfs verkocht met de zogenaamde wetendheid dat het dat is. Want dán was het zijn schuld als er iets zou gebeuren, nu ben ik daar totaal zelf verantwoordelijk voor.

Ik sta open voor nieuwe dingen tot een beperkte hoogte, maar heb niet de onbedwingbare drang om het onbekende poedertje te gebruiken. Tot ik meer info heb, of in dit geval waarschijnlijk getest ligt het daar goed. Komt dat er nooit van ? gooi ik het weg en denk ik er nooit meer aan :)

En misschien dat je uit respect voor de privacy voor mijn bekende, en voor het goed van dit forum, zijn PM (PERSONAL MESSAGE) van het publieke forum af kan halen :) (vriendelijk verzoek)

Maar ff OT: Jij als toch wel btje opiaten expert hier zegt het niets ? nooit van synthetische opium gehoord ofzo ?

speeseend

Wijs gebruiker
...En misschien dat je uit respect voor de privacy voor mijn bekende, en voor het goed van dit forum, zijn PM (PERSONAL MESSAGE) van het publieke forum af kan halen :) (vriendelijk verzoek)

Niet echt. Dit is voor mij namelijk geen persoonlijke discussie.

verder heb ik geen flauw idee wat het kan zijn. Alleen door het te testen kom je daar (misschien) achter. Laat het eens over een folie-tje rollen, kijk hoe het reageert. Misschien kan je vriend even ruiken wanneer verdampt. Dan kan je met redelijke zekerheid zeggen of het Hero bevat. Dit zou namelijk het meest logisch zijn, naar mijn mening. Het is immers het gemakkelijkst te kopen.

Buprenorfine is een middel wat ook vrij goed voelbaar is bij lage dosering. Ik hoorde hier en daar mensen klagen dat je er niks van merkt of je longen uit je lijk kotst. Ik gebruik nu 0,4mg. ga lekker liggen en dan voel ik na zo'n half uur toch een vrij sterke roes. Vooral bij het wakker worden voel je dat middel. Het is bijna net zo als bij Hero ´t knikkebollen is. Pas wanneer je weer actief word, merk je het niet meer zo.

Atropa

Bewuste gebruiker
Tickets uitdelen om marionetten te werven. Soort van proper bij een discotheek maar dan anders...

Bovenaan