Sziget?

cropp

Badass junkie
Echt kankervet!

Drugsbeleid op het eiland zelf valt wel mee, ik heb lsd en wiet meegenomen, ik zou alles wat je gebruikt meenemen want een zegel kost daar minimaal 25 euro

C`tje

Newbie
Ik ga dit jaar voor de derde keer en ik vind het echt een aanrader!
Wat het drugsbeleid betreft, vorig jaar kwamen er gewoon dealers langs de tenten.
Wiet kost je minimaal 10 euro voor ongeveer 0,7 gram en dan is het meestal slechte kwaliteit.
Pillen kost je ook ongeveer 10 euro en meestal merk je er niks van, of er zit wat speed in..

Maar toch, het is echt een geweldig festival. :stoned:

dain

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Duurt een week toch? En waar is het ook weer?
http://www.szigetfestival.nl/info De link dat hij gaf even aanklikken dus :wink:

Om even on topic te blijven, ik heb het zelf het festival nog niet gedaan, omdat mijn zomer altijd al wel lekker vol zit met festivals hier binnen België (genoeg Goa's in de zomer), maar als ik aan buitenlandse festivals zou beginnen staat het toch op de lijst, dit lijkt me een prachtlocatie!

Van vrienden heb ik gehoord dat het drugsbeleid er relaxt is, het zijn wel enkel blowers, maar op festivals blowen ze wel overal (van in de douches tot bij de security). Dus dat zal wel meevallen.

knolselderij

Wijs gebruiker
aah hoe chill is dat dan, dan stelt amsterdam ook geen kut meer voor nu dan.

jammer dat ik naar solar ga maar volgend jaar zijn ik en mn pep wel te vinden daar

cropp

Badass junkie
knolselderij zei:
toch voel ik me toch niet egt fijn om in zo'n land drugs opzak te hebben
Klopt, en wij zijn met de bus gegaan via duitsland en oostenrijk, en er heeft de hele reis een doos met voorgedraaide jointjes in de handbagage gelegen, vond ik persoonlijk ook niet zo relax. We zijn wel duane tegen gekomen, maar die hebben alleen met de buschauffeur gepraat.

Op sziget zelf hangt echt een hippie achtige drugssfeer, we hebben overal geblowt, pillen en lsd gebruikt, niemand zei er wat van en de sfeer was zo dat ik me er ook op mijn gemak bij voelde.

Hengel

Newbie
Sziget is echt geniaal,.. vorig jaar was mijn eerste keer maar heb nu al mijn ticket voor 2011 liggen. (schilt nu 30 euro)

Maar drug krijgen en nemen is daar geen probleem op het eiland.. Meerdere nachten doorgegaan op de mdma wat ik daar van een paar Nederlander had gekregen. (geen id hoe hun er aan kwamen maar het werkte prima :) )
Ook heb ik daar LSD gekocht voor een paar maten voor een goede prijs,.. ik weet niet precies meer hoeveel omdat ik nog aan het na wauzen was hehe. En die zegel deden ook precies wat ze moesten doen.
Ohja ook nog geblowd,.. een NL meisj die ik daar heb leren had het meegenomen in het vliegtuig maar dat lijkt me geen aanrader.
Zowiezo vind ik het risico te groot om zelf mee te nemen,.. of ik nou daaar heen ga lopen/fietsen/rijden of vliegen.

Greeetzzz en zie jullie daar !!

cropp

Badass junkie
Een meet organiseren gaat in ieder geval niet werken, ik weet niet hoe het met de rest zit maar ik ben er nog geen 10 minuten nuchter geweest.

Retarded

Newbie
Ik ga dit jaar voor het eerst vorig jaar zijn al wel een paar maten heen geweest, heb ticket en teinticket al klaar liggen, iemand enig idee hoe het zit met controle in de trein etc? Ik wil sowieso wiet mee nemen maar ook pillen.

En bij de ingang verder niet echt een zware controle heb ik gehoord.

knolselderij

Wijs gebruiker
cropp zei:
knolselderij zei:
Klopt, en wij zijn met de bus gegaan via duitsland en oostenrijk, en er heeft de hele reis een doos met voorgedraaide jointjes in de handbagage gelegen, vond ik persoonlijk ook niet zo relax. We zijn wel duane tegen gekomen, maar die hebben alleen met de buschauffeur gepraat.

Op sziget zelf hangt echt een hippie achtige drugssfeer, we hebben overal geblowt, pillen en lsd gebruikt, niemand zei er wat van en de sfeer was zo dat ik me er ook op mijn gemak bij voelde.

in dat geval als ik zou gaan (volgend jaar) dan koop ik het liever daar, aangezien het niet meer illegaal is zullen de prijzen ook wel mee vallen

cropp

Badass junkie
knolselderij zei:
cropp zei:
knolselderij zei:

in dat geval als ik zou gaan (volgend jaar) dan koop ik het liever daar, aangezien het niet meer illegaal is zullen de prijzen ook wel mee vallen
25 euro per lsd zegel, 15 euro voor een schrale gram crappy wiet en 8 euro per xtc pil, maar dat was een meevaller.

Ik heb er alleen 1 pil gekocht, lsd en wiet had ik bij me, speed heb ik er niet gebruikt.

vork

Belezen gebruiker
Vorig jaar was infected mushroom live op sziget :hearteyes: had zelf zegeltje meegenomen en heb een gigantisch vet optreden gehad :hearteyes: Voor de rest was het ook heel gaaf al doe ik het niet nog een keer denk ik. Word denk ik TE toeristisch,de prijzen gaan dan omhoog en de tolerantie omlaag naar mijn idee.

cropp

Badass junkie
vork zei:
Vorig jaar was infected mushroom live op sziget :hearteyes: had zelf zegeltje meegenomen en heb een gigantisch vet optreden gehad :hearteyes: Voor de rest was het ook heel gaaf al doe ik het niet nog een keer denk ik. Word denk ik TE toeristisch,de prijzen gaan dan omhoog en de tolerantie omlaag naar mijn idee.
Da`s toevallig, ik heb ook hard acid getript bij infected :grin:

nultien

Belezen gebruiker
Afgelopen jaar ben ik met de trein gegaan.. Je kan gewoon alles meenemen.. geen controle oid.

Bij Sziget ingang werd mn rugzak even gecheckt en een simpele en snelle fouillering.

Dus als iemand dit jaar gaat en spulletjes meeneemt.. Pm me dan graag :$
Ik ga dit jaar namelijk met het vliegtuig :)

Mrls

Newbie
Sziget is een dikke aanrader!
Erg gaaf feest, overal en altijd wat leuks te doen.

Qua drugs, raad ik zeker niet aan om het daar te kopen. Heb een aantal keer meegemaakt dat mijn (al dronken, of onder invloed zijnde vrienden) toch maar een pilletje, of speed oid gingen halen bij een knakker die dit rondriep. Vervolgens zaten er een paar tot 3 dagen daarna bloed te plassen en over te geven. Er zullen trouwens ook vast wel een aantal betrouwbare mensen rondlopen, maar voor mij bestaat dat niet meer haha.

Daarnaast, het is echt een topfeest! Van fouillering heb ik trouwens niks gemerkt.

Bovenaan