Tandarts afspraak

Tony

Newbie
Ik heb volgende week zaterdag een leuk feestje waar ik van plan ben om flink hard te gaan.

Het nadeel is dat ik maandag naar de tandarts moet voor controle.

Enig idee of ik normaal in staat ben om m'n mond open te houden?
(of hebben mensen er last van dat op maandag hun kaken nog op elkaar staan?)

Deranged

Badass junkie
Vast wel, ik heb er een keer gelegen toen ik al 3 dagen aan de speed zat en dat ging bijna goed.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Vast wel, ik heb er een keer gelegen toen ik al 3 dagen aan de speed zat en dat ging bijna goed.

hoe zou dat komen? hihi

haal magnesiumtabletten in huis, dat helpt tegen kramp en om te onspannen

Deranged

Badass junkie
Ik had toen wel moeite om mijn mond open en stil te houden wat resulteerde in min lip die heel spastisch begon te trillen wat weer resulteerde in de tandarts die dacht dat ik hem behoorlijk lag te schijten. Ze waren verder wel positief, vreemd genoeg. Het was toch mijn eerste keer tandarts na een jaar van regelmatig speedgebruik en veel tandenknars terreur.

SperSIZEboon

Badass junkie
laatst ook nog in de tandarts stoel gelegen om 8 uur 's ochtends na een nacht door op speed, had behoorlijk wat moeite om me mond te houden aangezien ik een enorme lulkick had :grin:

Doodkapje

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
laatst ook nog in de tandarts stoel gelegen om 8 uur 's ochtends na een nacht door op speed, had behoorlijk wat moeite om me mond te houden aangezien ik een enorme lulkick had :grin:

wahahaha moet moeilijk zijn met een prop watten in je mond
zie het al voor me!! :grin:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Moest ook een keer na In Qontrol ( die maandag ) bij de tandarts zijn.. maarja had ook goed aan de Speed en MDMA gezeten. Ik dacht dat ik zwaar de lul zou zijn, aangezien ik flink heb lopen "kaakklemmen".

Maarja het was perfect en hij had er niets over te zeggen :grin:

Bovenaan