Sziget 2008

Aking

Wijs gebruiker
hannus zei:
Gewoon via die sziget website.
http://www.szigetfestival.nl/kaartverkoop2008/winkel

Nou nog hopen dat ik daar beetje aan drugs kan komen want 5 dagen festivallen zonder drugs........ :tearsofjoy:
Dan kom ik je misschien nog wel tegen in de trein, weet het nog niet zeker maar zit als het goed is ook op die date op de trein :wink:

en wat betreft de drugs daar, het is te krijgen... maar voor goeie drugs moet je goed zoeken (en reken zoiezo op n tien euro per pil...)

Mary zei:
Zelf gratis vervoer geregeld :sunglasses: Rijden mee met iemand met een internationale tankpas :openmouth:

Ik krijg zelfs betaald voor de reis :grin:

-spaceman-

Badass junkie
Ellesdee zei:
what about lowlands?

vorig jaar deed ik gewoon beide... je hoeft niet te kiezen... maar LL vorig jaar heeft een beetje vieze nasmaak achter gelaten... misschien volgend jaar weer... zelfs in een gekke bui al mn bandjes afgeknipt :confused:

Merijn

Experimenterende gebruiker
Hey, ik ben ook van de partij, trein de 9e en de 19e
en drugs
een vriend heeft vorig jaar lsd en wiet meegenomen in een personenauto met zijn familie die daar op vakantie ging en madness wou zien (bij de douane worden gezinnetjes niet gecontroleerd:wink:),
andere vriend met dreads heeft wiet onderin een potje wax gedaan, wax laten smelten, en het zag eruit als nieuw, ook ideaal.
je kan er gewoon gebruiken wat je wilt, alleen bij de ingang moet je beetje voorzichtig zijn, want daar moet je langs de security (waar ik vorig jaar dik gefouilleerd werdt), maar verder is het gewoon vrijheid blijheid!

hannus

Bewuste gebruiker
zijn er geen meer mensen die naar sziget gaan!?!
oewwww en nog maar 8 dagen en ik zit met me reet in de trein naar hongarije.
zit nog sterk te twijvelen of ik drugs zou mee nemen, wil eigelijk wel paar gram coke en 1gr mdma mee nemen, maar als je gepakt word ben je zwaar de lul. :(

maja het word zo i zo een dik en dik feest :rock:
heb me 3 persoons 2sec tent binnen en zelf opblazend lucht bed dus gaat helemaal goed komen :mrgreen:

:wave:

Aking

Wijs gebruiker
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
:rock: :rock:

Morgen rond deze tijd ben ik onderweg naar utrecht om vervolgens in amsterdam op de trein te stappen

nou mn tas nog inpakken en ik ben dr klaar voor :rockband:

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

ojah... aan alle mensen die morgen met de trein gaan:

als je na Arnhem iemand in een szigetfestival.nl treincrew shirt ziet lopen.... that's me :mrgreen:

shokora

Wijs gebruiker
Over een paar uur in de trein ._.

Gisteren met tranen in mijn ogen mijn laatste joint gerookt :'( (ok misschien niet, maar het klinkt dramatischer).

Aking

Wijs gebruiker
w00t!

vandaag is de eerstefestivaldag en ben al 2 dagen mn stem kwijt...

lang leve de absinth, de literemmers cocktail en de andere drankbende

shokora

Wijs gebruiker
Weer heel thuis aangekomen na een lange treinreis ~_~ Maar goed het was super vet. Hoogtepunt qua concerten was voor mij zeker flogging molly en grootste verassing Ziggi, dat had ik echt nooit zelf uitgezocht :P

Aking

Wijs gebruiker
Ja dan zat je zowel van Keleti naar wenen als van Wenen naar amsterdam in mijn trein... ik was die malloot met het treincrew shirt aan :wink:
(en de verantwoordelijke voor de nederlandstalige omroepen in de EC44, op Wien Westbf en in CNL 312 :P

Jammer dat ik dat niet wist... anders hadden we n biertje kunnen doen (al hebben we die misschien ook wel gedaan :tongueout:)

hannus

Bewuste gebruiker
bij komen van je vakantie op je werk, hopelijk word het wat.
was echt gekkehuis, staat volgend jaar zeker weer op de agenda, alleen dan wel zelf drugs mee :rolleyes:

Merijn

Was echt te moeilijk he, drugs scoren...
Verder was het wel ongelofelijk vet allemaal, en ik kan niet ontkennen dat ik me suf heb geblowt en 3 avonden zelfs luxe aan de pilletjes zat.
Maarjaaaa

hannus

Bewuste gebruiker
het was lastig om aan je drugs te komen.
gelukkig wel wat pilletjes en beetje lsd kenne fixen, en maar 1 jointje :openmouth:
was weer eens knetter sinds tyden gistere avond.

yaaaw

Bewuste gebruiker
Merijn zei:
Was echt te moeilijk he, drugs scoren...
Verder was het wel ongelofelijk vet allemaal, en ik kan niet ontkennen dat ik me suf heb geblowt en 3 avonden zelfs luxe aan de pilletjes zat.
Maarjaaaa
Hoop niet dat je serieus bent....je bent echt goed als je door het afrikaans gedeelte kan lopen zonder drugs aangeboden te krijgen...2000 hufjes voor een pilletje...redelijke kwaliteit, voor de rest kon je dr alles krijgen...maar heb het maar bij pilletjes en alcohol gehouden.
Absinth :grin: :confused: :rockband:

Merijn

ja, een zak wiet was ook zo te scoren, maar dokken en kutkwaliteit vaak.
Wel jammer dat ik geen lsd heb kunnen vinden, maarja, dat komt donderdag wel.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Nogal late reactie, maar toch een reactie..

Ik heb geen woorden voor dit festival.. Het was zo waanzinnig! Echt de tijd van mn leven gehad! Helemaal, helemaal los gegaan en zoveel leuke mensen ontmoet! Het was zo fantastisch!!!! Echt niet te omschrijven. Zo zorgeloos en anders dan normaal. Dat is dus echt even helemaal weg :sunglasses:

Ik en mn beste vriendin hadden wel drugs mee; 8 (goeie kwaliteit) pillen, 17 gr. speed en en 15 gr. heerlijke oud-hollandsche wiet! :grin: ook een beetje voor de verkoop, want je gunt een ander natuurlijk ook een mooi feestje :wink: Hoe hebben we het mee genomen? Nou zo: Eerst in een normaal klein zakje met zo'n drukrandje. Vervolgens luchtdicht gestreken (in kleine pakketjes) in strijkzakjes. Toen in een uitgeholde knuffelbeer gestopt (a) en tot slot in laten blikken bij de Jamin, in een erwtensoep look-a-like blik. Je moet er even een beetje moeite voor doen, maar dan heb je er ook een weekje profijt van \o/

Niet dat dat de enige reden was dat het zo'n fantastische week was hoor. Het heeft er wel aan bijgedragen, maar mijn god.. wat een sfeer op dat festival! Eerst een aantal dagen aan het Balaton meer gelegen in Siofok, een dag Boedapest in geweest, en de dag vóór dag 0 op het terrein aangekomen. Tent op 10 meter van de Mokka Cuka gestationeerd (24 uur lang de meest geweldige muziek!!) en meteen de eerste nacht al een dik feest gevierd in de Marlboro launch bar met een stel gekken dat gewoon net als ons niet kon wachten tot het festival echt begon!!

Verder wil ik hier mijn appriciatie uiten voor de Mokka Cuka (a.k.a. HEAVEN). Oooohooohooooh wat een feest. De dnb heruitgevonden en elke nacht tot diep in de middag van de volgende dag doorgevierd. Geen enkele keer te tent gehaald, hoewel deze echt niet dichter bij had kunnen staan.

Als ik er alleen al aan denk krijg ik alweer de kriebels! Hierbij ook een ode aan de Partyarena \o/ !! Ook een ideale plek om totaal uit je dak te gaan.

Ook erg genoten van de Hongaarse en andere Oost-Europese optredens. Wat heerst daar standaard een super sfeer zeg!

Ik kan er simpelweg niet over uit hoe geweldig het was. Volgend jaar sowieso weer! En echt een aanrader voor iedereen!!!!!

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Mokka Cuka mensen PM mij even!!! Zou zo leuk zijn om mensen te zien die we daar getroffen hebben! Ik heb inderdaad op verscheidene momenten verscheidene mensen speed gevoerd! Als jullie PMen kunnen we ff foto's uitwisselen :)

Wat een sfeer daar of niet dan \o/

Meetinkje dan maar? :grin: Even een nachtje kapot gaan op z'n Mokka Cuka's :grin:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ghehe ik woon in de Mokka Chuka nu al drie jaar lang elk jaar tentje der naast opzetten. Je resoneert je tentje uit maar hey wakker worden en binnen een minuut bier in je handen gedrukt krijgen van wauze fransen waarmee je maar mee gaat bounchen voor de speakerts (die echt zo'n schel rot geluid gen imho) maakt dat dubbel en dwars waard :hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
kwas er elke ochtend...

eerste nacht tot 8 uur ('s ochtends)
tweede nacht tot 9 uur ('s ochtends)
derde nacht tot 11 uur ('s ochtends)
vierde nacht tot 3 uur ('s middags)

Ik was er zelfs toen alles was af gezet en je het terrein eigenlijk nog niet op mocht! :P

laatste nacht niet geslapen zou eigenlijk die dag naar huis moeten, maar had een meisje leren ken die voor 3 dagen een hostelplek vrij had en een treinkaartje terug had voor de 21ste (in plaats van de 18de :grin: )

Aking

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
laatste nacht niet geslapen zou eigenlijk die dag naar huis moeten, maar had een meisje leren ken die voor 3 dagen een hostelplek vrij had en een treinkaartje terug had voor de 21ste (in plaats van de 18de :grin: )

Ja teringaap! :smilingimp:

en ojah... de eerste nacht was ik er uiteraard ook :hearteyes: (handig zo'n crewshirt :tongueout:)

-spaceman-

Badass junkie
Aking zei:
-spaceman- zei:

Ja teringaap! :smilingimp:

en ojah... de eerste nacht was ik er uiteraard ook :hearteyes: (handig zo'n crewshirt :tongueout:)

ja belachelijk makkelijk... en ik maar skitten... :P

hannus

Bewuste gebruiker
Mary zei:
! Ik heb inderdaad op verscheidene momenten verscheidene mensen speed gevoerd!
Wat een sfeer daar of niet dan \o/

ben wel door iemand lsd gevoert.
en echt die sfeer de tering

en aking je trein crew shirtje was echt handig de eerste avond :tearsofjoy: :beer: :rock:

Bovenaan